Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana asunto!

Vierailija
02.09.2012 |

Tällaisen tunnelman haluaisin omaan kotiini

http://www.esny.se/node/2366/images

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pois tollaset takorautalamput katosta. Ihan kiva muuten.

Vierailija
2/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kyllästynyt tähän "nyt pakko olla kaikilla"-valkoisuuteen ja minimalistisuuteen, toisaalta myöskään rönsyilevä maalaisromantiikkakaan ei oo mun heiniä.

Toi taas oli JUST ihana, kaikinpuolin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huoneet ovat tilavia ja korkeita, joten sen puolesta voisin minäkin tuon ottaa. Näissä kuvissa on kuitenkin aivan liikaa tavaraa, enkä pidä myöskään liiasta valkoisuudesta. En ole koskaan ymmärtänyt koristekirjainten merkitystä. Turhia pölynkerääjiä ja tilanviejiä.

Vierailija
4/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat nuo patinoituneet lasiset väliovet ja sisäikkunat.

Vierailija
5/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, että on mielenkiintoisilla ja erilaisilla pintamateriaaleilla saatu paikoitellen runsauden ja kodikkuuden tuntua paljonkin ilman että konkreettista tavaraa olisi sen enempää kuin paljaammassakaan tyylissä. Mutta ainakin tuo lastenhuoneen (?) avohyllykkö yhdessä koristeleikkausovien ja lasiovien kanssa, ja vähän tuo olkkarin nurkan asetelmakin on mun makuun (käytännön elämässä) vähän turhan levottomia.

Tuollainen noin "epäsymmetrinen" ja erilaisia esineitä ja pintoja yhdistelevä sisustus on kyllä varmaan aika vaikea toteuttaa. Valaistus on kaunis, ja toki tuo asunto on muutenkin vähän eri kuin tällainen standardi kämppä :)...

Vierailija
6/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo isot ikkunat, ja asunto oli katutasossa. Olis kiva, js olis hiukan ylempänä...

Vierailija
7/7 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tosi kiva ja persoonallinen koti. Mahtavan lämmin tunnelma. Eikä siellä nyt niin hirveästi tavaraa ollut, tunnelma vaan oli täyteläinen.

Olen niin kyllästynyt vallalla olevaan "valkoinen + seiskatuolit + liitutaulumaalia + jotakin puuta tuomaan lämpöä + aforismitekstit" -tyyliin. Tuntuu, että esimerkiksi sisustusblogeissa on tasan kaksi tyyliä: tämä edellä mainittu tai söötti maalaisromantiikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi