Yksi selkeä ero roskaporukan ja fiksun väen välillä:
Roskaväki tykkää värjätä hiukset räväköillä väreillä: musta, punainen, liila jne. Lisäksi hiusten leikkaukset ovat rohkeita, kananperseitä jne.
Fiksu väki taas ottaa aurinkoraitoja hiuksiinsa ja hiukset ovat usein pitkät ja korkeintaan hieman sivuilta ja latvoista ohenennetut.
Kommentit (48)
No pääsääntöisesti ap:n huomio on totta Klassinen tyyli on enemmän wanhan rahan omistajien juttu, ja glitterhupparit ja shokkivärillä piristetty toispuolinen lyhyt kampaus sitten toisenlaisesta sosiaalisesta ympäristöstä tulevien.
sitten vain "wanhan rahan omistajat" ns. fiksua väkeä?
otettuja ns. aurinkoraitoja. Ostin tänään Valintatalosta 5 HK:n hampurilaista, kun siellä oli ne 2 euron tarjouksessa. Söin kaikki kahden päivän aikana. Kumpaan ryhmään kuulun?
Sun ÄO:si aloittaja oli? Älä tuomitse kirjaa kansien perusteella, vaikka kaikkihan meistä sitä jossain määrin tekeekin.
Mutta kun oikeassa elämässä olen ihan oikeasti välillä törmännyt tuollaisiin aurinkoraidoitettuihin laatuihmisiin (nätti tukka, ei siinä mitään, muuta ei sitten löydykään) niin silloin voin vain todeta, että olisin mieluummin kanssakäymisissä vaikka pihakatajan kanssa.
ja liittyy vähän tärkeämpiin valintoihin elämässä kuitenkin:)
Vuosi sitten minulla oli pitkät vaaleta hiukset. Leikkasin ne lyhyeksi ja värjäsin punaiseksi. Nyt nämä on tällaiset ruskeat ja polkkamalliset. Ajattelin kyllä laittaa värinpoiston ja takaisin puaniseksi.
Olen kai sitten kohta taas wt. Vaikkakaan en pidä mitään glitterivaatteita. En ole tehnyt montaa lasta eri miehille, jättänyt kouluja kesken yms. Ääähh..on tämä hankalaa, tämä "identiteetin" hakeminen.
En jaksa kommentoida enempää, aloituksessasi on useampi asia, jota voisi lähteä pohtimaan syvemmin.
En jaksa kommentoida enempää, aloituksessasi on useampi asia, jota voisi lähteä pohtimaan syvemmin.
merkittävästi useammin duunareilla kuin koulutetuilla. Ihan tilastollinen fakta.
Mitä enemmän tatuointeja, sen vähemmän koulutusta.
taitaa molemmilla olla ne aurinkoraidat, molemmat siis kuuluu siihen fiksuun väkeen. Eipä ole kovin korkealla tämän maan fiksujen ja rikkaiden ÄO.
Mä en jouda nyt kauheesti tästä enempää juttelemaan kun mun pitää valmistella huomisia ohjaustapaamisia parin gradun tekijän kanssa. Ja hiukset kaipaa taas pinkitystä, noi huomiovärit haalistuu niin äkkiä. Kauhee kiire!
Miksi ne tekee paria gradua? Eikö yksikin riittäisi?
Mulla on ihan lyhyet, mustat hiukset. Olen koulutukseltani tohtori ja yliopistolla töissä.
kuin hiusten väri. Roskaväki kategorisoi ja haukkuu muita ap:lla.
Roskaväki tykkää värjätä hiukset räväköillä väreillä: musta, punainen, liila jne. Lisäksi hiusten leikkaukset ovat rohkeita, kananperseitä jne.
Fiksu väki taas ottaa aurinkoraitoja hiuksiinsa ja hiukset ovat usein pitkät ja korkeintaan hieman sivuilta ja latvoista ohenennetut.
fiksun ihmisen välillä on että oikeasti henkisesti kehittyneet ihmiset eivät jaottele ihmisiä vaan ymmärtävät elämän monimuotoisuuden ja sen ettei kukaan ole mikään märittelemään ketään, koska kukaan ei oikeasti ole kenenkään yläpuolella. Ihminen joko jää ennakkoluuloiseen pieneen maailmaansa määrittelemään muita tai sitten hän kasvaa sieltä pois ja ymmärtää että olemme pohjimmiltamme ihan samanlaisia kaikki. Ja se missä olemme erilaisia, siinä tulee toisen erilaisuutta kunnioittaa. (ainoastaan toisten vahingoittamiseen pitää puuttua) Jos ihminen kuluttaa elämänsä vahtimalla omaa erityisyyttään, siinä on äkkiä pää täynnä pelkkiä roskia:D
fiksun ihmisen välillä on että oikeasti henkisesti kehittyneet ihmiset eivät jaottele ihmisiä vaan ymmärtävät elämän monimuotoisuuden ja sen ettei kukaan ole mikään märittelemään ketään, koska kukaan ei oikeasti ole kenenkään yläpuolella. Ihminen joko jää ennakkoluuloiseen pieneen maailmaansa määrittelemään muita tai sitten hän kasvaa sieltä pois ja ymmärtää että olemme pohjimmiltamme ihan samanlaisia kaikki. Ja se missä olemme erilaisia, siinä tulee toisen erilaisuutta kunnioittaa. (ainoastaan toisten vahingoittamiseen pitää puuttua) Jos ihminen kuluttaa elämänsä vahtimalla omaa erityisyyttään, siinä on äkkiä pää täynnä pelkkiä roskia:D
mutta tässähän se jo oli :)
Vastasin tähän olevani aika samaa mieltä klassisen tyylin ja varakkuuden ja parempien piirien yhteydestä, mutta en minä kuuluu siihen klassiseen hienoon väkeen, harmi kyllä.
fiksun ihmisen välillä on että oikeasti henkisesti kehittyneet ihmiset eivät jaottele ihmisiä vaan ymmärtävät elämän monimuotoisuuden ja sen ettei kukaan ole mikään märittelemään ketään, koska kukaan ei oikeasti ole kenenkään yläpuolella. Ihminen joko jää ennakkoluuloiseen pieneen maailmaansa määrittelemään muita tai sitten hän kasvaa sieltä pois ja ymmärtää että olemme pohjimmiltamme ihan samanlaisia kaikki. Ja se missä olemme erilaisia, siinä tulee toisen erilaisuutta kunnioittaa. (ainoastaan toisten vahingoittamiseen pitää puuttua) Jos ihminen kuluttaa elämänsä vahtimalla omaa erityisyyttään, siinä on äkkiä pää täynnä pelkkiä roskia:Dmutta tässähän se jo oli :)
ja ripsipidennykset. Roskaporukalla on kaiken maailman teko-osat.
opiskelee sentään juristiksi
jaksaisivat aukaista tätä ketjua... ;D
(poistuu takavasemmalle värjäämään ruskanoranssia hiuksiinsa...)
Yhdestä ihmisestähän tuossa puhutaan.
taitaa molemmilla olla ne aurinkoraidat, molemmat siis kuuluu siihen fiksuun väkeen. Eipä ole kovin korkealla tämän maan fiksujen ja rikkaiden ÄO.
Jos et todella tiedä eroa sen ja raitojen välillä, niin etpä taida kuulua fiksuun väkeen.
esimerkiksi kulttuuri- ja taidealoilla.