Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenne ikä? Kuinka usein menee kavereidensa kanssa?(ov)

Vierailija
01.09.2012 |

Eli siis kuinka vanha on miehesi? Kuinka usein menee ryypiskelemään kavereidensa kanssa? Hoidatko sinä lapset sillä aikaa? Pääsetkö itse yhtä usein jos tahdot?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan 31. Kumpikaan ei käy "muuten vaan" yleensä ryypiskelemässä, vaan jos tulee jokin tapaus niin sitten. Tarkoittaa molempien kohdalla ehkä noin 3 kertaa vuodessa. Kumpikaan ei koskaan kiellä eikä rajoita toista, vaan on kummankin oma päätös.

Vierailija
2/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka viikonloppu. Minä hoidan lapset yksin ja istun tosiaan kotonakin yksin kun ei ole autoa millä liikkua. En pääse kuin ehkä joka toinen kuukausi jonnekkin koska ei ole rahaa eikä sen puoleen enää ystäviäkään kenen kanssa mennä. mIES ON 29V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy "ryypiskelemässä". Tapaa kavereitaan tilanteen mukaan. Meillä on suurin osa kavereista yhteisiä ja käydään yhdessä niiden kanssa ulkona. Toinen hoitaa lapset kun toinen on ulkona, eikö se ole itsestään selvää?

Vierailija
4/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole kavereita.

Vierailija
5/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka viikonloppu. Minä hoidan lapset yksin ja istun tosiaan kotonakin yksin kun ei ole autoa millä liikkua. En pääse kuin ehkä joka toinen kuukausi jonnekkin koska ei ole rahaa eikä sen puoleen enää ystäviäkään kenen kanssa mennä. mIES ON 29V

ja en pääse edes oikeastaan ihan joka toinen kuukausikaan. Ehkä 10 kertaa vuodessa poistun jonnekkin ilman lapsia. En joka kerta tosin ryypiskelemään.

Vierailija
6/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreät juhlat. Ja yksin saa mennä, mitäs minä siellä äijäporukassa. Lapset teinejä, niitä on kevyt hoitaa sillä välin. :)

Vierailija
7/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee silloin kun on jotain erikoista juhlaa tai tapahtumaa, eli ei tätä nykyä enää lähde ryyppään pelkästään ryyppäämisen ilosta.

Minä hoidan lapset silloin ja mies hoitaa vuorollaan kun minä menen. Useimmiten mennään yhdessä ja silloin lapset mummulassa.

Vierailija
8/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on 34vee. Käy ehkä kerran vuodessa kaverin kanssa kapakassa istumassa. Sais kyllä mennä useemminkin, mutta kaverit perheellisiä ja me tykätään enemmän käydä ulkona syömässä ja elokuvissa kuin bilettää.

Vierailija
9/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kavereiden kanssa juhlimassa ehkä neljä kertaa vuodessa, hoidan lapset sillä aikaa. Nämä miehen ryyppyreissut on sitten yleensä 1-2 yön reissuja johonkin muuhun kaupunkiin tai ulkomaille kavereiden kanssa. Pääsisin kyllä yhtä usein ulos jos haluaisin, mutta mulla ei oikein ole kavereita, joiden kanssa mennä bilettämään; ne muutamat joita voisi kysyä, imettävät tai ovat muuten tosi kiinni lapsissaan.

Vierailija
10/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 v. ja saa patistella ulos kavereidensa kanssa. Minä käyn useammin ja mies on kotona lasten kanssa. Minä olen 31 ja ei, en petä enkä käy vieraissa, vaikka ulkona käynkin usein :) Mulla on aivan ihana mies ?

Vierailija
11/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkaan "ryypiskele". Mä hoidan lapset, tottakai.

Mä pääsen ulos ihan silloin kun haluan, mutta en mä baareissa jaksa käydä.

Vierailija
12/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerään näitä näyttääkseni miehelleni että sen pitäis ryhdistäytyä ja lopettaa "sinkkuilu". Ei usko että muut perheelliset miehet viettävät aikaa melkein joka viikonloppu perheidensä kanssa.

ap

Vierailija
13/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 42-vuotias ja menee joka toinen viikonloppu (keskimäärin). Saa mennä niin paljon kuin haluaa, kuten minäkin.

Vierailija
14/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saa pelätä missä kunnossa tulee kotiin.

Eipä taida kaveritkaan häntä haluta enää mukaan.

Kotona tissuttelee joka viikonloppu

Vierailija
15/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa. Pääsen itsekin milloin haluan..

Vierailija
16/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa vuodessa, yleensä kyseessä joku juhla tms. eikä mikään 'muuten vaan' ryypiskely. Hoidan lapset sillä välin. Itse pääsisin varmaan ihan niin usein kuin haluaisin, ei kovin usein kiinnosta. Mies käy mieluummin kahdestaan mun kanssa, vaikka sitten ryypiskelemässä tai tekemässä jotain muuta kivaa, jos vaan saadaan kaitsijat lapsikatraalle.

Vierailija
17/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan 31. Kumpikaan ei käy "muuten vaan" yleensä ryypiskelemässä, vaan jos tulee jokin tapaus niin sitten. Tarkoittaa molempien kohdalla ehkä noin 3 kertaa vuodessa. Kumpikaan ei koskaan kiellä eikä rajoita toista, vaan on kummankin oma päätös.

ja meillä samoin kuin teillä. Joku 1-3krt vuodessa käy esim. polttareissa tms.

Vierailija
18/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen kun haluan, mies hoitaa lapsemme

Vierailija
19/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynee n. kerran kahdessa vuodessa, minä yhtä usein!Lapset 8 v. ja 10 v.

Vierailija
20/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy välttämättä kertaakaan vuodessa ryypiskelemässä kavereidensa kanssa ja näin on ollut jo useamman vuoden. Toki saisi mennä jos haluaisi. Itsekin voisin mennä, jos haluaisin, mutta ei enää jaksa innostaa. Mieluiten käymme ulkona syömässä, leffassa, ottamassa pari ihan vaan kahdestaan jos vaan lapsenvahteja on tarjolla