Mies ja facebookviesti vieraalta naiselta.
Mitäs sanotte tästä? Hermostuinko turhaan?
Mies käy salilla ja jossain jumpissa eräässä kuntokeskuksessa.
Pari viikkoa sitten miehelle tuli facebook-viesti jossa joku blondi totesi: Moikka. Nähdään pian ........ (kuntosalin nimi).
Kysyin että kuka helvetti tämä on ja mies sanoi että eräs nainen jonka on nähnyt salilla kolme kertaa,. Ei ole kuulema puhunut kyseisen henkilön kanssa tai muuta vastaavaa. Oli muka ihan ihmeissään viestistä. Ja sanoi että ei vastaa. Mies ihmetteli myös mistä nainen on hänen nimensä onkinut? Soitti kaverilleenkin jonka kanssa oli ollut salilla että tunteeko tämä kaveri tätä naista.
Tänään oli tietokoneen historiassa jälki että mies oli käynyt tämän naisen kanssa viestikeskustelua. Viestejä en nähnyt vaan vain polun facessa.
Tenttasin miestä ja hän sanoi että ei edelleenkään ole nähnyt tätä naista vaan oli vastannut facebook viestiin ja naiselta oli tullut joku vastausviesti johon mies oli taas vastannut. Ja että viestejä on vaihdettu noin 4-5.
Miehestä tässä ei ollut mitään outoa koska on muka sosiaalinen ihminen.
Itse näen asian että aviomieheni harrastaa vieraan naisen kanssa kirjeenvaihtoa.
Meillä tuli hirveä riita. Mies ei näe asiassa mitään vikaa ja on muka loukkaantunut kun edes epäilen jotain. Minä taas olen hyvin loukkaantunut.
Voiko tämä olla muka viatonta?
Kommentit (61)
Kaikenlaisia miehiä on aviomiehen lisäksi elämässäni. Työkavereita, perhetuttavia, harrastustuttuja, kursseilta ja koulutuksista tutuksi tulleita, naistystävien puolisoita jne. Ja käsi sydämellä voin vakuuttaa, että eipä ole tullut miesten mulkkuja mietittyä! Sen verran muuten luotan miestuttuihinikin, että olen heille ihan kaikkea muuta kuin mahdollinen pettämiskumppani!
Mies ja nainen voi todella olla vain ystäviä !
T: Mies
Ps: herätkää nykyaikaan! ja keskusteletteko itse miesten kanssa aina sillä ajatuksella että tuolta pitää saada mulkkua???
Herätkää nyt jo naiset, miehet ei todellakaan ole kiinnostuneita naisista ystävinä!
nyt kukakin "jumpaksi" kutsuu. Meidän salilla käy kyllä miehiä ryhmäliikuntatunneilla; pumpissa, kahvakuulassa, bodycombatissa ja jopa zumbassa ja tanssitunneilla. Itse olen kyllä saanut salilta paljon uusia ystäviä, viestitellään myös facessa eikä mistään sen kummemmasta ole kyse. Tosin mulla ei ole tarve viestejä poistella eli onhan se tietty hieman erikoinen piirre ap:n miehen tapauksessa.
mulla tuli heti mieleen jo tuosta että käy kuntosalilla ja joissain jumpissa.. mies jumpissa? nämä jumpat ehkä alkoi sitten sen uuden tuttavuuden tavattuaan.. ja jumpat kai tapahtuu tämän naisen kotona.. ehkä oon tosi väärässä, mutta en tosiaan tunne ketään miestä kuka käy jumpissa? salillla kyllä.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kyttäämällä tekee suhteelle pahasti hallaa, eikä se paranna tilannetta, saati estä toista olemasta uskoton.
Mua kiinnostaa yksi juttu: Jos näet jo nhyt, että suhteenne päättyy, koska kyttääjänainen ei ole sulle sopiva, miksi et lopeta sitä jo nyt. "--- tulee lopettamaan suhteeni ---"; mitä odotat?
t. Nainen
tulee lopettamaan minun parisuhteeni.
Meillä tilanne on niin että naisystäväni on juuri ap:n kaltainen skitso ja joudun tilille jokaisesta keskustelusta muiden naisten kanssa. Sama kuulustelu on jokaisesta fb:n naispuolisesta kaverista; mistä tunnet ja miksi on sun fb kamu jne...Tätä eri arvoisuutta minä en hyväksy missään tapauksessa ja tämä tulee suhteemme tuhoamaan
sillä on mukava viritys salilla, great!
Voi olla että viestit ovat viattomia. Mustasukkainen kyttääminen on kuitenkin melkein pahinta mitä tuossa tilanteessa voi tehdä. Siitä tulee lisää jännitystä, miehen itsetunto kohoaa ja jos on tunne että sinä uskot muutenkin hänen pettävän voi tuntua siltä että aivan sama pettää sitten oikeastikkin. Hillitse itsesi, äläkä näytä epävarmuuttasi.
Ei pidä paikkaansa. Mies ja nainen voi todella olla vain ystäviä !
T: Mies
Ps: herätkää nykyaikaan! ja keskusteletteko itse miesten kanssa aina sillä ajatuksella että tuolta pitää saada mulkkua???
Herätkää nyt jo naiset, miehet ei todellakaan ole kiinnostuneita naisista ystävinä!
Jollei nainen ole lähisukua, tai mies tossu.
toinen mies.
näin toimii mustasukkaiset vainoharhaiset naiset avioliitossa jossa pitää lukea toisten facebook viestit ja kyllä perhesurmia syntyy,nyt jäitä hattuun.
Ja se että suostuu mustasukkaisen kumppanin vaatimukseen ja esittelee viestihistoriansa, sähköpostit ym. Kumppanille on todella typerää. Tuollainen viestittää sille kontrollinhaluiselle kumppanille että hänen kyttäämisensä on jotenkin normaalia. Seuraavaksi alkaa tulemaan sääntöjä siitä milloin ja ketä saa tavata, saako käydä kaupassa ilmoittamatta etukäteen yms. Silmukka kiristyy. Loppujen lopuksi tilanne johtaa siihen että omat ystävät kaikkoavat. Ihan tyypillistä esim. perheväkivaltakuvioissa.
Mustasukkaisuus on se johon pitää puuttua, ei toisen menemiset ja tulemiset ja viestit.
Kai miehelläsi sentään saa kavereita olla?
"hysteeristä mustasukkaisuutta" tmv vaan ihan normaalit naisen vaistot heräsivät kun epäilyille tuli aihe.
Tämä on kyllä niin puhdasta olettamusta että heti on pettämässä jos keskustelee toisen naisen kanssa... huh huh
Millä lailla elämänlaatunne noista primitiivireaktioista, raivostumisista, stalkkaamisista ja kyttäämisestä paranee? Eikö niistä tule vain paha mieli? Tuskin parisuhde tuolla tavalla paranee? Mihin oikein pyritte? Minulle on tärkeämpää olla onnellinen kuin oikeassa. Mieheni saa ihan rauhassa tavata ketä haluaa ja viestitellä kenelle haluaa. Olemme kumpikin tässä avioliitossa vapaaehtoisesti ja kenenkään pakottamatta. Meitä pitää yhdessä rakkaus, myötätunto ja toisen kunnioittaminen. Ei meillä ole tarvetta pitää toisistamme kouristuksenomaisesti kiinni. Ihmettelen vaan. Eikö olisi parempi rentoutua ja nauttia elämästä?
Mitä kunnioittamista on pettämisessä tai salailussa? Ja kyllä, minä haluaisin tietää ennemmin, kuin saada esim. sukupuolitauteja ;). Siinä olisi sitten mukava rentoutua ja nauttia elämästä klamydian, kupan, tippurin ynnä muiden kanssa :D. Mutta hei, toista ei voi omistaa, saahan se nyt vähän käydä kopasemassa, kun ei muna käytössä kulu...
Ei ollut viatonta viestittelyä, sillä nainen varmasti halusi jotain mieheltäsi. Sitä ei voi tietää, missä määrin mies oli mukana. Saattoi nauttia huomiosta ilman mitään aikomusta mennä sen pitemmälle. Saattoi olla nolo ja pelätä mustasukkaista vaimoaan. Saattoi suunnitella pettämistä. Tonkimalla asia ei selviä, koska ero näiden välillä on vain miehen päässä, eikä hänkään välttämättä tiedä.
Miestä kuulustelemalla mustasukkainen vaimo joka tapauksessa löytää jotain todisteita "epärehellisyydestä", kun mies aluksi välttelee vastaamasta ja sitten "jää kiinni". Se varmasti pilaa avioliiton. Jos ei heti tule eroa, ensi kerralla miehen on helpompi pettää, kun hänet on jo pettäjäksi todettu.
Aika menee kytätessä ja epäilessä??? onko kivaa?
Eikö sinullakin ole oma elämä elettävänä?
Kummassakohan nyt on se ongelma, sinussa ap vai miehessä?
nainen on tavannut (nähnyt) salilla kiinnostavan miehen eikä tiedä tästä mitään. Ottaa yhteyttä FB:n kautta, aikoo selvittää mm. miehen parisuhdestatuksen. Mies vastaa kohteliaasti viestiin (kuuluu perustaviin käyttäytymissääntöihin). Seuraavan kerran salilla kohdattaessa nainen ryhtyy juttusille ja kuulee miehen olevan varattu. Nainen ja mies jatkavat treenaamista ja juttelevat niitä näitä kohdatessaan. Nainen etsii vapaata miestä ja toivottavasti löytää tällaisen, vieläpä itselleen sopivan.
Voisiko tämä skenaario olla mahdollinen, jopa todennäklöisempi kuin maalailut pettämiskertomuskset? Miksi et uskoisi miehen, rakkaasi, sanaa?
Kai kaikille on selvää, että puhelimen tutkiminen, sähköpostien ja FB:n yksityisviestien lukeminen on ehdottomasti kiellettyä? Se jos mikä romuttaa luottamuksen. Jos tuntee tarvetta moiseen, kannattaa miettiä, miksi olla ihmisen kanssa, jota epäilee niin paljon, että se saattaa saada rikkomaan kaikkia eettisiä normeja.
Tämä on kyllä niin puhdasta olettamusta että heti on pettämässä jos keskustelee toisen naisen kanssa... huh huh
Millä lailla elämänlaatunne noista primitiivireaktioista, raivostumisista, stalkkaamisista ja kyttäämisestä paranee? Eikö niistä tule vain paha mieli? Tuskin parisuhde tuolla tavalla paranee? Mihin oikein pyritte? Minulle on tärkeämpää olla onnellinen kuin oikeassa. Mieheni saa ihan rauhassa tavata ketä haluaa ja viestitellä kenelle haluaa. Olemme kumpikin tässä avioliitossa vapaaehtoisesti ja kenenkään pakottamatta. Meitä pitää yhdessä rakkaus, myötätunto ja toisen kunnioittaminen. Ei meillä ole tarvetta pitää toisistamme kouristuksenomaisesti kiinni. Ihmettelen vaan. Eikö olisi parempi rentoutua ja nauttia elämästä?
Mitä kunnioittamista on pettämisessä tai salailussa? Ja kyllä, minä haluaisin tietää ennemmin, kuin saada esim. sukupuolitauteja ;). Siinä olisi sitten mukava rentoutua ja nauttia elämästä klamydian, kupan, tippurin ynnä muiden kanssa :D. Mutta hei, toista ei voi omistaa, saahan se nyt vähän käydä kopasemassa, kun ei muna käytössä kulu...
ajatuksen kanssa, lue toisenkin kerran, jos et vielä ymmärtänyt. Ja näytätkö minulle sen jälkeen konkreettisesti sen kohdan, missä kirjoitin, että viestittelystä saa sukupuolitauteja? Eikö löydy ;)? Niin arvelinkin ja arvaas mistä se johtui? Kehittelit tarinaa omassa päässäsi ja vastasit asiaan, mitä en edes väittänyt.
Arvaatkos mikä siihen auttaa? Viestien lukeminen ajatuksen kanssa!
viestit? siksi, että sillä on jotain salattavaa. puhumattakaan niistä viesteistä, mitä ne vaihtelee sähköpostitse!
Minä en säilytä... ihan vain sen vuoksi poistan että ei olisi kännykä ja face täynnä tarpeettomia viestejä. Ei ole mitään salattavaa
viestit? siksi, että sillä on jotain salattavaa. puhumattakaan niistä viesteistä, mitä ne vaihtelee sähköpostitse!
Minä en säilytä... ihan vain sen vuoksi poistan että ei olisi kännykä ja face täynnä tarpeettomia viestejä. Ei ole mitään salattavaa
kun ne ei vie tilaa mistään samalla tavalla kuin mailit ja tekstarit? Siksi se on epäilyttävää jos ne poistetaan.
kun ne ei vie tilaa mistään samalla tavalla kuin mailit ja tekstarit? Siksi se on epäilyttävää jos ne poistetaan.
Jos itselläni olisi mustasukkainen puoliso, poistaisin viestit jo ihan siksi että tietäisin hänen kyttäävän. Ihan sama olisiko viesteissä mitään erikoista. En vaan alistuisi tuollaiseen kyttäämiseen ihan periaatteesta.
Mitä kunnioittamista on pettämisessä tai salailussa? Ja kyllä, minä haluaisin tietää ennemmin, kuin saada esim. sukupuolitauteja ;).
Siinä olisi sitten mukava rentoutua ja nauttia elämästä klamydian, kupan, tippurin ynnä muiden kanssa :D. Mutta hei, toista ei voi omistaa, saahan se nyt vähän käydä kopasemassa, kun ei muna käytössä kulu...