Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa lumista alkavaa viikkoa toukomasut!

28.11.2005 |

Meillä alkaa viikko leppoisasti, kun minulla on todella vähän opikelua tämän viikon. Nyt pitäisi kyllä aikaa hyödyntää tekemällä mahdollisimman paljon jouluvalmisteluja.

Masu kasvaa edelleen todella vauhdilla ja vaivaksi onkin tullut alavatsalihakset, jotka ovat kipuilleet aika paljon. Vatsalihakset kun venyy masun kasvaessa niin kovillehan se ottaa.. Pahoinvointia on edelleen, mutta pysyy kyllä kurissa kun muistaa syödä usein.

Muuten kaikki hyvin ja neuvolalääkärissäkin oli kaikki hyvin ja vauvan sydänäänet kuuluivat. Liikkeitä tuntuu jonkin verran, on aika rauhallinen vauva. Välillä innostuu mylläämään, kun äiti menee makuulle. Kokeilin itse makuulla kohtua ja mielestäni kohtu ulottuu tällä hetkellä aika tarkalleen navan korkeudelle. Mukavaa viikkoa!

Alfiina+masuvauva 17+0

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koulussa ainakin on juuri tuollaista mahatautia liikkeellä, osa oksentaa, osaa vaan kuvottaa. Toivottavasti mä en onnistu sitäkin vielä tähän flunssan lisäksi saamaan!

Vierailija
82/87 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo äskeinen viesti oli tietysti tarkoitettu Laura03:lle! Sorry!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunta tuli viime perjantaina ja nyt se sitten lähtee. ei oo mitään niin rasittavaa kuin mennä ulos kun sataa ja liukasta on. lapset lentää puolelta toiseen.

odotan innolla niitä pakkasia ja kuivaa säätä ja luntakin sais olla. =)

ei mitään sen kummallista. tuntuu nää tulevat muutamat viikot jämähtävän paikoilleen kun ei oo melkein mitään " mullistavaa" .

Liikkeitä ja lunta odotellessa;

my_selene ja Remppa rv 14+0

Vierailija
84/87 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nyt sitten liityin meihin toukomasuihin :)

Viikkoja on nyt menossa 14+6, ja ensikertalaisena en ole uskaltanut vielä ajatellakaan, että voisin jo tuntea vauvan liikkeitä! Vaikka toki olen kuullut sen olevan mahdollista. Monet sanovat, että kun liikkeitä alkaa tuntea, huomaa, että on tuntenut niitä jo jonkin aikaa, mutta ei ole tajunnut niitä vauvan liikkeiksi. :)

Np-ultrassa oltiin pari viikkoa sitten ja siellä oli oikein eläväinen kaveri, joka vaan venytteli käsiään ja jalkojaan ja välillä imi peukkua. :) Oli kyllä ihanaa käydä ultrassa, kun oma raskaus oikein konkretisoitui.

Maha mulla on kyllä kasvanut, mutta ei niin paljoa, että sen huomaisi vaatteet päällä (jos nyt ei ihan tiukat vaatteet oo, no, enpä nyt ookaan mitään piukkoja toppeja paljoo pitänyt ;) Eli vanhat vaatteet sopii kyllä yhä hyvin.

Mä kanssa harrastan aika paljon liikuntaa, mutta juoksemassa en nyt enää raskaana ollessa oo käyny. Nyt oon tehny vaan pitkiä kävelylenkkejä koiran kanssa. Myös ratsastamassa käyn, mutta se ilo täytynee jossain vaiheessa jättää..

Oon myös ollu melkein viikon nyt aivan hirveässä flunssassa, joka nyt kyllä alkaa helpottaa (onneks sain heti sairaslomaa töistä). Viime tiistaina koiran kanssa lenkillä pyörryin aivan kirjaimellisesti, ja lääkäri totesi heti, että varsinkin nyt raskaana ollessa täytyy tosiaan muistaa pitää verensokeri tasaisena ja samoin myös juoda paljon! Joten muistakaapa te muutkin tämä :)

No tulipas tässä jaariteltua... Mukavaa viikkoa kaikille!

Anni & Sopuli 14+6

Vierailija
85/87 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumista alkuviikkoa kaikille! =)

sopuli2: laita esittelyä tuonne toukotoiveiden la:t, synnärit ja esittelyt -pinoon niin lisään sut sinne listalle. :)

Mäkin laittelin eilen kotiin vähän joulutunnelmaa. Nyt sitten pitäis alkaa panikoimaan joululahjojen kanssa. Onneks mulla kuitenkin on aikaa kun koulu loppuu 15. päivä ja sitten onkin kolmen viikon joululoma edessä.

Masussa on ollut tänään melkoisen vilkas päivä. Melkein koko päivän pieni on siellä myllertänyt.

Huomenna palailen sitten rakenneultrakuulumisien kanssa... hui!

[color=red]pikku-milli & paco 18+3[/color]

Vierailija
86/87 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että laitanko tiedot tonne toukotoiveiden la:t ym -palstaan ihan vastauksena viestiin, vai miten..? Kävin jo rekisteröitymässä yahoossa, luulin, että tiedot päivittyy sitä kautta..

Tunnen nyt itseni täysin tyhmäksi, kun kaikille muille tää ilmeisesti on ollut ihan selvää :)

Vierailija
87/87 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, laita tiedot sinne ihan siten että vastaat viestiin ja laittelet siihen sitten esittelyn itsestäsi. Tietysti jos haluat =) Yahoon ryhmä on sitten ihan oma juttunsa.