Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapeukutus tällä palstalla

Vierailija
31.05.2015 |

Tällä palstalla ei ole peukutuksisaa mitään logiikkaa. Ja varsinkin kun alapeukutetaan oikein urakalla, eikä kukaan vaivaudu perustelemaan, mikä viestissä oli vikana. Olen nähnyt asiallisissa aloituksissa ja vastauksissa paljon alapeukkuja, joita kukaan ei kuitenkaan avaa, että miksi. Ärsyttävää.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka voi peukuttaa monta kertaa. Mä pystyn peukuttaa vaan kerran

Vierailija
42/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paljon on niitä, jotka ei voi myöntää, että joku negatiivinen asia riippuu vain hänen omasta mielihyvän halustaan.

Esim joku sanoo, ettei jotain työtä kannata ottaa vastaan kun sillä palkalla ei elä. Sitten jos sanot siihen, että onko siis tuet liian hyvät, jos niillä saa paremman elintason, tai miksi sitten jotkut muut tekee kyseistä työtä elääkseen? Tässä kohtaa kitisijäselittelijä on riisuttu aseistaan ja hänen ainoaksi mielenosoitukseksi jää painaa kommentille alapeukkua.

Tai sitten ihan vaan kyllästynyt orpopurran kannattajien jankkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paljon on niitä, jotka ei voi myöntää, että joku negatiivinen asia riippuu vain hänen omasta mielihyvän halustaan.

Esim joku sanoo, ettei jotain työtä kannata ottaa vastaan kun sillä palkalla ei elä. Sitten jos sanot siihen, että onko siis tuet liian hyvät, jos niillä saa paremman elintason, tai miksi sitten jotkut muut tekee kyseistä työtä elääkseen? Tässä kohtaa kitisijäselittelijä on riisuttu aseistaan ja hänen ainoaksi mielenosoitukseksi jää painaa kommentille alapeukkua.

Tai sitten ihan vaan kyllästynyt orpopurran kannattajien jankkaukseen.

Ei, kyllä tämä on ollut jo niin kauan kuin muistan, hallituspohjista riippumatta.

Vierailija
44/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sitä mieltä että "ei hitto tällaista ei saa tapahtua annan miinusta"

Esim kissa kuoli laitan miinusta.

Vierailija
45/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin ennen kun enempää uhriudut "Miksi minun mielipiteistä ei vain tykätä"

Vierailija
46/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ei tykätä rationaalisen realistisista kommenteista. Komentit pitää olla kivoja ja naiiveja, jotka on helppo myydä normimaailmasta  vieraantuneille palstalaisille.

Vierailija
47/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quote author-hullu taas vauhdissa 

Vierailija
48/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks haisee mokomat saatanan peukuttelut .  

Vierailija
49/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja juuriaan myöden pahasuopaiset suomalaiset alapeukuttavat kaikkea mikä on järkevää, näin tehdään myös työelämässä, YKSIKÄÄN järkityyppi ei saa loistaa, etteivät tyhjäpäät ja aivottomat paskiaiset jää pimentoon.

Vierailija
50/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuus koko kattavuudessaan. Perseestä saa kirjoittaa ja keskustella, älyaiheista ei !!

Vierailija
51/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalasisilla on rupinen perse ja pääknuppi.

Vierailija
52/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islam=💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
53/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannu että tällä palstalla jotkut botit noita ala ja yläpeukkuja myös latelee. 

Jos on hiljainen viestiketju niin muutamassa sekunissa ilmestyy 10 tai jopa 20 alapeukkua ja sitten kommentti poistuu. 

Joskus taas yläpeukkuja ilmestyy ihmeellisen paljon. 

En siis itse luota ala ja yläpeukutuksiin, voi se olla myös että mode lisäilee niitä. 

Vierailija
54/54 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutan, kun olen eri mieltä tai juttu aivan olematon.

Yläpeukutan ollessani samaa mieltä kommentoijan kanssa.

Tämä on näin yksinkertaista.

Kommentin kirjoitan, jos se on tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi