Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotityöt rikkovat avioliiton? Kuis teillä?

Vierailija
03.09.2012 |

En jumalauta meinaa enää kestää tätä työmäärää, joka mulle perheellisenä naisena on sälytetty. Aiemmin tämä vielä jotenkin sujui, kun olin kotona ja opiskelelin ja vapaa-aikaa jäi enemmän.

Vaan nyt kun olen töissä, niin sama meno jatkuu. Kaikki päävastuu on mulla. Mietin mitä syödään, kuka tarvii mitäkin varusteita, mitä kaupasta tarvitaan. Pidän huolta, että pyykit peseentyy ja menee kaappeihin, etsin kauden vaihtuessa sopivat vermeet esiin, olen yhteydessä päivähoitoon. Tarkistan läksyjen tilanteen, kuskaan harrastuksiin. Teen, teen ja teen. Yritän olla lapsille läsnä ja ystävällinen, vaikka hammasta purren.

Ja mitä se mies tekee? Käy töissä ja tekee mitä pyydetään. Pyytämättä joskus jotain, mutta elää muuten kuin kuplassa. Osaa sulkea kaiken pois - mulla hommat kesken ja lapset kiljuu äiti, äiti, äiti, eikä kukaan muu kuin äiti vastaa niiden huomion hakuun.

Mitähän mun pitäisi tehdä? Oikeasti haluaisin olla tässä suhteessa ja perheessä onnellinen, mutta tällaisenaan väsymys on niin kova, ettei minusta ole tuntemaan mitään muuta kuin väsymystä ja kiukkua.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotityökriisi kärjistyy yleensä silloin, kun molemmat käyvät kodin ulkopuolella töissä, mutta vain toinen jatkaa täystoimista työpäivää kotona.

Lisäksi on epäreilua, ettei arvosta sen vertaa toisen tekemää työtä, että veisi esim. omat sukkansa pyykkikoriin tai kahvikupin koneeseen. Ei kotiäitikään sentään mikään henkilökohtainen huonepalvelija ole.

No ei mun elämä mene siitä pilalle, jos ohimennessäni viskaan tuolilla lojuvat miehen sukat pyykkikoriin tai paan astiat koneeseen. Joskus ne unohtuu tiskipöydälle itseltänikin..

Mies tulee kuitenkin töistä kotiin joka päivä, maksaa osansa laskuista, antaa mulle hyvää seksiä ja kehuu mua. Imurointi ja muutkin kotityöt on mun mielestä kivoja töitä, mieluummin teen niitä kuin löllöttelen sohvalla.

Haluisin kyllä nähdä nämä valittajat, eikö heiltä itseltään jää koskaan hiuksia lavuaariin tai likapyykkiä lattialle? Toisen virheistä on niin helppo natkuttaa.

Vierailija
2/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halusi muuttaa tähän isompaan ok taloon jossa nyt asutaan. Sanoin ehdoksi, että jos se ostetaan, sitten meillä käy siivooja joka viikkoa. Mulla ei ole intoa ja aikaa siivota neliöitä, joita emme välttämättä tarvitse.

Nyt meillä on 2 vuotta käynyt viikottain siivooja ja homma toimii. Myös monet remonttihommat n ulkoistettu. Eli sitten vaan kaivamaan kuvetta, jos lian ylivoimaiseksi käy. Meillä ainakin perhesopu on säilynyt erittäin hyvin tällä keinoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun elämä mene siitä pilalle, jos ohimennessäni viskaan tuolilla lojuvat miehen sukat pyykkikoriin tai paan astiat koneeseen. Joskus ne unohtuu tiskipöydälle itseltänikin.. Mies tulee kuitenkin töistä kotiin joka päivä, maksaa osansa laskuista, antaa mulle hyvää seksiä ja kehuu mua. Imurointi ja muutkin kotityöt on mun mielestä kivoja töitä, mieluummin teen niitä kuin löllöttelen sohvalla. Haluisin kyllä nähdä nämä valittajat, eikö heiltä itseltään jää koskaan hiuksia lavuaariin tai likapyykkiä lattialle? Toisen virheistä on niin helppo natkuttaa.

Minulle ei riitä että mies tulee kotiin töistä ja maksaa osan laskuista. Minusta suurin osa kotitöistä ei ole kivoja. Minun miehestänikään suurin osa kotitöistä ei ole kivoja. Silloin ei auta muu kuin palkata joku tekemään ne tai tehdä ne puoliksi.

Onko tässä sinulle jotain vaikeasti ymmärrettävää? Tee toki kaikki itse jos siitä niin tykkäät, mutta monella meistä on muutakin tekemistä kotona tai kodin ulkopuolella, eikä huvita pistää kaikkea vapaa-aikaa kotitöihin. Siksi siellä on kaksi aikuista, jotka molemmat voivat niitä tehdä.

Vierailija
4/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kyllä nähdä nämä valittajat, eikö heiltä itseltään jää koskaan hiuksia lavuaariin tai likapyykkiä lattialle? Toisen virheistä on niin helppo natkuttaa.

mutta kukaan muu ei vie näitäkään sukkia pesuun eikä putsaa hiuksia lavuaarista. Kyllä jokaisen aikuisen pitäisi osata siivota omat sotkunsa, kaikki sotkee.

Vierailija
5/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun elämä mene siitä pilalle, jos ohimennessäni viskaan tuolilla lojuvat miehen sukat pyykkikoriin tai paan astiat koneeseen. Joskus ne unohtuu tiskipöydälle itseltänikin.. Mies tulee kuitenkin töistä kotiin joka päivä, maksaa osansa laskuista, antaa mulle hyvää seksiä ja kehuu mua. Imurointi ja muutkin kotityöt on mun mielestä kivoja töitä, mieluummin teen niitä kuin löllöttelen sohvalla. Haluisin kyllä nähdä nämä valittajat, eikö heiltä itseltään jää koskaan hiuksia lavuaariin tai likapyykkiä lattialle? Toisen virheistä on niin helppo natkuttaa.

Kenellä muka menee KAIKKI vapaa-aika kotitöihin? Hyvä jos tunnin saa menemään päivässä pakollisiin hommiin. Ai niin, teidänhän pitää tosiaan katsella tv:tä se kolme tuntia ja roikkua fb:ssä toinen mokoma. oliskohan ajankäytössä jotain korjattavaa?

Minulle ei riitä että mies tulee kotiin töistä ja maksaa osan laskuista. Minusta suurin osa kotitöistä ei ole kivoja. Minun miehestänikään suurin osa kotitöistä ei ole kivoja. Silloin ei auta muu kuin palkata joku tekemään ne tai tehdä ne puoliksi.

Onko tässä sinulle jotain vaikeasti ymmärrettävää? Tee toki kaikki itse jos siitä niin tykkäät, mutta monella meistä on muutakin tekemistä kotona tai kodin ulkopuolella, eikä huvita pistää kaikkea vapaa-aikaa kotitöihin. Siksi siellä on kaksi aikuista, jotka molemmat voivat niitä tehdä.

Vierailija
6/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaan niin tutulta:-)

Kunnes tajusin, että lähes kaikesta voi mennä riman alta. Pyykinpesua kerran kaks viikossa, mutta kone pyörii 2-3x peräjälkeen. Porukka huutaa sukkia ja alushousuja, mutta so what :-D Meillä on 4isoa koria puhtaille pyykeille, jotka tyhjennän viikonloppuna. Saattaa olla, ettei kukaan(minä) siivoa kahteen viikkoon mitään. Vessa ainoa poikkeus! Kaupassa käydään 2x vkossa; arkea ja vkl varten. Pojalla on samat liiksavaatteet koko syksyn, eipä ne siinä 45min kerran vkossa paljon hikisty... Vastuu koulunkäynnistä on koululaisella itsellä ja hyvin he muistavat itse ottaa luistimet ym. kouluun mukaan kun ne on siihen opetettu. Tässä nyt muutama esimerkki:-) Mutta joo, ei aina ole helppoa!!

Vierailija
7/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis huolla autoja, ei vie niitä katsastukseen, ei aja nurmikkoa, ei pilko puita, ei hoida öljyä öljysäiliöön, ei korjaa lasten pyöriä ja huolla niitä, ei harrasta lasten kanssa, ei vaihda saunan kiviä, ei remontoi taloa, ei pese autoa, ei imuroi autoa sisältä jne?

-ei huolla autoa

-1 auto, viedään katsastukseen vuorotellen

-ei aja nurmikkoa (kerrostalo, ei kesämökkiä)

-ei pilko puita (ks. yllä)

-mikä on öljysäiliö? (ks. yllä)

-ei korjaa pyöriä (mun isä korjaa tai korjaamo)

-harrastaa lasten kanssa siinä missä minäkin

-ei tosiaankaan vaihda saunan kiviä, ja vaihdetaankos ne about kerran 5 vuodessa :D

-ei tosiaankaan remontoi taloa, ammattimies tekee

-auto pestään autopesussa, kumpikin vie. Minä imuroin useammin auton sisältä

-ei metsästä ei kalasta

-mustikkametsässä käydään joskus yhdessä

Sen sijaan mies siivoaa, pesee pyykkiä, imuroi, tiskaa, laittaa ruokaa, huolehtii lapsista kaikin tavoin, järjestää juhlia - oma-aloitteisesti ja yhtä paljon kuin minä.

Meillä on yksi perinteinen työnjako-juttu: mies ostaa elektroniikan (musiikkijärjestelmät, tv:n ym. siis vertailee mikä kannattaisi ostaa ja hankkii sen, minä kyllä maksan puolet), minä taas lasten vaatteet.

Vierailija
8/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille, kerrostalon vuokrakämpässä asustaville, miehen 'omat' työt rajoittuu auton renkaiden vaihtoon 2x vuodessa, auton katsastukseen 1x vuodessa, palaneiden lamppujen vaihtoon ja laskujen/muiden papereiden mapitukseen. Voin kernaasti antaa miehelle jotain töitä minulle nakitetuista.

Mies auttaa jos pyydän, mutta ärsyttää aina pyytää. Eikö jotain voisi tapahtua pyytämättä ja erikseen ohjeistamatta. Plus, että miehellä on ihan erilainen aikakäsitys kuin mulla, jos pyydän jotain tekemään, niin toivon että työ olisi tehty tunnin sisällä. Mies voisi vetkuttaa hommaa vaikka päiviä. Mitä sitten, vaikka vauva syökin multaa lattialle kaatuneesta kukkapurkista.

Ehkä jos jonain päivänä asutaan omakotitalossa, niin miehellekkin jää enemmän tehtävää, mutta siihenkö asti mennään tällä?

Vierailija
9/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olet lopen uupunut?

Vierailija
10/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on todellakin raivostuttavaa, että miehet tekee kotitöitä vain kun pyydetään. Muutoin ei viitsitä vaivautua. Ihan kuin kaikki pyörisi omalla painollaan, ja päävastuu vaimolla. Ja meillä ei mies tee noita "miesten hommiakaan", jollen huomauta, että ruoho pitäs varmaan leikata jne. Olen puhunut aiheesta monta kertaa, ja silloin tällöin mies muistaa jo oma-aloitteisestikin osallistua.

Vierailija
11/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi vielä kotona 2 ja 4 vuotiaiden kanssa mutta nyt jo pelottaa mitä tästä arjesta tulee kun palaan vuorotyöhön syksymmällä.. Meillä on iso vanha talo ja piha joiden huoltoon menee paljon aikaa ja tuntuu että täälläkään ei mikään pyöri sanomatta. Ja jotenkin sitä väsyy siihen sanomiseen ja tuntee itsensä nalkuttavaksi akaksi.. Ei se ole oikein että aikuiselle ihmiselle täytyy jatkuvasti sanoa itsestäänselvyyksiä. Väsyttää.. Olenkin päättänyt että jos alkaa jossain vaiheessa näyttää siltä että tästä ei tule mitään, niin täytyy ruveta tekemään vaan osa-aika töitä. Itse en pysty sulkemaan silmiäni jos kämppä ja ympäristö on kaaoksen vallassa ja joku nurkka huutaa korjausta. Ei musta ole elämään romuläjän ja pölypallojen keskellä.. Välillä olen miettiny että olisko helpompaa jos muuttais lasten kanssa vaikka rivariin.

Vierailija
12/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarviiko sanoa että meillä on oikeasti paskaista jo. Haiseekin pahalle. Mies kyllä valittaa asiasta muttei tee silti mitään. (sen verran siivoaa ettei mitään suurempia terveusriskejä kuitenkaan ole, esim. keittiö on yleensä ihan ok).

Mä menin nyt alkuvuodesta töihin ja mies jäi taaperon kanssa kotiin. Siinä vaiheessa päätin etten enää tee kaikkia kotitöitä, siivoan kyllä kunhan myös mies osallistuu. Lopputulos on se että pölyjä ei ole pyyhitty kertaakaan, imuroidaan ehkä joka toinen viikko, lattiat on pyyhitty kerran, keittiö siivotaan pari kertaa viikossa ja vessan minä siivoan ehkä joka toinen viikko kun en enää muuten viitsisi siellä käydä (mies ei siivoa vessaa). Pyykkiä pestään mutta kun en ala niitä yksin laittamaan kaappiin niin nytkin on kuukauden pyykit makkarissa pitkin poikin(taapero kyllä olisi innokkaana "auttamassa" ) mies ei myöskään mene lapsen kanssa minnekkään tai muuten viihdytä ettei juuri esim. levittelisi pyykkejä sitä mukaan kun viikkaan.

En tiedä kuinka kauan jaksan elää tällaisessa siivossa. Taitaa kohta olla edessä muutto eri osotteisiin, eipähän sitten tarvisi ainakaan miehen sotkuja olla siivoilemassa.

Vierailija
13/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisi lomalle? Vaikka pitkä viikonloppu jossain poissa (ihan sama missä, vaikka äidin tykönä). Puhelin kiinni ja mies lasten kanssa kotona. Saa huomata miten paljon töitä lapset teettää.

mutta eihän sitä miestä voi jättää lasten kanssa kun ei se mitään osaa kuitenkaan. Pyykit on väärin viikattu ja astianpesukone täytetty väärin ja Nico-Olivialla on väärän väriset sukkahousut. Ja sitten täällä ihmetellään että miksi mies ei tee mitään!

että miehen mielestä lapsen ei tarvi ulkoilla joka päivä(tai joka toinenkaan) ja syödäkkään ei tarvi kuin välillä. ruokaa myös voi mainiosti alkaa tekemään siinä vaiheessa kun taapero mankuu jo nälkäänsä ja toki telkkariohjelma pitää katsoa loppuun vaikka lapsi kitisee väsymystään lattialla, eihän se kestä enää kuin 20 minsaa...

Vierailija
14/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kapungissa vuokralla ja omassa omistuasunnossa vuokralaiset toisessa kaupungissa, joten mitään talohommia ei miehellä ole.

Mies ei vaan tee mitään pyytämättä, sitten pyytämättä uudestaan, lopulta rukoilemalla, pakottamalla, raivoamalla. Sitten menee Ehkä roskis roskakatokseen.

Teen siis kaiken.

Mies käy töissä, ärhentelee lapsille, kun pitävät ääntä tai leluja on lattialla. (Lapset 4-v. ja 1-v.).

Mustikat, sienet yms keräsin minä nekin. Neljävuotiaan kanssa sillä aikaa, kun pienempi nukkui.

Vierailija
15/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis huolla autoja, ei vie niitä katsastukseen, ei aja nurmikkoa, ei pilko puita, ei hoida öljyä öljysäiliöön, ei korjaa lasten pyöriä ja huolla niitä, ei harrasta lasten kanssa, ei vaihda saunan kiviä, ei remontoi taloa, ei pese autoa, ei imuroi autoa sisältä jne?

mun mies ei tee mitään näistä (tai no, joskus "harrastaa" lasten kanssa)

Vierailija
16/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotityökriisi kärjistyy yleensä silloin, kun molemmat käyvät kodin ulkopuolella töissä, mutta vain toinen jatkaa täystoimista työpäivää kotona. Lisäksi on epäreilua, ettei arvosta sen vertaa toisen tekemää työtä, että veisi esim. omat sukkansa pyykkikoriin tai kahvikupin koneeseen. Ei kotiäitikään sentään mikään henkilökohtainen huonepalvelija ole.

Mun mielestä kyse on epäreiluudesta. Mikä hemmetin oikeus aikuisella ihmisellä on makoilla täysihoidossa? Mä olen vissiin käsittänyt väärin, mutta mun mielestä Oy Perhe Ab:n osakkeet jakautuu tasan. Mutta kotityöt vaan menee suhteessa 95-5%. Ja molemmat käydään yhtä vaativissa töissä.

Eipä se munkaan elämä pilalle mene sukkien keräämisestä, mutta alkaa vi**taa tehdä se 365 krt vuodessa kun toinen ei välitä pätkääkään. Mut ehkä vika on minussa, kun en tykkää siitä että olohuoneen sohvalla lojuu likaisia kalsareita.

nro 9

Vierailija
17/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan päivässä teillä menee kotitöihin ?

Mulla on siivouslistalle, teen joka päivän työn kun on syöty, siihen menee aikaa n 15 min.

Tänään oli listalla jääkaapin läpikäyminen.

Aina kun mennään nukkumaan, on tavarat paikoillaan. Meillä ylimääräistä roinaa ei ole, joten välillä leluja tai mun käsitöitä on väärissä paikoissa. Illalla otan sellaisen ostoskorin käteen, käyn kodin läpi, laitan sinne kaikki mitä on väärässä paikassa. Lapset siivoavat huoneensa, lattia tyhjä, seuraavan aamun vaatteet valmiina.

Ruokalista mulla on ollut jo vuosia käytössä, yht 5 vkon lista. Aina viikonloppuisin käydään läpi seuraavan viikon ruuat ja sitten teen sen puitteessa ostoslistan. Kaupassa käyn ruokatunnilla x 2 vkossa.

Päivällä kotona pyörii robotti-imuri. Nyt menee läksyjen tarkastimessa vähän aikaa, tosi vähän tosin ja harrastuksiin menemistä, mutta aika pienellä selvitään.

Kerran kuussa siivoan jonkun isomman alueen, esim keittiön niin että otan kaikki pois hyllyiltä, pyyhin ja laitan takas, mutta ei siihenkään montaa tuntia mene.

Jos joka päivä menee monta tuntia aikaa moisiin, kannattaa asiaa vähän miettiä tarkemmin.

Mun ystävän mies jättää vaatteita ja romppeita aina pitkin asuntoa. Siivoaa iltaisin samalla tavalla kuin minä ja aina kaikki miehen omaisuuden laittaa olohuoneen yhdelle tuolille. Koti on muuten siisti mutta rojukasa on aina paikalla. Siitä mies sitten aina poimii tarvittavansa, jos poimii.

Vierailija
18/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan päivässä teillä menee kotitöihin ? Mulla on siivouslistalle, teen joka päivän työn kun on syöty, siihen menee aikaa n 15 min. Tänään oli listalla jääkaapin läpikäyminen. Aina kun mennään nukkumaan, on tavarat paikoillaan. Meillä ylimääräistä roinaa ei ole, joten välillä leluja tai mun käsitöitä on väärissä paikoissa. Illalla otan sellaisen ostoskorin käteen, käyn kodin läpi, laitan sinne kaikki mitä on väärässä paikassa. Lapset siivoavat huoneensa, lattia tyhjä, seuraavan aamun vaatteet valmiina. Ruokalista mulla on ollut jo vuosia käytössä, yht 5 vkon lista. Aina viikonloppuisin käydään läpi seuraavan viikon ruuat ja sitten teen sen puitteessa ostoslistan. Kaupassa käyn ruokatunnilla x 2 vkossa. Päivällä kotona pyörii robotti-imuri. Nyt menee läksyjen tarkastimessa vähän aikaa, tosi vähän tosin ja harrastuksiin menemistä, mutta aika pienellä selvitään. Kerran kuussa siivoan jonkun isomman alueen, esim keittiön niin että otan kaikki pois hyllyiltä, pyyhin ja laitan takas, mutta ei siihenkään montaa tuntia mene. Jos joka päivä menee monta tuntia aikaa moisiin, kannattaa asiaa vähän miettiä tarkemmin. Mun ystävän mies jättää vaatteita ja romppeita aina pitkin asuntoa. Siivoaa iltaisin samalla tavalla kuin minä ja aina kaikki miehen omaisuuden laittaa olohuoneen yhdelle tuolille. Koti on muuten siisti mutta rojukasa on aina paikalla. Siitä mies sitten aina poimii tarvittavansa, jos poimii.

miksi nämä tehtävät kuuluu pelkästään sulle?

Eikö siellä jääkaapissa ole miehenkin ruokia? Eikö hän syö? Eivätkö lapset ja niiden lelut ole hänen myös? Eikö hänestä lähde yhtään likaa mihinkään? Eikö hän käytä vessapaperia eikä sampoota? Yksi vaatekerta likaisena riittää hänelle?

Vierailija
19/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan päivässä teillä menee kotitöihin ? Mulla on siivouslistalle, teen joka päivän työn kun on syöty, siihen menee aikaa n 15 min. Tänään oli listalla jääkaapin läpikäyminen. Aina kun mennään nukkumaan, on tavarat paikoillaan. Meillä ylimääräistä roinaa ei ole, joten välillä leluja tai mun käsitöitä on väärissä paikoissa. Illalla otan sellaisen ostoskorin käteen, käyn kodin läpi, laitan sinne kaikki mitä on väärässä paikassa. Lapset siivoavat huoneensa, lattia tyhjä, seuraavan aamun vaatteet valmiina. Ruokalista mulla on ollut jo vuosia käytössä, yht 5 vkon lista. Aina viikonloppuisin käydään läpi seuraavan viikon ruuat ja sitten teen sen puitteessa ostoslistan. Kaupassa käyn ruokatunnilla x 2 vkossa. Päivällä kotona pyörii robotti-imuri. Nyt menee läksyjen tarkastimessa vähän aikaa, tosi vähän tosin ja harrastuksiin menemistä, mutta aika pienellä selvitään. Kerran kuussa siivoan jonkun isomman alueen, esim keittiön niin että otan kaikki pois hyllyiltä, pyyhin ja laitan takas, mutta ei siihenkään montaa tuntia mene. Jos joka päivä menee monta tuntia aikaa moisiin, kannattaa asiaa vähän miettiä tarkemmin. Mun ystävän mies jättää vaatteita ja romppeita aina pitkin asuntoa. Siivoaa iltaisin samalla tavalla kuin minä ja aina kaikki miehen omaisuuden laittaa olohuoneen yhdelle tuolille. Koti on muuten siisti mutta rojukasa on aina paikalla. Siitä mies sitten aina poimii tarvittavansa, jos poimii.

Kyse on siitä, että mies makaa sohvalla ja kattoo telkkua ja sä siivoat, käyt kaupassa, laitat ruokaa, hoidat yhteydet opettajiin, peset pyykit, vaihdat renkaat, ajat nurmikot ja pilkot puut. Sillä aikaa mies vaikka surffaa netissä tai ottaa päikkärit jos vaikka telkusta ei tule mitään kivaa.

Tauolla voit sitten vaikka kerätä sen miehen likaisia vaatteita olohuoneesta, kun se ei pyynnöistä huolimatta vie niitä pyykkikoriin että sinä voisit ne pestä.

Kuulostaako reilulta? Riittääkö edelleen 15 min päivässä?

t. nro 9

Vierailija
20/84 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen ap:n kertomaan bonarina vielä: minä olen hoitanut myös auton katsastukset ja huollot, lainojen, vakuutusten tms. kilpailutukset, asuntoa vaihtaessa sopivan välittäjän etsinnän, uuden asunnon ostoon liittyvät asiat jne. Nämä kaikki muun arjen pyörittämisen rinnalla.

Kunnes meni kuppi nurin.

Pidin miehelle yhtenä perjantai-iltana erittäin vakavasisältöisen puhuttelun aiheesta, ja vasta silloin mies kertoi tajunneensa, kuinka poikki olen. Nyt osallistuu yhteisiin hommiin ihan kiitettävästi ja kas kummaa, ei tule riitaa mistään, koti on siisti ja seksikin maistuu.

Kaikkien miehet toki eivät varmaan asiaa tajua kuten omani, mutta suosittelen keskustelemaan.