Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha mies - nuori nainen avioliitot

Vierailija
23.08.2012 |

Kuinka normaali miehen ja naisen suhde näissä on? Mä olen pari tämmöistä paria tavannut ja toisessa nainen ujosteli, toisessa taas ihaili miestään. Ujostelija oli vasta parikymppinen ja mies melkein nelkyt. Toisessa pariskunnassa molemmat olivat vanhoja, mies jo vanhus.

Tuntui kuin naiset olisivat naineet opettajansa tai muun auktoriteetin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se toimii.

Vierailija
2/4 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ujostele tai ylen määrin ihannoi toistaan, eikä ole koskaan niin tehnyt. Olemme vaan ihastuneeet aikanaan toistemme syvällisyyteen ja samanlaiseen tapaan pohtia elämää ja hengellisiä ja henkisiä asioita. Tunteneet keskustelujemme seurauksena toisemme todellisiksi sielunkumppaneiksi, ja molemmat olimme sellaisia joille helposti ei tuntunut sielunkumppania löytyvän, omanlaisiaan outolintuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olen oikeasti tuntenut ja joilla on ollut suuri ikäero, oli suomalaisen miehen ja vietnamilaisen naisen muodostama pari. Yhteinen kieli oli erittäin huono suomi. Mies tietenkin puhui suomea äidinkielenään kyllä, mutta vaimon suomi oli todella huonoa eikä mies puhunut vaimon kieltä. Väkisinkin tuli mieleen, että tässä kumpikin saa, mitä tarvitsee - eikä siihen liity kumppanuus, saati rakkaus mitenkään.

Vierailija
4/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakostakin sitä on vaikeampi lukea toista, kuin jos oltaisiin samanikäisiä. Sama juttu kuin jos menee yhteen ulkomaalaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi