Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terskan koko - millaisia teidän miehillä on?

Vierailija
04.09.2012 |

Jalostetaan vähän peniksen koko -keskustelua elimen tärkeimmän osan, terskan, koon suuntaan. Mihin yleisesti tunnettuun esineeseen voisit miehesi terskaa kooltaan verrata? Rypäle? Pingispallo? Luumu? Tennispallo? Muu?

Minusta mikään ei ole kiihottavampaa kuin turpea, ISO terska!!!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terska on ison omenan kokoinen ja varrella on mittaa semmoset 35-45 cm. Eukolla on viivapillu johon mahtuu helposti kaksi kättä. Rannekello oli kerran hukassa, ja työnsin käden käden eukon pilluun. Kas kummaa, no se kello sujahti samalla takaisin mun ranteeseen. Eukko puristi pillulla sen kellon lukituksen kiinni. Käski työntämään vielä käden sinne uudestaan että jos sattuisin löytymään naapurin Penan kihlasormuksen ja fillarin pumpun. Ei löytynyt, mutta löysin Sepon kadoksissa olleen auton avaimen. Avaimen perä jäi sille tielleen. Sitä ei löydetty vaikka kimpassa etsittiin oikein taskulamppujen ja miinaharavan kanssa.

Kyllä minä olin silloin niin iloinen siitä kellon löytymisestä että mulla ruiskahti koko lasti housuihin, noin puoli litraa. Vieläkin oon niin iloinen että aina pukkaa touhutippaa siihen omenan nokkaan kun muistan sen kellon löytymisen.

Kysyttävää? Tuppikullien ja aloittelijoiden on turha vastailla tai kysellä mitään.

Moro. Itselläni on saman kokoluokan terska, mutta varrella mittaa ainoastaan 30-35cm. Jos käytän penispumppua, niin terska on suunnilleen käsipallon kokoinen. Miten teillä peppuseksi onnistuu? Exä suostui siihen, mutta nykyinen daami haluaa vain pilluun tai suuhun. Kuulemma daamin exällä oli vain tennispallon kokoinen terska ja mittaa naurettavat 25cm, mutta hän sai panna peppuun. Tämä harmittaa minua, kun haluaisin hieman tiukempaa koloa. Olisiko käytännön vinkkejä?

Moro, vai sanotaanko mielummin näin miesten kesken että molo?

Joo, se on vähän hankalaa kun naiset on tottunut vaan pilluseksiin. Kyllä se uppoo kakkoseen kun rasvaa tatin hyvin ja ottaa keittiöstä asti vauhtia. Kunnon vauhtiin lähtö on tärkeetä. Ota oven karmeista tiukka lähtöote, täysi kiihdytys ja sitten se tarkka osuma keskelle hanuria. Joskus voi livahtaa väärään reikään ja silloin mennään ykköseen. Kerran kompastuin maton reunaan, juoksin ohi ja tipuin parvekkeelta. En saanut vauhtia enää pysähtyyn kun oli sukat jalassa ja partsin ovi oli auki. Onneks asutaan kakkoskerroksessa ja oli lunta maassa. Tätäkin on tapahtunut.

Kun putosit parvekkeelta, niin tulitko maahan molo edellä? Jos, niin toimiko niin kuin hyppykeppi, eli pääsitkö takaisin parvekkeelle vai lensitkö kolmanteen kerrokseen?

Vierailija
42/63 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rva49 kirjoitti:

500 vuotta e.a.a. kreikkalainen filosofi Aiskhylos totesi, että "sodassa ensimmäinen uhri on totuus". Sama pätee tämän foorumin kokokeskusteluihin. Pienellä vähemmistöllä tietysti on iso terska tai poikkeuksellisen pitkä/paksu penis, ja hyvä niin. Pieni on sekin vähemmistö kirjoittajista, joka ilmoittaa todelliset kokotiedot.

Alla oleva jääköön lukijan luottamuksen varaan, enempään evidenssiin en kykene. Olen mieheni peniksen yhdessä hänen kanssaan mitannut. Terskan ympärysmitta 15,9 cm, leveys enimmillään 5,4 cm (sehän ei ole täydellinen ympyrä) ja pituus 5,7 cm. Väri erektiossa karmiinpunainen. Muoto pyöreän luumun ja hieman suipomman kananmunan välimailta. Kokemukseni mukaan puolisoni terska on ehdottomasti isommasta päästä, ainakin suurin niistä n. kymmenestä terskasta, joihin olen lähempää tuttavuutta tehnyt.

Innostuimme vertaamaan. Mieheni ei ihan pärjää: terskan leveys 3,5 cm ja samoin pituus 3,5 cm. Ympärys 11 cm. Hyvin riittää minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen terska on aika paljon vartta vahvempi ja näyttääkin isolta. Pyysin mittaan kun kerran tuli puheeksi, ympärysmitta vahvimmasta kohdasta 15,5cm. Kyllä tarvii olla paikat liukkaat kun anna mennä sisään. Ne maitokaupan liukkarit on ihan hyvä apu. Hyvältä se tuntuu tällain keski-ikäisenä, nuorempana oli vähän liiankin vahvan tuntuinen.

Vaihda virtaviivaisempaan terskaan.

Vierailija
44/63 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rva49 kirjoitti:

500 vuotta e.a.a. kreikkalainen filosofi Aiskhylos totesi, että "sodassa ensimmäinen uhri on totuus". Sama pätee tämän foorumin kokokeskusteluihin. Pienellä vähemmistöllä tietysti on iso terska tai poikkeuksellisen pitkä/paksu penis, ja hyvä niin. Pieni on sekin vähemmistö kirjoittajista, joka ilmoittaa todelliset kokotiedot.

Alla oleva jääköön lukijan luottamuksen varaan, enempään evidenssiin en kykene. Olen mieheni peniksen yhdessä hänen kanssaan mitannut. Terskan ympärysmitta 15,9 cm, leveys enimmillään 5,4 cm (sehän ei ole täydellinen ympyrä) ja pituus 5,7 cm. Väri erektiossa karmiinpunainen. Muoto pyöreän luumun ja hieman suipomman kananmunan välimailta. Kokemukseni mukaan puolisoni terska on ehdottomasti isommasta päästä, ainakin suurin niistä n. kymmenestä terskasta, joihin olen lähempää tuttavuutta tehnyt.

Innostuimme vertaamaan. Mieheni ei ihan pärjää: terskan leveys 3,5 cm ja samoin pituus 3,5 cm. Ympärys 11 cm. Hyvin riittää minulle.

Minkä pituinen meisseli on kokonaisuudessaan?

Vierailija
45/63 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rva49 kirjoitti:

Minkä pituinen meisseli on kokonaisuudessaan?

Meisselin pituutta kyseltiin. Rva49:n viestin tapauksessa pituus on 18,5 cm ja ympärysmitta varren eri kohdissa vaihdellen 14,5 ja 15 cm välillä. Ihanasti täyttävä mutta ei liian pitkä, ja siihen vielä vartta vähän tukevampi terska niin avot! Ja kun mies on muutenkin just miun maun mukkaan, niin ei tarvitse enää toisia katella.💋

Vierailija
46/63 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terska on ison omenan kokoinen ja varrella on mittaa semmoset 35-45 cm. Eukolla on viivapillu johon mahtuu helposti kaksi kättä. Rannekello oli kerran hukassa, ja työnsin käden käden eukon pilluun. Kas kummaa, no se kello sujahti samalla takaisin mun ranteeseen. Eukko puristi pillulla sen kellon lukituksen kiinni. Käski työntämään vielä käden sinne uudestaan että jos sattuisin löytymään naapurin Penan kihlasormuksen ja fillarin pumpun. Ei löytynyt, mutta löysin Sepon kadoksissa olleen auton avaimen. Avaimen perä jäi sille tielleen. Sitä ei löydetty vaikka kimpassa etsittiin oikein taskulamppujen ja miinaharavan kanssa.

Kyllä minä olin silloin niin iloinen siitä kellon löytymisestä että mulla ruiskahti koko lasti housuihin, noin puoli litraa. Vieläkin oon niin iloinen että aina pukkaa touhutippaa siihen omenan nokkaan kun muistan sen kellon löytymisen.

Kysyttävää? Tuppikullien ja aloittelijoiden on turha vastailla tai kysellä mitään.

Moro. Itselläni on saman kokoluokan terska, mutta varrella mittaa ainoastaan 30-35cm. Jos käytän penispumppua, niin terska on suunnilleen käsipallon kokoinen. Miten teillä peppuseksi onnistuu? Exä suostui siihen, mutta nykyinen daami haluaa vain pilluun tai suuhun. Kuulemma daamin exällä oli vain tennispallon kokoinen terska ja mittaa naurettavat 25cm, mutta hän sai panna peppuun. Tämä harmittaa minua, kun haluaisin hieman tiukempaa koloa. Olisiko käytännön vinkkejä?

Joo, se on vähän hankalaa kun naiset on tottunut vaan pilluseksiin. Kyllä se uppoo kakkoseen kun rasvaa tatin hyvin ja ottaa keittiöstä asti vauhtia. Kunnon vauhtiin lähtö on tärkeetä. Ota oven karmeista tiukka lähtöote, täysi kiihdytys ja sitten se tarkka osuma keskelle hanuria. Joskus voi livahtaa väärään reikään ja silloin mennään ykköseen. Kerran kompastuin maton reunaan, juoksin ohi ja tipuin parvekkeelta. En saanut vauhtia enää pysähtyyn kun oli sukat jalassa ja partsin ovi oli auki. Onneks asutaan kakkoskerroksessa ja oli lunta maassa. Tätäkin on tapahtunut.

Moro bro ja kiitos vinkistä!

Kävi vähän huonosti, kun yritin noudattaa neuvoasi. Asetin daamini sängylle perse pystyyn ja lähdin ottamaan vauhtia yläkerrasta saakka. Juuri kun tuli makuuhuoneen ovelle, niin daami hieman kääntyi katsomaan ja juoksin molo pystyssä hänen ohi suoraan seinää päin. No sen verran kova stondis oli päällä, että mulkku meni seinästä läpi. Onneksi oli gyprokkia, tiiliseinä olisi ehkä sattunut enemmän ja gyprokki on helpompi vaihtaa. Seinän sisällä oli lasivillaa ja teki kyllä aika höpöä klunssille. Jotenkin tilanne salaa kiihotti sen verran, että stondis ei laskenut ja osumasta johtuen klunssi turposi. Eihän sitä sitten saanut pois seinän sisältä. Daami alkoi nukkumaan ja mä seisoin meisseli seinässä. Vasta reilun parin tunnin päästä stondis alkoi laskemaan ja pääsin irti. Sitten yritin pölynimurissa imeä lasivillaa klunssista ja sen verran hyvä imu oli, että kuti lensi nukkuvan daamini päälle. En viitsinyt pyyhkiä lemmennestettäni hänen päältään, ettei hän heräisi, herrasmies kun olen. Eli vaikka ei mennyt ihan niin kuin piti, niin happy end kuitenkin. Eli vielä kerran, kiitos vinkistä veliseni!

Eipä kestä, veli kani. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Häppy end. Rakkauden nesteet tuli pihalle, niinkuin kunnon rakastelussa kuuluukin.

On sitä käynyt mullakin joskus niitä ohi juoksuja tuon parvekkeelta tippumisen lisäksi. Onneks on tosiaan kipsiseinät. On ollu tuuria että ei ole vielä osunut keskelle koolausta. Tiiäthän nämä 90-luvun talot, koolaukset on peltirangasta ja niissä on teräviä reunoja ja vaikka sun mitä.

Voi sitä ilon ja riemun päivää kun se loikka osuu kohilleen. Joskus menee ihan kerta laakista kakkoseen sisälle.

Vituttaahan se joskus juosta monta kertaa kun välillä meneekin ykköseen ja välillä taas päin seiniä. Mulla lerpahtaa jos on juossut pari kertaa päin seinää. Jotenkin se vie koko hekuman jos joutuu ajattelemaan seinän kittaamisia ja tapetointia.

Joskus taas kiihottaa ihan helevetisti se seinän reikä kun ne tapetit roikkuu siinä seinän reiän ympärillä. You know, velhon hihat.

Tattista ja hyvää joulua veli kani.

Ookko huomannut. Nykynuoret ei ymmärrä romantiikan päälle yhtään mitään. Ei ne osaa ees tyydyttää naista oikein. Vanhat hopikset joutuu opettaan kaikki ihan kädestä pitäen nykynuorisolle. Ei oo ihme että ei synny enää vauvoja.

Akathan on märkiä kuin matikkareput kun mies osaa nämä rakastelu hommat.

Vierailija
47/63 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun putosit parvekkeelta, niin tulitko maahan molo edellä? Jos, niin toimiko niin kuin hyppykeppi, eli pääsitkö takaisin parvekkeelle vai lensitkö kolmanteen kerrokseen?

Ja vitut. Jäin multaan nalkkiin.

Vierailija
48/63 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittailin huvikseni omastani, tulokset täydessä kovuudessa / puoliseisokissa

- Varren ympärysmitta heti terskan harjanteen takaa: 11,5 cm / 11 cm

- Terskan ymp. mitta paksuimmasta kohdasta: 12 cm / 11,2 cm

- Terskan pituus yläpinnalta mitattuna: 5 cm / 4,2 cm

Vierailija
49/63 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Täällä on kaikilla 14-16cm paksu kalu. Tiedättekö oikeasti kuinka jo 15cm on, HK:n sinistä paksumpi! Mulla on oikeasti sellainen, olen kaiken lisäksi vielä homo. Nainut ainakin sadan miehen kanssa, varmaan viidellä maksimissaan on ollut yhtä paksu kuin itselläni.

Vierailija
50/63 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "rouvat" ja "neitoset" millittää ukkojensa vehkeet mittoja. Tosi uskottavaa.

Vierailija
51/63 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni terska on sellainen pesäpallon kokoinen, tai vähän isompi. Ei puhettakaan, että saisin sen suuhuni, vaikka mieli tekisi. Mieheni väittää, että joskus joku nainen on saanut koko terskan suuhunsa, mutta epäilen, tai sitten oli todella isosuinen nainen.

Sääliksi käy miestä. Ei saa suuhoitoa ja nainenkin on mitä on.

Vierailija
52/63 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm,

Kun laitan käden kuppiin, miehen terska istuu siihen just. En saa nyt päähäni minkäkokoisia luumut on. Viinirypäle ois kyllä ihan liian pieni, mutta joku omena taas naurettavaa liiottelua.

Ehkä perussipuli?

Minulla kyllä aika pieni käsi.

Vierailija
53/63 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni terskan koko vaihtelee ison kananmunan ja pienehkön appelsiinin välillä, riippuen kiihoittumisen asteesta. Väriltään se on kauniin purppurainen, aavistuksen mustikkaan vivahtava. Tuoksu on yleensä miehekäs, merellinen, vivahteikas ja hennon pistävä, riippuen siitä onko hän pessyt terskan pissaamisen jälkeen.

Vierailija
54/63 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen amerikkalaisen jalkapallon kokoinen ja näköinen

Vierailija
55/63 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkutatti, sellainen 10 cm halkaisija.  Kun sillä mies kerran polkaisee niin röörit on rassattu. 

Vierailija
56/63 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kesäkurpitsan tai munakoison näköinen ja kokoine terska

Vierailija
57/63 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä speksini:

Peniksen pituus 14 cm

Terskan ympärysmitta 11 cm

Terskan leveys 3,5 cm

Terskan pituus 4 cm

Olen tyytyväinen.

Vierailija
58/63 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun appelsiinin kokoinen ja samanvärinenkin, ei tosin sovi mihinkään naisesta löytyvään aukkoon, mutta pääasia onkin se koko!

Vierailija
59/63 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreän pullea sienen lakki muodoltaan, selkeästi vartta paksumpi.

Terskan ympärysmitta 14,2cm ja varren ympärys 12,7. Terskan halkaisija siis suunilleen 4,5cm ja varren noin 4cm. Koko kullin pituus 14,5, pelkän terskan pituutta en ole mitannut.

Kivan mallinen tatti. 😋

Vierailija
60/63 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kuin pihvitomaatti. Tekee gutaa, kun uppoaa sisään.

N56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi