Yksinäiset, mitä teette lomilla?
Ärsyttävää kun ihmiset utelee et mitäs teet.
"No oon vaan yksin himassa ja otan illalla punkkua"
Kommentit (45)
Olen pahoillani jos koet yksinäisyyttä. Mutta eihän yksin oleminen estä lomatekemisiä. Itse menen mökkeilemään ja hiihtämään, teen hyvää ruokaa ja katson elokuvia.
Mitä muutenkin ympäri vuoden. Nukun, syön, selaan nettiä, katson tv-ohjelmia, luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia, pyöräilen, käyn kaupassa, viihdyn erakkona omissa oloissani
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut lomilla aikuisen interrailia, eli junalla ympäri Eurooppaa, mutta etukäteen varatuilla lipuilla ja hyvillä hotelleilla.
Eiks täältä ole hankala mennä eurooppaan junalla?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani jos koet yksinäisyyttä. Mutta eihän yksin oleminen estä lomatekemisiä. Itse menen mökkeilemään ja hiihtämään, teen hyvää ruokaa ja katson elokuvia.
Minä teen aina huonoa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva 👍 itsellä ei mökkyrää tai ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut lomilla aikuisen interrailia, eli junalla ympäri Eurooppaa, mutta etukäteen varatuilla lipuilla ja hyvillä hotelleilla.
Eiks täältä ole hankala mennä eurooppaan junalla?
Yhden laivamatkan jälkeen ei.
Olen ja hengitän, sekin on tekemistä. Kaikkein pelottavinta olisi jos kaksi turkulaista ämmää änkeäisivät kämppääni jonkun idiootti-kurssin varjolla ja sanoisivat että miksi en tee mitään, häh no mitä vittua sitten pitäisi tehdä?
Juu, töissä kysellään...
Vastaan jotain...
En ole yksinäinen mutta jos olisin niin järjestäisin varmaan jonkun pienen reissun jos ei toiseen maahan niin ainakin toiseen kaupunkiin. Aloittaisin kotona jonkun projektin, esim remppaa, sisustusta, kaapin tyhjennystä. Kävisin ulkoilemassa ja yrittäisin varmaan löytää jotain paikallisia tapahtumia mihin voi osallistua. Muuten varmaan normaalia elämää mutta tosiaan ulos asunnosta joka päivä.
Talvilomalla sivistän itseäni. Luen paljon tietokirjallisuutta, myös englanniksi ja ruotsiksi. On mukavaa kun saa uppoutua siihen keskeytyksettä tuntikausiksi.
Kesälomalla retkeilen polkupyörällä. Pakkaan polkupyörän peräkärryyn teltan, makuupussin, ym retkeilykamat ja lähden tienpäälle. En tee mitään etukäteissuunnitelmia, vain loman pituus on rajana.
ei multa vaan kukaan kysele mitään
t.erakko
Vietän n 4kk vuodesta yksin Italiassa.
Kierrän kaupunkeja, kyliä ja kyläjuhlia joita on joka viikonloppu, käyn taidemuseoissa, osallistun "nuorisoseurojen" järjestämille retkille, tapaan ystäviä, laitan ruokaa ja leivon, hoidan puutarhaa. Vaellan viinitiloilla, ajan meren rantaan päiväksi tai pariksi. Löhöilen lehtimajassa kuuntelemassa äänikirjaa kissan kanssa.
Nautin omasta aikataulustani
Iloittelen Pattayalla, käyn siellä kaksi kertaa vuodessa, kesälomalla ja joululomalla.
Siellä ei yksinäisyys pääse vaivaamaan.
Lomilla on vihdoin aikaa omille harrastuksille. Minulla on lattiat täynnä kuivuvia maalaus- ja värjäystöitä :D
Loikin niiden yli ja välillä on rakennettava "siltoja".