Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilapsiset perheet - millä elätte?

Vierailija
27.07.2012 |

Meillä on 7 lasta, enkä ole ollut päivääkään koskaan töissä. Rakastan lapsia. Tulemme ihan hyvin toimeen (lapsilisät, viljelymaa, mies autokuski) kun elämme omatoimisesti. Pidän lapsilisiä palkkanani. Tienaan enemmän kuin jos menisin töihin. Uusi vauveli tulossa :).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisarusparvesta toiseksi vanhin 38v (vanhin 40v)ja meitä on 6, nuorin 24v.

Mieheni on kolmannes vanhin 40v (vanhin 45v) ja nuorin 25v.Sisaruksia yhteensä 7.

Erikoisinta, tässä tekee sen,kukaan ei halua suurperhettä, meillä 1 lapsi ja jää tähän. Minun puolen sisaruksilla on lisäksi 3 muuta "ainokaista". Mieheeni puolelta vain vanhimmalla veljellä on yksi lapsi.

Haluamme nauttia tästä omasta "pienperheestä". Meidän nettotulot 9200€ yhteensä. Olisi varaa elättää enenmmänkin.

Lapsena sai tyytyä linnanmäkeen ja sukulaisten mökkeihin, kun ei ollut varaa matkustella. Nyt mökkeilemme, matkustelemme ja kasvatamme meidän murkkuamme...

Vierailija
2/13 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruksista =) Ainahan lapsi haluaa sitä mitä ei saa. Meillä neljä lasta. Niin ja kysymykseen: me vanhemmat käymme töissä, lisäksi mukana yritystoiminnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat aikuiset käyvät töissä. Ei mitenkään tultais toimeen, jos jäisin kotiin.

Vierailija
4/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tienaat? Lapsilisäthän sä saisit joka tapauksessa vaikka olisitkin töissä.

Vierailija
5/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisia osa-aikatöitä olen tehnyt välillä, esim. vknlopputöitä. Elämme miehen palkalla (netto n. 3000-3200€/kk), lapsilisät 724€/kk ja kotihoidontuki 330€/kk. Syksyllä tilanne paranee, kun lähden kokopäivätöihin, vaikkei palkkani suurensuuri tulekaan olemaan.

Vierailija
6/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa sitten kun lapsi kerrallaan alkaa putoamaan pois lapsilisiltä aina suurin summa kerrallaan. Siinä on kiva maksella koulumaksuja jne..

Vierailija
7/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkkatloilla eletään niin ja lapsilisillä aj yhden lapsen kohotetulle vammaistuella

Vierailija
8/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on lääkäri ja toisellakin on soviteltavat työajat.

Vierailija
9/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat vanhemmat käy töissä ja tienaa perheen elatusta

Vierailija
10/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus!

Eletään lapsilisillä. Siinäpä kasvaatte lapsille samalla opiskeluipottia, koska lapset eivät voi opiskella ilman lainaa ja silläkään kun ei nykyisin pärjää. Varmaan kiittävät teitä tuosta lisääntymisvimmasta vielä myöhemmin.

Tai ainakin häpeävät.

Vierailija
11/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsilisällä sekä minun eläkkeelläni.

Ei minun ei ollut tarkoitus sairastua ja jäädä työelämän ulkopuolelle, mutta mitäs teet

Vierailija
12/13 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta

Vierailija
13/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme