Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terskan koko - millaisia teidän miehillä on?

Vierailija
04.09.2012 |

Jalostetaan vähän peniksen koko -keskustelua elimen tärkeimmän osan, terskan, koon suuntaan. Mihin yleisesti tunnettuun esineeseen voisit miehesi terskaa kooltaan verrata? Rypäle? Pingispallo? Luumu? Tennispallo? Muu?

Minusta mikään ei ole kiihottavampaa kuin turpea, ISO terska!!!

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on vähän mun nyrkkiäni pienempi terska. Se on vähän kivulias panna sisään, mut sit kun sen sinne saa, niin olo on kuin taivaissa. Peräaukkoon sitä on turha yrittääkään. Mä en ole vielä kertaakaan jäänyt ilman orgasmia, kun ollaan rakasteltu. Pituutta siittimellä on keskimäärin varmaan se 15-16 senttiä.

Jos kirjoittaja on yli kuusivuotias niin kannattaisi varmaan miettiä uudelleen tuota kommenttia jonka mukaan terska on melkein naisen nyrkin kokoinen.

Täytyy sanoa että aika mielenkiintoisen muotoinen tatti jos pituutta on kuitenkin vain 15cm. Sehän on melkein yhtä leveä kuin pitkäkin.

Penispumppu auttaa kyllä tähän vaivaan koska sitä käyttämällä ei ainakaan itsellä penis kasva sen enempää pituutta kuin paksuuttakaan mutta terska sen sijaan paisuu ihan järkyttävän isoksi palloksi joka säilyttää kokonsa ainakin normipanon ajan.

Vierailija
22/63 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä saa nauraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte, että valtaosa kommenteista on miesten kirjoittamia?

Vierailija
24/63 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen terska on aika paljon vartta vahvempi ja näyttääkin isolta. Pyysin mittaan kun kerran tuli puheeksi, ympärysmitta vahvimmasta kohdasta 15,5cm. Kyllä tarvii olla paikat liukkaat kun anna mennä sisään. Ne maitokaupan liukkarit on ihan hyvä apu. Hyvältä se tuntuu tällain keski-ikäisenä, nuorempana oli vähän liiankin vahvan tuntuinen.

Vierailija
25/63 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava. siis valtava. tartten XXL kondoomin

Vierailija
26/63 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ihan sopusuhtainen terska, ympärysmitta vain 14cm ja varren 15cm kauttaaltaan. Aivan tyvestä vähän paksumpi. Ihan varpeeksi ahdasta tullut pillussa tuonkin kanssa, eikä ole kaivannut yhtään lisää paksuutta. 

Vierailija
27/63 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea täällä kysellään... :)

Mut joo, samaa mieltä aloittajan kanssa. Eli paksu terska on kyllä, hmm... aika todella kiva. Onneksi sellainen myös omalta mieheltä löytyy. Kun mies työntyy tuonne syvälle jalkojen väliin... ja sitten aloittaa sen työstämisen, niin aah, oih, ja voih! Ihan alkaa panettaa, kun ajatteleekin...

Eli pisteet ehdottomasti paksuille. Ohuet ja kapeat terskat, selliset kuin koirilla... no, no!!

Niin, kyllä koiranomistajat tavoistaan tunnetaan...

Vierailija
28/63 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluhan se miehellä on ja hyvälle tuntuu kun paikatkin iän myötä väljenee.

Nauttii kovasti peniksen lypsämisestäkin jolloin terskakin pullistuu äärimmilleen.

Kivahan se  on kun kullikin on välillä turvoksissa ja tuntuu olevan molempien mieleen.

Vierailija
29/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 vuotta e.a.a. kreikkalainen filosofi Aiskhylos totesi, että "sodassa ensimmäinen uhri on totuus". Sama pätee tämän foorumin kokokeskusteluihin. Pienellä vähemmistöllä tietysti on iso terska tai poikkeuksellisen pitkä/paksu penis, ja hyvä niin. Pieni on sekin vähemmistö kirjoittajista, joka ilmoittaa todelliset kokotiedot.

Alla oleva jääköön lukijan luottamuksen varaan, enempään evidenssiin en kykene. Olen mieheni peniksen yhdessä hänen kanssaan mitannut. Terskan ympärysmitta 15,9 cm, leveys enimmillään 5,4 cm (sehän ei ole täydellinen ympyrä) ja pituus 5,7 cm. Väri erektiossa karmiinpunainen. Muoto pyöreän luumun ja hieman suipomman kananmunan välimailta. Kokemukseni mukaan puolisoni terska on ehdottomasti isommasta päästä, ainakin suurin niistä n. kymmenestä terskasta, joihin olen lähempää tuttavuutta tehnyt.

Vierailija
30/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän viinirypälettä isompi.

m48

Vierailija
31/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen tennispallon kokoinen mollukka.

Vierailija
32/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni terska on sellainen pesäpallon kokoinen, tai vähän isompi. Ei puhettakaan, että saisin sen suuhuni, vaikka mieli tekisi. Mieheni väittää, että joskus joku nainen on saanut koko terskan suuhunsa, mutta epäilen, tai sitten oli todella isosuinen nainen.

Vierailija
33/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terska on ison omenan kokoinen ja varrella on mittaa semmoset 35-45 cm. Eukolla on viivapillu johon mahtuu helposti kaksi kättä. Rannekello oli kerran hukassa, ja työnsin käden käden eukon pilluun. Kas kummaa, no se kello sujahti samalla takaisin mun ranteeseen. Eukko puristi pillulla sen kellon lukituksen kiinni. Käski työntämään vielä käden sinne uudestaan että jos sattuisin löytymään naapurin Penan kihlasormuksen ja fillarin pumpun. Ei löytynyt, mutta löysin Sepon kadoksissa olleen auton avaimen. Avaimen perä jäi sille tielleen. Sitä ei löydetty vaikka kimpassa etsittiin oikein taskulamppujen ja miinaharavan kanssa.

Kyllä minä olin silloin niin iloinen siitä kellon löytymisestä että mulla ruiskahti koko lasti housuihin, noin puoli litraa. Vieläkin oon niin iloinen että aina pukkaa touhutippaa siihen omenan nokkaan kun muistan sen kellon löytymisen.

Kysyttävää? Tuppikullien ja aloittelijoiden on turha vastailla tai kysellä mitään.

Vierailija
34/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terska on ison omenan kokoinen ja varrella on mittaa semmoset 35-45 cm. Eukolla on viivapillu johon mahtuu helposti kaksi kättä. Rannekello oli kerran hukassa, ja työnsin käden käden eukon pilluun. Kas kummaa, no se kello sujahti samalla takaisin mun ranteeseen. Eukko puristi pillulla sen kellon lukituksen kiinni. Käski työntämään vielä käden sinne uudestaan että jos sattuisin löytymään naapurin Penan kihlasormuksen ja fillarin pumpun. Ei löytynyt, mutta löysin Sepon kadoksissa olleen auton avaimen. Avaimen perä jäi sille tielleen. Sitä ei löydetty vaikka kimpassa etsittiin oikein taskulamppujen ja miinaharavan kanssa.

Kyllä minä olin silloin niin iloinen siitä kellon löytymisestä että mulla ruiskahti koko lasti housuihin, noin puoli litraa. Vieläkin oon niin iloinen että aina pukkaa touhutippaa siihen omenan nokkaan kun muistan sen kellon löytymisen.

Kysyttävää? Tuppikullien ja aloittelijoiden on turha vastailla tai kysellä mitään.

Nyt ollaan asian ytimessä. Noin pienimunainen mies, mutta itseluottamusta löytyy. Arvostan.

Vierailija
35/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on terska n. tennispallon kokoinen. Se on vielä n. 20 cm pitkässä ja 15 senttiä paksussa ja suonikkaassa ja käyrässä varressa. Kiveksetkin ovat reilun kokoiset, vertaisin ehkä kiwi-hedelmään. Tuollainen moukari tuntuu kyllä todella hyvältä sisälläni. Kun paukuttaa minua täysillä, kivespussit läpsähtelevät todella kiihottavasti ja läiskähdykset yhdistettynä maiskutavaan ja litisevään ääneen kiihottavat meitä kumpaakin. Anaaliseksiä on kokeiltu kerran, mutta oli aivan liian kivuliasta, koska ei kerta kaikkiaan mahdu sisälleni. Yleensä saan 3-4 orgasmia peräkkäin. Seksiä meillä riittää, yleensä n. 6-7 kertaa viikossa. Olemme olleet naimisissa jo 10 vuotta, mutta aina yhtä ihanaa seksi meillä.

Vierailija
36/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen melonin kokoinen muhku, vartta ei näy ollenkaan.

Vierailija
37/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan asian ytimessä. Noin pienimunainen mies, mutta itseluottamusta löytyy. Arvostan.

Kyllä tää syö vähän itseluottamusta, ja ihan suomeksi sanottuna hävettää ja vituttaa kun lukee noita naisten kokemuksia niistä kunnon mulkuista mitä ne on saanut.

No, tällä pippelillä on nyt vaan pärjättävä kun ei muutakaan ole.

Vierailija
38/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro. Itselläni on saman kokoluokan terska, mutta varrella mittaa ainoastaan 30-35cm. Jos käytän penispumppua, niin terska on suunnilleen käsipallon kokoinen. Miten teillä peppuseksi onnistuu? Exä suostui siihen, mutta nykyinen daami haluaa vain pilluun tai suuhun. Kuulemma daamin exällä oli vain tennispallon kokoinen terska ja mittaa naurettavat 25cm, mutta hän sai panna peppuun. Tämä harmittaa minua, kun haluaisin hieman tiukempaa koloa. Olisiko käytännön vinkkejä?

Vierailija
39/63 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro. Itselläni on saman kokoluokan terska, mutta varrella mittaa ainoastaan 30-35cm. Jos käytän penispumppua, niin terska on suunnilleen käsipallon kokoinen. Miten teillä peppuseksi onnistuu? Exä suostui siihen, mutta nykyinen daami haluaa vain pilluun tai suuhun. Kuulemma daamin exällä oli vain tennispallon kokoinen terska ja mittaa naurettavat 25cm, mutta hän sai panna peppuun. Tämä harmittaa minua, kun haluaisin hieman tiukempaa koloa. Olisiko käytännön vinkkejä?

Moro, vai sanotaanko mielummin näin miesten kesken että molo?

Joo, se on vähän hankalaa kun naiset on tottunut vaan pilluseksiin. Kyllä se uppoo kakkoseen kun rasvaa tatin hyvin ja ottaa keittiöstä asti vauhtia. Kunnon vauhtiin lähtö on tärkeetä. Ota oven karmeista tiukka lähtöote, täysi kiihdytys ja sitten se tarkka osuma keskelle hanuria. Joskus voi livahtaa väärään reikään ja silloin mennään ykköseen. Kerran kompastuin maton reunaan, juoksin ohi ja tipuin parvekkeelta. En saanut vauhtia enää pysähtyyn kun oli sukat jalassa ja partsin ovi oli auki. Onneks asutaan kakkoskerroksessa ja oli lunta maassa. Tätäkin on tapahtunut.

Vierailija
40/63 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro, vai sanotaanko mielummin näin miesten kesken että molo?

Joo, se on vähän hankalaa kun naiset on tottunut vaan pilluseksiin. Kyllä se uppoo kakkoseen kun rasvaa tatin hyvin ja ottaa keittiöstä asti vauhtia. Kunnon vauhtiin lähtö on tärkeetä. Ota oven karmeista tiukka lähtöote, täysi kiihdytys ja sitten se tarkka osuma keskelle hanuria. Joskus voi livahtaa väärään reikään ja silloin mennään ykköseen. Kerran kompastuin maton reunaan, juoksin ohi ja tipuin parvekkeelta. En saanut vauhtia enää pysähtyyn kun oli sukat jalassa ja partsin ovi oli auki. Onneks asutaan kakkoskerroksessa ja oli lunta maassa. Tätäkin on tapahtunut.

Moro bro ja kiitos vinkistä!

Kävi vähän huonosti, kun yritin noudattaa neuvoasi. Asetin daamini sängylle perse pystyyn ja lähdin ottamaan vauhtia yläkerrasta saakka. Juuri kun tuli makuuhuoneen ovelle, niin daami hieman kääntyi katsomaan ja juoksin molo pystyssä hänen ohi suoraan seinää päin. No sen verran kova stondis oli päällä, että mulkku meni seinästä läpi. Onneksi oli gyprokkia, tiiliseinä olisi ehkä sattunut enemmän ja gyprokki on helpompi vaihtaa. Seinän sisällä oli lasivillaa ja teki kyllä aika höpöä klunssille. Jotenkin tilanne salaa kiihotti sen verran, että stondis ei laskenut ja osumasta johtuen klunssi turposi. Eihän sitä sitten saanut pois seinän sisältä. Daami alkoi nukkumaan ja mä seisoin meisseli seinässä. Vasta reilun parin tunnin päästä stondis alkoi laskemaan ja pääsin irti. Sitten yritin pölynimurissa imeä lasivillaa klunssista ja sen verran hyvä imu oli, että kuti lensi nukkuvan daamini päälle. En viitsinyt pyyhkiä lemmennestettäni hänen päältään, ettei hän heräisi, herrasmies kun olen. Eli vaikka ei mennyt ihan niin kuin piti, niin happy end kuitenkin. Eli vielä kerran, kiitos vinkistä veliseni!