Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eerikan kärsimys ahdistaa

Vierailija
04.09.2012 |

En voi millään käsittää millainen sairas hirviö tekee omalle lapselleen tuollaista, kiduttaa hitaasti kuoliaaksi...Tämä on vielä pahempaa kuin esim. ampua mielenhäiriössä ja sekin on hirvittävää...

Jotenkin lapsen kärsimys ennen tuskallista kuolemaa ja varmaan jo pitemmän aikaa jatkunut henkinen ja ruumiillinen kidutus tuntuvat minusta täysin kestämättömiltä ajatella.

Jos joku tekisi lapsilleni jotain tuollaista niin saisi kyllä varmasti itse kokea saman kohtalon ja mieluumin moninkertaisena... On isä iltalehden mukaan vankilassa hakattu...

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kanssa ensimmäinen kerta, kun joku kauhea tapahtuma jää mieltä painamaan.

en voi käsittää, miten tuollaista voi mitenkään kukaan IHMINEN tehdä

Vierailija
2/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson omien lasten iloja ja koko ajan on mielessä, että saikohan Eerika koskaan kokea sellaista vapaata oloa, jonka pitäisi olla jokaiselle lapselle itsestään selvyys.

Ahdistaa ihan mielettömästi, koko eilinen työpäivä meni ihan seinille, tänään sain sentään jotain tehtyä, mutta iltaa kohti taas paheni.

Se, että lapsi kärsii omassa kodissa noin hirvittävästi, on täysin käsittämätöntä. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta koko ajan se tulee mieleen. :(

Tyttö parka! Ja äiti parka joka jäi jälkeen kärsimään. :'(((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja baby Briannan tapaus todella paljon..itellä on nyt 6kk vauva ja pian 3v tyttö. Pienet ressukat :(

Vierailija
4/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä juttelemassa jossakin asiasta. On tiettyyn rajaan asti normaalia tuntea surua, ahdistusta ja tuskaa mutta jos se alkaa liikaa hallita ajatuksia, niin silloin mahdollisesti onkin kysymys jostakin muusta. Ja yksi hyvä keino on lakata lukemasta uutisointia asiasta. Herkille ihmisille kaikki tämä voi olla yksinkertaisesti liikaa.

Vierailija
5/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Briaan ja Eerika..

4

Vierailija
6/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pahemmistakin on lukenut.

Vierailija
7/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellut samaa, et perhesurman tehneet seonneet isät ei tunnu yhtä hirviömäisiltä kuin näitten tapausten isät.

Vierailija
8/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella ahdistunut. En tiedä, pitäisikö jo mennä lääkäriin, olisiko jotain ahdistuslääkettä saatavilla :( Mutta milloinhan tämä ahdistus menee ohi? Pelkään, ettei ikinä!

Huomiseksi pitäisi päästä Helsinkiin yhteen työtapaamiseen, en pysty kyllä ajattelemaan kunnolla mitään.

Haluaisin tappaa nuo mielisairaat elukat. Hyvä, että hakattiin, vaikka ei ollut kyllä vielä mitä ansaitsisi!

Vierailija
9/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on tässä aivan uskomattoman julma.

Vierailija
10/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhaajien armoilla, aivan yksin, aivan suojaton.

Hän ei ole voinnut tehdä mitään muuta kuin alistua kohtaloonsa kun sossut vieneet jälleen kerran kotiin kidutettavaksi.

Tätä hänen avutonta kauhua, jossa ei minkäänlaista apua tai helpotusta tule miltään sunnalta, eikä kukaan suojele - tätä en kestä.

Vierailija
11/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pahemmistakin on lukenut.

Koko lapsen elämä ihan tuskaa ja hirveä kuolema. Yhtä kauheaa voi olla, mutta kauheampaa ei.

Osittain tässä ahdistaa se, että kaikki merkit on olleet näkyvillä, mutta viranomaiset ei tehneet mitään.

Vierailija
12/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa. Mikään uutinen koskaan ei ole koskettanut kuten tämä. Ja maailma on sentään pahoja tekoja täynnä.

Mutta tämä oli liikaa. En vain pääse sen yli minkälaisessa helvetissä tämä pieni tyttö parka on elämänsä elänyt.

Tunnen niin suurta vihaa, etten edes tiennyt kykeneväni. Ja tämä voimattomuuden tunne, kun ei voi mitään tehdä asian korjaamiseksi. Ei voi ottaa lapsen kärsimystä pois. Ei voi edes kertoa hänelle, että hän on rakastettava, ihana, viaton tyttö, joka olisi ansainnut parempaa.

Ajatella, että tällaista äärimmäistä pahuutta on olemassa ihan tässä, meidän lähellä. Kamala kamala maailma.

Vierailija
13/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa. Mikään uutinen koskaan ei ole koskettanut kuten tämä. Ja maailma on sentään pahoja tekoja täynnä.

Mutta tämä oli liikaa. En vain pääse sen yli minkälaisessa helvetissä tämä pieni tyttö parka on elämänsä elänyt.

Tunnen niin suurta vihaa, etten edes tiennyt kykeneväni. Ja tämä voimattomuuden tunne, kun ei voi mitään tehdä asian korjaamiseksi. Ei voi ottaa lapsen kärsimystä pois. Ei voi edes kertoa hänelle, että hän on rakastettava, ihana, viaton tyttö, joka olisi ansainnut parempaa.

Ajatella, että tällaista äärimmäistä pahuutta on olemassa ihan tässä, meidän lähellä. Kamala kamala maailma.

Vierailija
14/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, tämä tapaus on sairas ja järkyttää kovin, mutta mua ehkä ahdistaa se, että vasta yksi tällainen saa ihmiset ahdistumaan, kuin eivät mistään mitää tietäisi... Eli vasta, kun se osuu riittävän lähelle, minusta tekopyhää.

Vierailija
15/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit toi et tyttö on ollut niin peloissaan ettei äitilleenkään uskaltanut kertoa vaan oli aina alkanut itkemään ja valitti mahakipua ja voi pahoin kun piti mennä takas isälle. Sit et Meripihan työntekijät ei osannut tulkita tytön hätää ja hänet lähettiin takas vastoin tahtoaan. Koko kevät ollut varmaan kidutusta ja hirveetä ja kaikki se ahdistaa kun ajattelen mitä se pieni on ajatellut ja kärsinyt. Mä vihaan sitä äitipuolta ja isää.

Vierailija
16/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, tämä tapaus on sairas ja järkyttää kovin, mutta mua ehkä ahdistaa se, että vasta yksi tällainen saa ihmiset ahdistumaan, kuin eivät mistään mitää tietäisi... Eli vasta, kun se osuu riittävän lähelle, minusta tekopyhää.

Anteeksi jos on mielestäsi tekopyhää! Toki tiedän että Suomessa on lapsia jotka kärsivät, on pahoinpitelyä ja heitteillejättöä. Mutta minä en oikeasti osannut edes tällaista pahuutta kuvitella.

Että joku kietoo lapsensa lakanaan ja muoviin 25 kertaa, ja lopulta tukehduttaa hitaasti kuolemaan. En todellakaan tiennyt!

Enkä todellakaan tiennyt etä lapsi, jossa on selkeitä pahoinpitelyn merkkejä (mustelmia, hiuksia puuttuu tupoittain) ja josta on tehty 12 lastensuojeluilmoitusta palautetaan seksualirikoksesta tuomitulle isälleen. En tiennyt en.

Tekopyhää sitten kai. MUTTA MINUA AHDISTAA!!!

13

Vierailija
17/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta normaalitunteilla varustetulle ihmiselle näin takasti kuvailtu julmuus ja suomalaisen lastensuojelun toiminta aiheuttaa järkytystä ja suuttumusta.

Normaalisti suojelen itseäni tällaisilta uutisilta, mutta nyt asiaa on uutisoitu niin paljon, ettei asialta ole voinut välttyä.

Tikahdu sinä erinomaisuuteesi, kun tämä tapaus ei sinua liikuta, koska maailmassa tapahtuu muutakin pahaa. Älä kuitenkaan tule aliarvioimaan muita väittämällä, ettemme kokisi empatiaa kaukaisempin tapausten johdosta.

Vierailija
18/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kummastelen, että vasta nyt ihmiset ahdistuu julmuuksista, joita tapahtuu. Ehkä se johtuu siitä, että ollaan niin pumpulin sisällä eletty?

Vierailija
19/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heidän lapset voi tehdä mitään väärää.Sen takia ei tytön äiti saanut olla lapsen kanssa ,kun oli alkoholisti ja narkkari. Hakkasiko äiti lastaan???

Vierailija
20/64 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää jälleen...

Minä en tasan aliarvoi yhtään ketää toteamalla, että tulihan tapaus, jolloin alkaa ahdistamaan, vasta nyt, eli, kun tapaus on liian lähellä.

ps. asia liikutta minua, älä väitä toisin.