Lue keskustelun säännöt.
Hyi hitto, brasilialainen vahaus :O
31.05.2008 |
Tekeekö kaikki kosmetologit niitä? Yök, eipä käy kateeksi heidänkään osansa. Nyhtää nyt karvoja toisen pillusta.
Kommentit (2)
olen kosmetelogi, ja-- on päiviä, jolloin minua vituttaa-- ensin sattuu asiakkaaksi pillukarvojen poisto, teen sen paljain käsin, ja kalenterista olen katsonut seuraavan potilaan, jos on kasvohoito, en tasan pese käsiäni välillä, vaan teen sen pillusilla käsillä.
repikää siitä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eipähän karvat rehota ympäriinsä ja kasvaakin paljon harvempana takaisin kun ei höyläile ja ei muuten kutita kasvu yhtään!!!