Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤ELOLINTUSET MAANANTAINA¤¤

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut siis kaikille plussan saaneille, ainakin luumis ja kirppu06. :) Pidetään peukkuja piinailijoillekin. :)

Ihanaa tosiaan kun lunta on taas maassa, mielikin huomattavasti valoisampi kun ulkona ei ole niin pimeää. Ostin tänään joulukortteja varten tarpeita ja niitä pitäisi pikkuhiljaa alkaa väsäämään. Hieman on vielä idea kehitteillä, riippuen siitä miten tuo esikoinen on yhteistyökykyinen milloinkin. :)

Itsellä menossa kp 9/27-29 eli ne kuuluisat tärppipäivät lähestyvät hyvää vauhtia. En tiedä mikä on tällä hetkellä mutta mulla on pari päivää ollut todella huono olo iltaisin, etova ja vellova olo. Jos ei täti olisi muutamia päiviä sitten lähtenyt matkoihinsa, voisin lyödä miljoonasta vetoa että olen raskaana. Mutta en oikein voi olla, sen verran selvästi täti täällä kävi ettei kyse voi olla mistään alkuraskauden vuodosta. Oisko sitten lähestyvää ovikseen liittyvää vai mitä mutta outoa kuitenkin.

Mutta +++tuulia edelleen kaikille ja onnittelut vielä uusille plussaajille. :) Mukavaa alkanutta viikkoa jokaiselle!

Vierailija
22/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siel gynellä ja oli sitä mieltä, että odotellaan rauhassa vielä tässä.Ultras ja sanoi, että ainakin ovulaatio on tapahtunut koska keltarauhanen sieltä löyty.Ja sanoi myös että menkat alkaa pian jos en ole raskaana(no senhän mä tiesin sanomattakin).Siis ei mitään clomeja tai muita tarvita.No odotellaan sitten.Sitähän tässä on tottunut jo tekemään mut olis kiva alkaa odottaa sitä vauvaa ooikeesti!Hirveet suklaa mässyt mulla menossa.Se siit laihiksesta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain 14pv terolut-kuurin. Sanoi että yleensä pillerien lopetuksen jälkeen riittää toi käynnistämään menkat. Eli siis voisin suosiolla siirtyä Syyssäteisiin(?) kun jos uus (vihdoinkin uus!!!) yrityskierto alkaa parin viikon kuluttua niin en taida ehtiä saada Elolintusta millään.... NO, ainakin voin hyvillä mielin juhlia pikkujoulua ja juoda terästettyä GlöGiä =)

Saatan silti palloilla täälläkin vielä välillä, mutta siis saa poistaa mut tuolta listalta kumminkin.

Vierailija
24/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehan kertoo sit kun testaat? :)

Vierailija
25/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea +++PLUSSASTA+++ kaikille plussaneille! Ja tädin saaneille osanotto*hali*... Mutta eteenpäin käy yrittävän tie =)

Mulla varmaan menee kohta tämä kierto sekaisin työstressin/paineen takia. Tunne on sellainen... Viime kierto veny 32:een päivään kaikenlaisen mielenvaivan takia, mut uskon kiertoon 28, se on tavallisin. No, ovis sattuis ens viikon ma-ti, jos hyvin käy. Pitää sunnuntaina viimestään alkaa testaamaan.

Joulua ei ehdi miettimään, kun aika hupenee muutenkin. Pitäis jo tahtia hidastaa. Odotan työpaikan pikkujoulua, jotta pääsee edes yhdeksi illaksi irti tästä rumbasta, pikkujoulu on tosin kahden viikon päästä vasta.

Mut katsomaan esikoistytön perään, tuntuu olevan luvattoman hiljaista =) onkos muillakin lapsukaiset tekemässä kaikkea mahdollista ja mahdotonta silloin, kun äiti on hetken puhelimessa tai koneella? Täällä tuo 2,5 vuotias kokeilee just silloin rajojaan... =/

Terkuin KJ25

Vierailija
26/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*juoksee läpi palstan, heittäen kärrynpyöriä ja kuperkeikkoja sekä kiljuu niin että kuurotkin kuulevat*

No, tarviiko tässä enää muuta sanoa: PLUSSA!

Kotimatkalla käväisin apteekin kautta ja ostin kaikista halvimman testin minkä löysin. Kun pääsin kotiin soitin miehelle joka oli vasta tulossa töistä, juteltiin niitä näitä, mutta mitään raskauteen liittyvää en vihjannut. Kun lopeteltiin puhelua, ryntäsin vessaan tekemään testiä ennen kuin mies ehtii kotiin. Pissin tikkuun ja ihan selvä viivahan siihen testi-ikkunaan pärähti (tänään oli siis kp 35/30-31). Olin asiasta kyllä jo lähes varma, sillä kyllähän nainen tuntee kun on raskaana.

No 10 minuuttia testistä mies kurvasi pihaan ja kun hän tuli sisään, menin eteiseen vastaan, halasin ja kuiskasin korvaan: mä oon raskaana. Sitten aloin ensin hysteerisesti itkemään ja seuraavaksi nauramaan. Mies oli tosi hämmästynyt ja mielettömän onnellinen.

Tästä se alkaa - kunhan pysyisi sisällä eikä tulisi keskenmenoa.

Ja pieni kannustuksen sana kaikille jotka ovat saaneet odottaa plussaa mielestään kauan. Meillä alkoi kuumeilu v. 2000 ja yritys aika tarkkaan kaksi vuotta sitten. Tämä taisi olla kierto #23, jos nyt olen laskuissa pysynyt. Kierto on ollut tasainen n. 30-31 muutamaa kiertoa lukuunottamatta. Ovistestitkin ovat näyttäneet oviksen tapahtuneen, miehenkin hedelmällisyys on todistettu aiemmassa suhteessa (meni tosin kesken). Yritystä on ollut keskimäärin 2-4 kertaa kp 10 ja 20 välisenä aikana, joten yrittämisen puutteestakaan ei ole voinut olla kyse. Pyysin vihdoin lokakuussa gyneltä lähetteen lapsettomuuspoliklinikalle jonka sain pari viikkoa sitten. Aika olisi kuitenkin ollut keskellä päivää, minkä takia päätettiin perua aika ja mennä yksityiselle. No, eipä tarvitse mennä enää (toivottavasti) minnekään hoitoihin. Kyllä me molemmat toimitaan jollain asteella (vaikka kovin hitaasti), se on nyt todistettu.

Tämä tyttö häipyy pikkuhiljaa tuonne odotuspuolelle, tulkaa te muutkiin.

Plussaonnea!

*tuulettaa onnellisena*

Karmiini

Vierailija
27/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmiinille onnittelut!!

Täällä sitä vielä odotetaan tätiä. Olo on kamala, menkkakipuja ihan sikana, yököttää ja väsyttää. Ja hermosttuttaa tämä odottaminen.

Huomenna, jos hyvin käy, testaan. Pitäkää peukkuja mulle! Kaikki mahdollinen positiivinen energia on tervetullutta!!!!!

*voi kumpa se olis plussa*

äitikuu 29/28... sormet ja varpaatkin ristissä...

Vierailija
28/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on niin ihana lukea kuinka joku pitkän yrittämisen jälkeen vihdoin palkitaan!

Vierailija
29/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikkuiselle paksut tarrasukat mukaan!

Tuo sun tarina antaa varmasti uskoa monelle kauan yrittäneelle, ihana juttu!

Vierailija
30/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kun kerroit ton teidän vauvanyritys historian.Luo vähän parempaa mieltä siitä, että mekin voidaan viel onnistua.

Mutta nyt on kyllä tämä muija tosi hormoonihirviö.En kestä mun miestä ollenkaan vaik ei ole mitään pahaa tehnyt.Päätä alko särkemään ja kaikki ärsyttää.Maha juilii menkkamaisesti ja kaikki menkkaoireet mitä vaan voi olla on pahimmillaan (no ei viel kauheeta mahakipua).Tuntuu että hulluks tässä kohta tulee.Aina noi oireet yllättää vaikka niistä on kärsiny jo vuositolkulla.Pysyis vaan silti täti poissa , mutta todella epäilen.On jo valmiiks ihan lannistunu olo.Hermot meni ja tupakka taas maistuu yhtä hyvin ku ennekin, joten epäonnistuin siinäkin:( huomiseen!Toivottavasti parempi päivä kun tänään.

Vierailija
31/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusesti onnea Karmiini! Kiva kuulla noin positiivinen plussa uutinen ;) Otahan kaikki odotuksesta irti ja muista huonoinakin päivinä mikä on palkinto kaikesta =) Onnea myös kaikille muille plussanneille!

Voimia teille kaikille tädin jyräämille... Tsemppiä uuteen kiertoon =D

Mä lupasin kertoa teille painon pudotuksestani :) No, pari kiloa on viikossa lähtenyt!! Vielä kun pääsis kaikesta karkista eroon, niin paino laskisi varmasti pysyvästi... Oonhan mä tyytyväinen tähänkin pudotukseen, mutta siis elintapamuutos tarttis saada aikaan.

Mulla menossa Kp 7/26, siis ovista alan huomenna varmaan sitten pongaileen tikutuksella ekaa kertaa!? Keskiviikkona meen käymään gynellä juttelees ja tarkistaas et kaikki on kunnos... Mitäs teillä tytöt lääkäri käynnit on maksaneet yksityisellä? Ihan vain mielenkiinnosta utelen.

Plussa tuulia kaikille+++++++++++++

Sanna

Vierailija
32/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa hyvän kiertämään ja antaa ylimääräiset ovistestini pois. Eli jaossa olisi 10 kpl Aconin liuskatestiä. Antaisin mielelläni sellaiselle henkilölle, jolla ei olisi ehkä muuten varaa tai mahdollisuuksia hankkia testejä. Jos tunnet tarvitsevasi testejä ja rahat ovat tiukalla, niin laita tähän ketjuun viesti ja e-maili osoitteesi, niin katson parin ekan ilmoittautuneen joukosta sopivan saajan.

Terkuin, Karmiini

Vierailija
33/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekäynti maksoi jotain 64 euroa Kelan jälkeen. Tänään tuli käytyä tarkistuttamassa, että kaikki kunnossa. Tuli hyvä fiilis, kun näin ultralla 17,7 mm suuren munarakkulan (kp 13/26-28), jonka pitäisi puhjeta 2-3 päivän päästä. Tuli tosi hyvä fiilis, kaikki tosiaan on kunnossa. Tosin itse kuvittelin oviksen olevan jo huomenna, mutta varmaan sitten 28 päivän kierto tulossa.

Gyne toivotteli vaan malttia, niin eiköhän se vauveli tule, TOIVOTAAN

PLUSSATUULIA ~~~~

Vierailija
34/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään kp15 ja aamulla tikutin " melkein" oviksen... siis se viiva oli kyllä aikas lähellä saman värinen kun kontrolliviiva. Ja vatsassa on tuntunu sellasta menkkakipuilua, jollasta en ennen ole tuntenut muulloin, kuin menkkojen aikana. Huomenna vielä tikutan...josko tummuis.

Onnea Plussanneille ja PLUSSASÄTEITÄ KAIKILLE!!!...perästä tullaan toivottavasti...

...mut nyt kiire...tiedätte kyllä mihin... ; )

Vierailija
35/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niistä tosi kiitollinen...niitä kun tuntuu tarvitsevan...

lehmi-tytto@hotmail.com

Vierailija
36/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit ovat siis löytäneet uuden omistajan.

Karmiini

Vierailija
37/37 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon, multa ihan kyynel tirahti onnesta teidän puolesta :))

Nyt rutkasti vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa =)))))