Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja facebookviesti vieraalta naiselta.

Vierailija
04.09.2012 |

Mitäs sanotte tästä? Hermostuinko turhaan?

Mies käy salilla ja jossain jumpissa eräässä kuntokeskuksessa.

Pari viikkoa sitten miehelle tuli facebook-viesti jossa joku blondi totesi: Moikka. Nähdään pian ........ (kuntosalin nimi).

Kysyin että kuka helvetti tämä on ja mies sanoi että eräs nainen jonka on nähnyt salilla kolme kertaa,. Ei ole kuulema puhunut kyseisen henkilön kanssa tai muuta vastaavaa. Oli muka ihan ihmeissään viestistä. Ja sanoi että ei vastaa. Mies ihmetteli myös mistä nainen on hänen nimensä onkinut? Soitti kaverilleenkin jonka kanssa oli ollut salilla että tunteeko tämä kaveri tätä naista.

Tänään oli tietokoneen historiassa jälki että mies oli käynyt tämän naisen kanssa viestikeskustelua. Viestejä en nähnyt vaan vain polun facessa.

Tenttasin miestä ja hän sanoi että ei edelleenkään ole nähnyt tätä naista vaan oli vastannut facebook viestiin ja naiselta oli tullut joku vastausviesti johon mies oli taas vastannut. Ja että viestejä on vaihdettu noin 4-5.

Miehestä tässä ei ollut mitään outoa koska on muka sosiaalinen ihminen.

Itse näen asian että aviomieheni harrastaa vieraan naisen kanssa kirjeenvaihtoa.

Meillä tuli hirveä riita. Mies ei näe asiassa mitään vikaa ja on muka loukkaantunut kun edes epäilen jotain. Minä taas olen hyvin loukkaantunut.

Voiko tämä olla muka viatonta?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on myös käyttänyt aikaansa asian urkkimiseen. Mun mielestä on ihan normaalia, että aikuisilla ihmisillä on eri sukupuolta olevia kavereita, heidän kanssa viestitellään ja käydään vaikka kahvillakin. Jos alkaisimme mieheni kanssa toistemme menoja kyttäämään, niin ylittyisi kyllä monen tässä ketjussa esittämät häly-rajat!

sitten ei voi näyttää viestejä? Miksi sanoo ettei ole jutellut naisen kanssa?

Vierailija
22/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisit seuraavan kerran miehesi kanssa kuntosalille ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tiedät valehteleeko mies vai ei.

Vierailija
24/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee lopettamaan minun parisuhteeni.

Meillä tilanne on niin että naisystäväni on juuri ap:n kaltainen skitso ja joudun tilille jokaisesta keskustelusta muiden naisten kanssa. Sama kuulustelu on jokaisesta fb:n naispuolisesta kaverista; mistä tunnet ja miksi on sun fb kamu jne...

Samaan aikaan hänellä on miehiä fb kamuna ja käy keskusteluja tämä on täysin ok hänen mielestään. Ja eipä minulla olekaan mitään epäilyjä sillä luotan häneen. Mutta kun samaa vaadin häneltä, asia onkin kuulema ihan eri.

Tätä eri arvoisuutta minä en hyväksy missään tapauksessa ja tämä tulee suhteemme tuhoamaan

Kuvitteleeko ap että kyttäämällä miestään voi estää tätä lähtemästä vieraan punkkaan??? jos mies päättää näin toimia niin sille ei kukaan mitään voi.

T: Mies

Vierailija
25/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuvitella ap:n vahtimassa miestään kuin haukka.... Pistä ap miehes kahleisiin niin ei pääse pahojaan tekemään...

Vierailija
26/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuntosalilla tutustutaan uusiin ihmisiin! Miksi pitää aina olla noin negatiivisella asenteella liikkeellä??

Anna olla, ap. Ei ole sinun tehtäväsi vahtia aikuista miestä.

Vierailija
27/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee lopettamaan minun parisuhteeni.

Meillä tilanne on niin että naisystäväni on juuri ap:n kaltainen skitso ja joudun tilille jokaisesta keskustelusta muiden naisten kanssa. Sama kuulustelu on jokaisesta fb:n naispuolisesta kaverista; mistä tunnet ja miksi on sun fb kamu jne...

Samaan aikaan hänellä on miehiä fb kamuna ja käy keskusteluja tämä on täysin ok hänen mielestään. Ja eipä minulla olekaan mitään epäilyjä sillä luotan häneen. Mutta kun samaa vaadin häneltä, asia onkin kuulema ihan eri.

Tätä eri arvoisuutta minä en hyväksy missään tapauksessa ja tämä tulee suhteemme tuhoamaan

Kuvitteleeko ap että kyttäämällä miestään voi estää tätä lähtemästä vieraan punkkaan??? jos mies päättää näin toimia niin sille ei kukaan mitään voi.

T: Mies

jos siellä jutellaan yleisellä tasolla ei ole syytä poistaa veistejä. Primitiivireaktiosta tossa on kyse ja ihan aiheesta. Omani myös jo useaan otteeseen on "jutellut" neutraaleja alussa naisten kanssa, kun miehen käytös muuttui tei tyhmästi ja hakeroin itseni miehen fb tilille. Siellä niitä oli vino pino pillun nuolemis viestejä. Jos ollaan vaan kavereita ei ole tarvetta myöskään poistaa keskusteluja!

Vierailija
28/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli heti mieleen jo tuosta että käy kuntosalilla ja joissain jumpissa.. mies jumpissa? nämä jumpat ehkä alkoi sitten sen uuden tuttavuuden tavattuaan.. ja jumpat kai tapahtuu tämän naisen kotona..

ehkä oon tosi väärässä, mutta en tosiaan tunne ketään miestä kuka käy jumpissa? salillla kyllä.

Vierailija
29/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuvitella ap:n vahtimassa miestään kuin haukka.... Pistä ap miehes kahleisiin niin ei pääse pahojaan tekemään...

ennemmin niin, että heittää murheet mielestään ja keskittyy itsekin mielekkääseen tekemiseen ja käyttää senkin ajan hyödykseen kuntoilun merkeissä. =)

Vierailija
30/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä jutellaan yleisellä tasolla ei ole syytä poistaa veistejä. Primitiivireaktiosta tossa on kyse ja ihan aiheesta. Omani myös jo useaan otteeseen on "jutellut" neutraaleja alussa naisten kanssa, kun miehen käytös muuttui tei tyhmästi ja hakeroin itseni miehen fb tilille. Siellä niitä oli vino pino pillun nuolemis viestejä. Jos ollaan vaan kavereita ei ole tarvetta myöskään poistaa keskusteluja!

No nuoliko pillua vai jäikö kirjoitteluun?

Ja pillun nuoleminen tai siitä kirjoittelu ei ole rikos, toisin kuin kirjesalaisuuden rikkominen.

Vierailija
31/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin niin, että heittää murheet mielestään ja keskittyy itsekin mielekkääseen tekemiseen ja käyttää senkin ajan hyödykseen kuntoilun merkeissä. =)

Vierailija
32/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah, itse poistan lähes aina kaikki facebook-viestit että tekstarit lukemisen jälkeen mikäli niissä ei ole jotain mitä pitäisi muistaa vielä parin päivän päästä. Miksi ihmeessä niitä viestejä pitäisi säilöä jälkipolville?

Vierailija
33/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko teidän mielestä viestittely pettämistä??

jos siellä lukee jotain sellaista mitä ei puolisolle voi näyttää. Poislukien jotkut henkilökohtaiset asiat, mutta jos siellä on vähänkin seksuaalisväritteistä viestiä se on pettämistä! Kaikki mitä ei voi sanoa, tehdä tai kirjoittaa puolison nähden on pettämistä! Henkinen tai fyysinen pettäminen on mun kirjoissa sama asia. Henkinen ehkä vielä pahempaa koska se on järjestelmällistä pettämistä verrattuna esim. johonkin baari hoitoon.

Vierailija
34/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuoliko pillua vai jäikö kirjoitteluun?

Ja pillun nuoleminen tai siitä kirjoittelu ei ole rikos, toisin kuin kirjesalaisuuden rikkominen.

Eli sinä suvaitsisit kumppaniltasi pillun/mulkunnuolentaviestejä toisille ihmisille? Pitäisit sitä täysin viattomana ja normaalina kanssakäymisenä? Silmät sinisinä uskoisit kaikki selitykset maan ja taivaan väliltä :D? Jeah!

Ap, en ole TODELLAKAAN mikään mustasukkainen ihminen, mutta kyllä tuollainen saisi minunkin herätyskelloni soimaan. Tyhmä ja naivi ei tarvitse olla, vaikka ei olisikaan taipumusta mustasukkaisuuteen.

Vierailija
35/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos siellä lukee jotain sellaista mitä ei puolisolle voi näyttää. Poislukien jotkut henkilökohtaiset asiat, mutta jos siellä on vähänkin seksuaalisväritteistä viestiä se on pettämistä! Kaikki mitä ei voi sanoa, tehdä tai kirjoittaa puolison nähden on pettämistä! Henkinen tai fyysinen pettäminen on mun kirjoissa sama asia. Henkinen ehkä vielä pahempaa koska se on järjestelmällistä pettämistä verrattuna esim. johonkin baari hoitoon.

Jos oma puolisoni vaatisi mua näyttämään esimerkiksi tekstiviestini, sähköpostini tai fb-viestini, välitön primitiivireaktioni olisi että en helvetissä näytä! Se, mitä kirjoitan ja kenelle on minun ja sen kirjoittelukaverin välistä siihen saakka, kunnes toisin päätän (esmes haluan näyttää jonkun kuvan, linkin tai yleensä hauskan jutun miehelle).

Sitä paitsi yksin ei voi viestitellä ja käymistään keskusteluista on vastuussa myös sille toiselle osapuolelle. Pitämällä yllä muitakin ihmissuhteita kuin parisuhdettaan ei petä vaimonsa/miehensä luottamusta, mutta jakamalla kaiken itsensä ja kaverin kahdenvälisen vuorovaikutuksen puolison kanssa lupaa kysymättä pettää kyllä kaverin luottamuksen.

Ikinä en ole pettänyt enkä aiokaan, mutta jos parisuhteella menee niin huonosti, että on pakko olla tuollainen nilkki, on parempi erota suoralta kädeltä.

Ja hei, jos viestitelly naispuolisen henkilön kanssa herättää ap:ssa tuollaisen "primitiivireaktion", ei ihmekään, että mies poistaa kaikki viestinsä eikä voi suoraan myöntää olleensa viestiyhteydessä keneenkään naiseen.

Vierailija
36/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos siellä lukee jotain sellaista mitä ei puolisolle voi näyttää. Poislukien jotkut henkilökohtaiset asiat, mutta jos siellä on vähänkin seksuaalisväritteistä viestiä se on pettämistä! Kaikki mitä ei voi sanoa, tehdä tai kirjoittaa puolison nähden on pettämistä! Henkinen tai fyysinen pettäminen on mun kirjoissa sama asia. Henkinen ehkä vielä pahempaa koska se on järjestelmällistä pettämistä verrattuna esim. johonkin baari hoitoon.

Jos oma puolisoni vaatisi mua näyttämään esimerkiksi tekstiviestini, sähköpostini tai fb-viestini, välitön primitiivireaktioni olisi että en helvetissä näytä! Se, mitä kirjoitan ja kenelle on minun ja sen kirjoittelukaverin välistä siihen saakka, kunnes toisin päätän (esmes haluan näyttää jonkun kuvan, linkin tai yleensä hauskan jutun miehelle).

Sitä paitsi yksin ei voi viestitellä ja käymistään keskusteluista on vastuussa myös sille toiselle osapuolelle. Pitämällä yllä muitakin ihmissuhteita kuin parisuhdettaan ei petä vaimonsa/miehensä luottamusta, mutta jakamalla kaiken itsensä ja kaverin kahdenvälisen vuorovaikutuksen puolison kanssa lupaa kysymättä pettää kyllä kaverin luottamuksen.

Ikinä en ole pettänyt enkä aiokaan, mutta jos parisuhteella menee niin huonosti, että on pakko olla tuollainen nilkki, on parempi erota suoralta kädeltä.

Ja hei, jos viestitelly naispuolisen henkilön kanssa herättää ap:ssa tuollaisen "primitiivireaktion", ei ihmekään, että mies poistaa kaikki viestinsä eikä voi suoraan myöntää olleensa viestiyhteydessä keneenkään naiseen.

Jännä, minun reaktioni olisi juuri päinvastainen. Näyttäisin hyvällä omalla tunnolla, siellä kun ei mitään arkaa ole. Tosin en viestittele toiselta salassa vieraiden miesten kanssa, kerron kaikista uusista tuttavuuksista miehelleni, esittelen jossain vaiheessa toisilleen ja niin edelleen. Sellaista normaalia toimintaa, kun tarkoitus on pysyä vain ystävinä.

Minä olen pettänyt ja silloin ehdoton kauhistus oli, kun paljastuin puhelimen urkinnan kautta. En suuttunut urkkimisesta, vaan olin pettynyt itseeni ja pahoillani tilanteesta. Tiedän kyllä, miten käyttäydytään, kun petetään, eikä halua paljastaa asiaa vielä kumppanille.

Älkää ihmiset koskaan tehkö sitä virhettä, että petätte. Itseinho ja häpeä on aika suurta.

Vierailija
37/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt samalla tavalla, paitsi että aloin oikein uteliaisuuttani tonkimaan viestejä, kun mies oli jättänyt facen auki. Kyse oli mieheni puolelta täysin asiallisesta keskustelusta, vain kaksi naista olivat yrittäneet jotain vokotella. Sieluni leimahti liekkeihin enkä nähnyt kuin punasta, löysin itsestäni ihan uuden mustasukkaisuuden ulottuvuuden ja täysin TURHAAN koska eihän mieheni ollut mitään tehnyt :D

Huh huh. Mutta niin, pyydä mieheltäsi, että vastaisuudessa jos hän keskustelee tämän naisen kanssa facessa, niin säästää keskustelun ja näyttää sinulle, jotta sinun ei tarvitse epäillä miestä syyttä suotta. Jos haluat alkaa salapoliisiksi, seuraat miehen kuntosalilla hankkimaa kehitystä, koitat treenien jälkeen pyyhkeen, onko se märkä, vonkaat seksiä ja ellei heru niin krhm, haistat treenikenkiä ja koitat onko vielä lämpimät yms yms kyllä hätä keinot keksii!:D

Vierailija
38/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA KAIKKI fb keksustelut tallentuu arkistoihin. KAikki.

Vierailija
39/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla elämänlaatunne noista primitiivireaktioista, raivostumisista, stalkkaamisista ja kyttäämisestä paranee? Eikö niistä tule vain paha mieli? Tuskin parisuhde tuolla tavalla paranee? Mihin oikein pyritte?

Minulle on tärkeämpää olla onnellinen kuin oikeassa. Mieheni saa ihan rauhassa tavata ketä haluaa ja viestitellä kenelle haluaa. Olemme kumpikin tässä avioliitossa vapaaehtoisesti ja kenenkään pakottamatta. Meitä pitää yhdessä rakkaus, myötätunto ja toisen kunnioittaminen. Ei meillä ole tarvetta pitää toisistamme kouristuksenomaisesti kiinni.

Ihmettelen vaan. Eikö olisi parempi rentoutua ja nauttia elämästä?

Vierailija
40/61 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisempaa on se, että molemmilla tulee olla oikeus elää omaa elämäänsä. Hanki itsellsei viaton harrastus, josta et paljoa miehelle puhu. Hanki vaikka sivusuhde, jos se saa olosi hyväksi.