Yksi selkeä ero roskaporukan ja fiksun väen välillä:
Roskaväki tykkää värjätä hiukset räväköillä väreillä: musta, punainen, liila jne. Lisäksi hiusten leikkaukset ovat rohkeita, kananperseitä jne.
Fiksu väki taas ottaa aurinkoraitoja hiuksiinsa ja hiukset ovat usein pitkät ja korkeintaan hieman sivuilta ja latvoista ohenennetut.
Kommentit (48)
Roskaväki tykkää värjätä hiukset räväköillä väreillä: musta, punainen, liila jne. Lisäksi hiusten leikkaukset ovat rohkeita, kananperseitä jne. Fiksu väki taas ottaa aurinkoraitoja hiuksiinsa ja hiukset ovat usein pitkät ja korkeintaan hieman sivuilta ja latvoista ohenennetut.
No pääsääntöisesti ap:n huomio on totta Klassinen tyyli on enemmän wanhan rahan omistajien juttu, ja glitterhupparit ja shokkivärillä piristetty toispuolinen lyhyt kampaus sitten toisenlaisesta sosiaalisesta ympäristöstä tulevien.
...selkeä ero isojen kaupunkien ja maaseudun välillä. Maaseudulla otetaan helpommin noita ärtsyvärejä. Tulotasolla ja työpaikalla on myös selkeä merkitys.
Kerran eräs omasta mielestään fiksu aloittaja puhui asvaltti-ihottumasta.
Eli eiks se oo VIKSU?
Eihän tuo havainto päde millään tavoin esimerkiksi kulttuuri- ja taidealoilla.
ja haluavat huomiota.
Sehän on ihan selvä.
Kulttuurituottajilla on varmaan kaikilla pinkit hiukset silmillä.
Kyllä tuolla aika monenlaista hiustyyliä näkee. Ehkä kuitenkin se kertoo enemmän, jos on tarve jaotella ihmisiä keinotekoisiin karsinoihin.
Kerran eräs omasta mielestään fiksu aloittaja puhui asvaltti-ihottumasta. Eli eiks se oo VIKSU?
mitä tarkoitat roskaväellä, mutta vaikka sellaista roskaväkeä olisikin ja värjäisivät hiuksensa mainitsemillasi väreillä, se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki jotka värjäävät hiuksensa kyseisillä väreillä olisivat roskaväkeä. Oletko sinä ap mielestäsi fiksua väkeä vai roskaväkeä? Henkilökohtaisesti minua ei haittaa mihin kategoriaan joku tuntematon muut luokittelee, tärkeintä on että on itse onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä. Olen vaan huomannut, että monesti ne joilla on tarve luokitella ihmisiä tuolla tavalla kuin ap tekee, eivät ole onnellisia.
vaan siitä, ettei ole päässyt oikeisiin töihin.