Mies ja facebookviesti vieraalta naiselta.
Mitäs sanotte tästä? Hermostuinko turhaan?
Mies käy salilla ja jossain jumpissa eräässä kuntokeskuksessa.
Pari viikkoa sitten miehelle tuli facebook-viesti jossa joku blondi totesi: Moikka. Nähdään pian ........ (kuntosalin nimi).
Kysyin että kuka helvetti tämä on ja mies sanoi että eräs nainen jonka on nähnyt salilla kolme kertaa,. Ei ole kuulema puhunut kyseisen henkilön kanssa tai muuta vastaavaa. Oli muka ihan ihmeissään viestistä. Ja sanoi että ei vastaa. Mies ihmetteli myös mistä nainen on hänen nimensä onkinut? Soitti kaverilleenkin jonka kanssa oli ollut salilla että tunteeko tämä kaveri tätä naista.
Tänään oli tietokoneen historiassa jälki että mies oli käynyt tämän naisen kanssa viestikeskustelua. Viestejä en nähnyt vaan vain polun facessa.
Tenttasin miestä ja hän sanoi että ei edelleenkään ole nähnyt tätä naista vaan oli vastannut facebook viestiin ja naiselta oli tullut joku vastausviesti johon mies oli taas vastannut. Ja että viestejä on vaihdettu noin 4-5.
Miehestä tässä ei ollut mitään outoa koska on muka sosiaalinen ihminen.
Itse näen asian että aviomieheni harrastaa vieraan naisen kanssa kirjeenvaihtoa.
Meillä tuli hirveä riita. Mies ei näe asiassa mitään vikaa ja on muka loukkaantunut kun edes epäilen jotain. Minä taas olen hyvin loukkaantunut.
Voiko tämä olla muka viatonta?
tarpeellista ja tarpeetonta. Poistan aina kaikki tarpeettomat viestit.
MIksi kaikki viestit pitäisi säilyttää???