Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se hullu Mimosa Merilumi on mun kaverin kaverina=(

Vierailija
02.09.2012 |

Sillä on muuten avoin facebook eli pystyy lähettään viestin jos haluaa=)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hullu äitipuoli joka hakkas mukana ja repi hampaita 4-vuotiaalta.

Vierailija
2/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin juuri laittaa viestin sille paskiaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistakaa ettei teidän omat tiedot mene hänelle eli tarkistakaa yksityisyys asetukset tai luokaa feikki profiili kuten minä tein ja lähetin jo=D

Vierailija
4/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka??

Vierailija
6/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomien mukaan Helsingissä on selvitetty tänä vuonna myös toista lapseen kohdistunutta järkyttävää väkivaltatapausta.

8-vuotiaan Eerikan pitkään jatkunut pahoinpitely ei ole ainut lapseen kohdistunut väkivallanteko, joka on tullut ilmi Helsingissä. Keväällä poliisi tutki myös toista samankaltaista tapausta, kertoo Ilta-Sanomat.

Ilta-Sanomien mukaan pahoinpitelyn kohteena oli alle kouluikäinen lapsi. Lasta oli lyöty muun muassa vyöllä, laudalla ja sähköjohdolla. Häntä oli myös alistettu ja nöyryytetty sekä pidetty kylmässä suihkussa. Lasta oli myös seisotettu tietyssä asennossa.

Ilta-Sanomien mukaan perheenisä on saanut kesällä 11 vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä ja törkeästä vapauden riistosta. Perheenäiti passitettiin mielentilatutkimuksiin.

Vanhemmat olivat videoineet lapsen pahoinpitelyt. Kuvamateriaalia oli yli 61 tuntia.

Ilta-Sanomien tietojen mukaan lapselle aiheutui verenvuodon takia anemia, mutta hän on ilmeisesti selvinnyt muuten ilman pysyviä fyysisiä vammoja

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012090116029129_uu.shtml

Vierailija
7/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä ja äitipuoli, jotka ovat Helsingissä kiduttaneet 4-vuotiasta tytärtään todella raaásti, esim kaksi hammasta revitty irti, pidetty jääkylmässä suihkussa pitkiä aikoja, alistettu ja nöyryytetty, puettu päälle ihoon teipattu roskapussi, pakotettu istumaan pienessä kipossa ilman vaattei´ta, lyöty nyrkeillä, vöillä, johdoilla jne jne.

Videomateriaalia kidutuksista on yli 60t..

Isä saanut tänä kesänä 11v tuomion laspensa pahoinpitelystä ja äitipuoli on mieletilatutkimuksissa ja pätötä odotellaan..

Vierailija
9/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä olet saanut tiedon että hampaat on revitty ja roskapussi teipillä teipattu?

Ja muutenkin, voisitteko lopettaa kun mul tekee henkisesti pahaa. Tässä on monta muuta ihmistä pelissä, ajatelkaa heidänkin tunteet!

Vierailija
10/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä olet saanut tiedon että hampaat on revitty ja roskapussi teipillä teipattu?

Ja muutenkin, voisitteko lopettaa kun mul tekee henkisesti pahaa. Tässä on monta muuta ihmistä pelissä, ajatelkaa heidänkin tunteet!

Hyvin sairasta sadismia. Jotenkin tulee mieleen, että eikö tuollaiseen muka liity mitään seksuaalista. Mikä on tuollaisen sitomisien ja kiduttamisien ero pedofiiliin? Jotenkin tällainen on jopa sairaampaa!!! En ole uskonut, että pedofiliaa sairaampaa olisi tai Jammua sairaampaa ihmistä olisi, mutta tässä on heitä jo neljä, kaksi pariskuntaa.

Jos nyt äänestettäisiin kuolemantuomiosta, niin äänestäisin kyllä. Mielestäni nuo eivät ansaitse verorahoilla maksettua ruokaa vankilassa. Muute saisivat mädätä vaikka roskiksessa nelistään loppuun saakka.

Tässä on neljä uutta Jammun veroista sairasta sadistia ja lapsienrääkkääjää.

Vierailija
11/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miehensä oli se toinen lapsen pahoinpitelijä sai kesällä 11 vuotta vankeutta. Ihmetellään täällä että molemmilla on vieläkin facebookissa kavereita.

Vierailija
12/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sairasta sadismia. Jotenkin tulee mieleen, että eikö tuollaiseen muka liity mitään seksuaalista. Mikä on tuollaisen sitomisien ja kiduttamisien ero pedofiiliin? Jotenkin tällainen on jopa sairaampaa!!! En ole uskonut, että pedofiliaa sairaampaa olisi tai Jammua sairaampaa ihmistä olisi, mutta tässä on heitä jo neljä, kaksi pariskuntaa.

Jos nyt äänestettäisiin kuolemantuomiosta, niin äänestäisin kyllä. Mielestäni nuo eivät ansaitse verorahoilla maksettua ruokaa vankilassa. Muute saisivat mädätä vaikka roskiksessa nelistään loppuun saakka.

Tässä on neljä uutta Jammun veroista sairasta sadistia ja lapsienrääkkääjää.

itse paholaisia kaikki neljä.

Vierailija
13/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

berglund ja merilumi väärät tyypit! Ei ne oo ne lapsentappajat! Niiden nimikirjaimet tt ja sl.

Vierailija
14/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kuva =(

Hyvä että se lapsi pelastui.

Vierailija
15/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Mimosa tai sairas miehensä?

En ole, mutta molemmat ovat minulle tuttuja. Nyt kun olette kaivanneet nimetkin julki, ette varma ole ajatelleet mitä heidän sukulaisille käy, miehellä kun on kaksi muutakin lasta ekasta avioliitosta (luojan kiitos, lapsilla ei ole ollut kontaktia isään moneen moneen moneen kuukauteen).

Ja muuten vaan, olen onnellinen tuomiosta, kuoleman tuomiokin olisi sopinut minulle!

Vierailija
16/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

berglund ja merilumi väärät tyypit! Ei ne oo ne lapsentappajat! Niiden nimikirjaimet tt ja sl.

Vierailija
17/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa, tms. kerrottuja yksityiskohtia kidutuksesta. Samoin oli viittaus siihen mitä äpuolen FB-sivulla hän kertoo itsestään - sopii tähän tyyppiin yksi yhteen.

Mä en ymmärrä taas tätä ihmismielen pimeyttä. Mitähän monissa suomalaiskodeissa on tälläkin hetkellä meneillään lapsia kohtaan.

Vierailija
18/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Mimosa tai sairas miehensä?

En ole, mutta molemmat ovat minulle tuttuja. Nyt kun olette kaivanneet nimetkin julki, ette varma ole ajatelleet mitä heidän sukulaisille käy, miehellä kun on kaksi muutakin lasta ekasta avioliitosta (luojan kiitos, lapsilla ei ole ollut kontaktia isään moneen moneen moneen kuukauteen).

Ja muuten vaan, olen onnellinen tuomiosta, kuoleman tuomiokin olisi sopinut minulle!

No hittooko sukulaisista, eikö ole tärkeämpää, että yksikään mimosa ei lasten parissa enää häärää, eikä ton niminen ukko myöskään??? Aika omituinen argumentti olla hiljaa sukulaisten säästämiseksi, minkäslainen lehmä sulla on ojassa? Kuinka läheinen olet, veli?

Sitäpaitsi Berglund on aika tavallinen sukunimi, tuskin kellekään tulee mieleen kysellä sen nimiseltä, että oliko isäs kiduttaja. Pikkusen väärät vaikuttimet kirjoittajalla.

Jos taas miettii uhria, niin salassako meinaatte pitää asian häneltä? Ja syyt siihen? Entäs kun kysyy mihin isä joutui kun ei ole näkynyt kymmeneen vuoteen, onko vastaus hys-hys, ettei sukulaiset vaan vaurioidu?

Kerropa nyt mitä PAHEMPAA näille sukulaisille voi käydä, kuin pienelle hampaattomalle uhrille itselleen?????????

Vierailija
19/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikan isällä ja mulla useita yhteisiä ystäviä. Mut ton mimosan biossa lukee loves love, husbands, KIDS..

Vierailija
20/22 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko ap itse joku mielisairas ihmisten vainoaja?