Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltähän nyt tuntuu siitä sossusta,

Vierailija
01.09.2012 |

jolle Eerikan äiti soitti ja kertoi väkivaltaepäilyistä. Sossujan nauroi äidille ja käski mennä hoitoon. Toivottavasti tuo puhelu olisi nauhoitettu, tai kyllähän poliisilla on onneksi keinoja saada kyseinen puhelu selville.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään työterveyshuolloissa on myös psykologin palveluita.

Vierailija
2/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti Eerikan äidin juttuja ihan hullun puheina ja käski mennä hoitoon.

ps. Empä on virheellisesti kirjoitettu; se on ENPÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kyllähän poliisilla on onneksi keinoja saada kyseinen puhelu selville.

jos ei ole nauhoitettu?

Vierailija
4/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänestä tuntuu äärimmäisen pahalta tällä hetkellä.

Vierailija
5/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaisuuden varalle.

Vierailija
6/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun duuni on Paskaduuni

Vierailija
7/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ja sanon aina, että ihmisethän töitä tekee ja virheitä sattuu kaikille. Mutta kyllä nyt toivon pahoja tunnontuskia loppuelämäksi kaikille näille sossuille, jotka on tässä tapauksessa olleet mukana uskomassa hirviöiden juttuja ja jättäneet tytön heidän armoilleen välittämättä äidin puheista, koulun ls-ilmoituksista jne. Objektiivisuus on puuttunut täysin, aivan ammattitaidotonta porukkaa. Pahoja painajaisia kaikille heille.

Vierailija
8/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy elämään kuitenkin asian kanssa?

Vierailija
9/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monen työntekijän osalta.

Olen ollut itse sossuna (minulla on sossun pätevyys ja korkeakolututkinto). En ole ymmärrettävistä syistä enää noissa tehtävissä.

Noihin töihin jäävät ammattitaidottomat tai muuten ongelmaiset työntekijät, jotka eivät parempiin töihin pääse. Näin se vaan on.

Sossuna olen arvioinut vain tietoa, jota olen media välityksellä lukenut. En olisi ikinä päästänyt juopon miehen 33 neliön yksiöön lasta, joka itkee kun tarvitsee mennä biovanhemmille. Lisäksi taustalla monesta eri tahoista tulleet ilmot ja selvät merkit pahoinpitelyistä.

Toivon, että ne sossut, ja johtavat sossut varsinkin, joutuvat tästä vastuuseen.

t. ex-sossu

Vierailija
10/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähetetään lapsi vielä neljännen kerran hakattavaksi tieten tahtoen. "vrt se valvojan kommentti katsotaan nyt vielä neljäs kerta ja ilmoitetaan sen jälkeen ...."

Mitä voi ihmisen mielessä liikkua, joka näkee lapsessa pahoinpitelyn merkit ja lähetetään vielä yksi kerta ? Oma viikonlopunvietto vai?

Tässä on kyllä rikkoontunut oma luottamus suomalaisia viranomaisia kohtaan, yksin pitää pärjätä jos apuja joskus tarvitsee ja se on tuontasoista.

Vierailija
11/11 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuon äidin tilitysten jälkeen jää vain sellainen tunne että kaikki ei ehkä ihan ole niin kuin hän on sanonut.

Nyt jäitä hattuun ihan itse kullekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi