Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla rinnat huomattavasti erikokoiset?

Vierailija
16.08.2012 |

Miten olette oppineet elämään asian kanssa ja olemaan avoimesti kumppaninne edessä alasti? Itsellä ensimmäinen parisuhde aluillaan, puolisen vuotta nyt seurustelua takana, enkä vieläkään uskalla olla avoimesti alasti poikaystäväni edessä. :( En kuitenkaan ole mikään teini enää, että mitään siihen liittyvää epävarmuutta olisi. 23-vuotias olen ja aiemmin ei vain ole seurustelu kiinnostanut. Häpeän vain rintojani niin kovasti. Niistä ei ole kukaan minulle koskaan huomauttanut, mutta ihan huomattava ero niissä on ja se vaivaa itseäni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huomaa jos vaatteet päällä ja liivit löytää ok, mutta eroa kuitenkin on.

En häpeä rintojani, ihan samanlaisia eroja on muillakin kropassaan. Ja ketään ei oikeast kiinnosta ovatko rinnat symmetriset vai eivät, mutta epävarmuus omasta itsestään, se on ikävää.

Paita rohkeasti pois ja tissit esiin, olet niinkuin niissä ei mitään vikaa olisi, KOSKA NIISSÄ EI MITÄÄN VIKAA OLE...!!! :)

Itselläni tuo ero on myös hieman tasaantunut, mutta se tapahtui vasta 30+ vuotiaana.

Vierailija
2/2 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli reippaasti eri kokoiset, näkyi (ainakin omasta mielestäni) myös vaatteet päällä. Kun täytin 18, menin gynekologille ja sain lähetteen kirurgille ja sitten leikkaukseen. Hoidettiin kunnallisessa terveydenhuollossa, koska kokoero oli sen verran suuri, että voisi vaikuttaa ryhtiin ja selän ja hartioiden kipeytymiseen. Olin leikkausjonossa kuitenkin muutaman vuoden, kun mistään hengenvaarallisesta ei ollut kyse ja suht pienen kaupungin sairaalalla ei omaa plastiikkakirurgia, vaan isomman kaupungin kirurgi kävi vierailemassa. Isommasta rinnasta poistettiin noin seitsemänsataa grammaa kudosta ja muotoa korjailtiin paremmaksi.

Nyt rintani ovat suht samankokoiset ja -muotoiset ja olen tyytyväinen. Arvet näkyvät, mutta ne nyt ainakaan eivät näy vaatteet päällä. Seksikumppanit ovat kysyneet arvista, mutta kukaan ei ole niitä kavahtanut. En häpeä arpiani ollenkaan, erikokoisia rintojani häpesin ja yritin pitää pienemmällä puolella toppauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla