Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi työ ei ole kivaa. Voi itku.

Vierailija
05.09.2012 |

Kesällä olin lomani aikana ns prehdytyksessä viikon.

Nyt olen töitä tehnyt itsenäisesti 1½ viikkoa.

Takkuaa. Tämä ei ole mua varten.

Eilen ajoin töihin, mutta en päässyt autosta pois. Pursakahdin itkuun. Tänään en päässyt sängystä ylös. Ei silti, kun valvoin koko viime yön.

En voi jatkaa tätä työtä. Mun pää ei kestä tota.

Ennemmin olen työtön.

Työsopimusta ei ole edes tehty vielä. Pomo ei ole ollut millään lailla yhteyksissä. Ei silti en minäkään.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuten tajua, että etkö yhtään tiedä, mihin sovit ja mihin et, ennen kuin menet jonnekin tötöilemään?

Minä jouduin kerran työhön, mikä oli kaikkea muuta kuin ilmoituksessa luvattua. Kommentti tähän oli "no ilmoitukset nyt ovat ilmoituksia". Harmi vaan kun ainoastaan sen perusteella työtä haetaan, kun firma on joku pieni neverheard...

Todelliseen työnkuvaan en olisi koskaan edes hakenut sillä en olisin osannut sanoa heti suoraan, että ei kiinnosta.

Ei todellakaan ollut minun vikani, että työpaikka oli huono ja minulle väärä.

Vierailija
42/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan edellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsi sen vain _pisimpänä työsuhteena_.

35, 10 vuotta työkokemusta ei ole kovin paljon, jos olet jo yli 40.

Vierailija
44/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tuollaista kirjoittanut.

35, 10 vuotta työkokemusta ei ole kovin paljon, jos olet jo yli 40.

Vierailija
45/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päälle joitakin pätkätöitä ja sijaisuuksia.

Ja selkeästikään ei kummempaa koulutusta tms. joten jos on esimerkiksi 44 ja työkokemusta on 10 vuotta ja risat niin enpä kehuisi.

Tuossa vaiheessa pitäisi olla ainakin kaksi kertaa se 10 vuotta ja sitten päälle ne pätkät.

Vierailija
46/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ennen kuin menit tälläämään nimesi työsopimukseen?

Vierailija
47/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet jo yli 40.

näinä pätkätöiden aikoina. Aika tyypillistä vieläpä naiselle. Itse olen 38 ja tehnyt töitä kaikki pätkät mukaanlukien sen 4 vuotta. (Tosin tullut hoidettua 2 lastakin..)

Vierailija
48/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta "hatusta" vetäistyt veikkaukset ja ennakkoluuloiset spekulaatiot ovat yhtä tyhjän kanssa.

t. yksi burn outin kokenut itsekin irtisanoutunut, jolla on myös se "kummempi koulutus" (KTM)

Sen päälle joitakin pätkätöitä ja sijaisuuksia. Ja selkeästikään ei kummempaa koulutusta tms. joten jos on esimerkiksi 44 ja työkokemusta on 10 vuotta ja risat niin enpä kehuisi. Tuossa vaiheessa pitäisi olla ainakin kaksi kertaa se 10 vuotta ja sitten päälle ne pätkät.

Vierailija
49/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän kysyttiin jo, eikä ap kertonut...

Vierailija
50/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kai tutkinnotonkin ihminen, joka kuitenkin tekee työnsä itkemättä on sata kertaa parempi kuin tutkinnollinen, joka ei pääse edes sängystä ylös!

Kyllä ap:n pitäisi kasvaa aikuiseksi. Miksi otit vastaan työn, joka ei yhtään kiinnosta?

Vierailija
51/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työpaikalla asiat ovat kunnossa, olen tyytyväinen. Omalla kohdallani "hermoheikkous" kummasti katosi, kun vaihdoin työpaikkaa (mistä jo useampi vuosi aikaa). Niinkin voi käydä, oli tutkintoa tai ei.

52

52 eli pilipalitutkinto hermoheikolla. Sitähän kysyttiin jo, eikä ap kertonut...

Vierailija
52/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päälle joitakin pätkätöitä ja sijaisuuksia.

Ja selkeästikään ei kummempaa koulutusta tms. joten jos on esimerkiksi 44 ja työkokemusta on 10 vuotta ja risat niin enpä kehuisi.

Tuossa vaiheessa pitäisi olla ainakin kaksi kertaa se 10 vuotta ja sitten päälle ne pätkät.

Olen 46 ja minulle on "kertynyt" työkokemusta 11,5 vuotta.

Vierailija
53/53 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ennen kuin menit tälläämään nimesi työsopimukseen?

" Onko työ nyt varmasti sitä mihin haitte työntekijää vai onko täällä tarkoitus olla kahvinkeittäjä vaikka haetaan tiimiesimiestä?"

Luuletko todella, että työnantaja olisi tässä vaiheessa myöntänyt pimittäneensä totuutta, kun tarkoituksella oli lähtenyt hakemaan lennokkaalla ilmoituksella kokenutta työntekijää sellaisiin rutiinihommiin, mitkä kuka vaan työkkärin työnhakija osaisi tehdä?

T. 45