Ystävän mies teki kännissä asioita
Olin ystäväni kanssa juhlimassa, ja myöhemmin jatkoimme ystäväni kotiin, jossa hänen mieskin oli. Vahingossa tuli juotua älyttömästi. Olin todella tukevassa humalassa, niin kännissä että en muista kunnolla enää tästä kohtaa. Ystäväni oli sammunut yläkerran makkariin ja olen ollut alakerrassa ja kaverin miehen kanssa ollaan juotu lisää ja juteltu. Siinä kohtaa mun filmi katkeaa täysin, en muista mitään. Seuraava muistikuva on, kun olen alasti ja ollaan juuri harrastettu seksiä, johon olen kuulemma kyllä suostunut, mutta paha sanoa mistään koska aivoni eivät ole tallentaneet sekuntiakaan.
Lähdin vain paniikissa kotiin ja kerroin tapahtuneesta ystävälleni. Siitä seurasi välien katkeaminen ja he erosivat vähän ajan kuluttua. Ainoa vaan, että en kehdannut sanoa siitä, että en muista tapahtuneesta mitään koska tilanne on muutenkin häpeällinen ja nöyryyttävä. En voi ymmärtää, miten olen saattanut suostua noin oksettavaan tekoon. En koskaan tekisi selvinpäin mitään vastaavaa.
Kommentit (10)
Kaikki naiset ovat juuri tuollaisia. Eivät itse ota vastuuta teoistaan, "mä olin vaan niin kännissä" puolustuksella mennään..
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. 🙄
No, näin valitettavasti kävi. Liikakäytin alkoholia tuohon aikaan paljon, ja en kehdannut sanoa, että menetin kokonaan muistini. Häpeän koko tuota asiaa todella paljon, ja olisin halunnut saada ulkopuoliselta perspektiiviä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat juuri tuollaisia. Eivät itse ota vastuuta teoistaan, "mä olin vaan niin kännissä" puolustuksella mennään..
No itse otin täyden vastuun teostani kyllä ja sanoin itse asiasta ystävälle, kun hänen miehensa olisi halunnut salata asian ja jatkaa kuin mitään ei olisi käynyt. Itse en muista asiasta mitään, joten en voi perustella motiivejani muulla.
Koen tilanteen raskaana, sillä menetin ystäväni ja en voi korjata tilannetta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Koen tilanteen raskaana, sillä menetin ystäväni ja en voi korjata tilannetta mitenkään.
Synneistään on maksettava hinta.
Kerrankos sitä kännissä tuollaista sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Kerrankos sitä kännissä tuollaista sattuu...
Ei pitäisi sattua koskaan.
Jos on pienikään epäilys hyväksikäytöstä, niin hanki hyvä ihminen ulkopuolista apua.
Niin varmaan. 🙄