Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehenne ikä? Kuinka usein menee kavereidensa kanssa?(ov)

Vierailija
01.09.2012 |

Eli siis kuinka vanha on miehesi? Kuinka usein menee ryypiskelemään kavereidensa kanssa? Hoidatko sinä lapset sillä aikaa? Pääsetkö itse yhtä usein jos tahdot?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kavereiden kanssa "ulkona" ehkä max 5 jkertaa vuodessa. Silloinkin menevät yleensä jonkun mökille saunomaan. Käy kapakoissa todella harvoin, ehkä kesrran vuodessa. Ilman minua siis. Emme tosin käy yhdessäkään usein, mutta kylläkin juuri eilen :-)

Vierailija
22/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ehkä 1kerta/2kk ulkona kavereiden kanssa. Välillä harvemmin ja välil tulee useampi kerta peräkkäin. Aika harvoin kuitenkin. :) Itse käyn saman verran.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kavereiden kanssa "ulkona" ehkä max 5 jkertaa vuodessa. Silloinkin menevät yleensä jonkun mökille saunomaan. Käy kapakoissa todella harvoin, ehkä kesrran vuodessa. Ilman minua siis. Emme tosin käy yhdessäkään usein, mutta kylläkin juuri eilen :-) Itse saan käydä, mutta käyn todella harvoin, vielä harvemmin kuin mies. Ja silloin kun mies on pois, minä hoidan lapset. Samoin kun mies hoitaa, jos minä olen pois. Isovanhemmat hoitaa, jos olemme yhdessä pois.

Vierailija
24/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ehkä 1kerta/2kk ulkona kavereiden kanssa. Välillä harvemmin ja välil tulee useampi kerta peräkkäin. Aika harvoin kuitenkin. :) Itse käyn saman verran.. :)

Välillä jää kertaan tai pariin vuodessa. Ja meillä 2 lasta. Iät alle vuoden ja kohta 3vuotta. Yhdessä oltu 5 vuotta.

Vierailija
25/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaveriporukassa iltaa istumassa kerran kuussa harrastuksenomaisesti. Ei tosin käytä alkoholia niissä tapaamisissa. Työpaikan pikkujouluissa sun muissa vastaavissa ottaa kyllä, kuten minäkin.

Me toki hoidamme lapset ihan yksinkin, jos toinen on jossain illan.

Vierailija
26/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oikein patistettaessa käy urheilemassa. Mä käyn paljon enemmän, ehkä kuukausittain, mutta en minäkään ryyppäämässä käy vaan esim retkellä kavereiden kanssa.

Vierailija
27/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oikein patistettaessa käy urheilemassa. Mä käyn paljon enemmän, ehkä kuukausittain, mutta en minäkään ryyppäämässä käy vaan esim retkellä kavereiden kanssa.

Vierailija
28/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää siltä että olen ainoa kahden alle 4vuotiaan äiti joka istuu melkein joka vkl yksin kotona lasten kanssa.

ap

Vierailija
29/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvaamallasi tavalla on käynyt viimeksi josus parikymppisenä... tietty jotain pikkujouluja on ollut, tai muita juhlia, mutta ei edes joka vuosi. Minä olen lastn kanssa, ja its oln kuvaamallasi tavalla ollut ulkona... en koskaan.

Vapaa-aikaa vietän muuten ja kavereiden kanssa tavataan ihan selvin päin, viimeksi oltiin melomassa ;)

Vierailija
30/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää siltä että olen ainoa kahden alle 4vuotiaan äiti joka istuu melkein joka vkl yksin kotona lasten kanssa.

ap

Kyllähän sen pitäisi olla miehelle itsestään selvää, ettei perheenisänä enää voi mennä baariin joka viikonloppu ja jättää vaimoa lastenvahtinakkia hoitamaan. Sen kuin sanot miehelle, että noin usein ei voi ravata viihteellä.

Vierailija
31/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tänä vuonna käynyt kavereiden kanssa oluella tammikuussa ja sitten viime viikonloppuna. Toisella kertaa tuli 12 kotiin, toisella kertaa yhden maissa yöllä. Baariin eivät olleet menneet, vaan istuneet pubissa ja juoneet muutaman oluen/siiderin.

Meillä neljä pientä lasta, jotka minä tietysti hoidan silloin kun hän jossain käy. Itse en ole tainnut koko vuonna käydä illalla missään, en oikein jaksa. Ei myöskään mies, joten siksi hänkään ei usein käy missään. Saisi mennä jos haluaisi.

Vierailija
32/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy 1-3x kuukaudessa. Itse olen lasten kanssa kotona tai mökillä silloin.

Pääsisin varmaan itsekin, mutta en halua. Sen sijaan harrastan koirien kanssa tavoitteellisesti ja se on minun omaa aikaani, mies hoitaa lapsia.

Vierailija
33/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 36 v. Joka vuosi käy ryypiskelemässä työpaikan kesäjuhlissa ja pikkujouluissa. Tämän lisäksi ryyppyjuhlia on ehkä pari kertaa vuodessa esim. työkavereiden karonkkoja.

Minä luonnollisesti vahdin lapsia silloin kun mies on viihteellä. Itse käyn tosi harvoin juhlimassa (esim. kaverin polttarit), mutta jos käyn, niin mies vahtii lapsia.

Vierailija
34/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä käyn hänenkin edestään.

Joskus mies innostuu lähtemään mukaani.

kun lapset olivat pieniä niin vuorottelimme menemisissä tasapuolisesti.

Vierailija
35/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

56v, ei käy ikinä missään. Itse käyn silloin kun huvittaa ja mies "hoitaa" lasta sillä aikaa. Hyvin toimii. T: N41

Vierailija
36/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä kesänä on lähes joka vkl ollut menossa, koska on niin paljon ollut keikkoja, polttareita, häitä, festareita.. Jos kesäaikaa ei lasketa, niin kerran kuussa ainakin käy jossain, pubissa kattomassa fudista useammin. Hoidan lapset sillä aikaa, jos ei ole yhteinen meno.

Itse en käy niin usein, en kyllä edes jaksaisi. Käyn ehkä kerran kahdessa kuussa jossain. Jos silloinkaan.

Vierailija
37/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 36v. ja käyny kerran tän vuoden aikana kavereiden kanssa ulkona kaljottelee. Yhdessä ollaan käyty muutamia kertoja syömässä ja drinksuilla, ystävät on olleet lapsenlikkoina. ?tse olen pari kertaa kavereiden kanssa terassilla. Ei juuri kiinnosta, käytetään molemmat mieluummin vapaa-aikaa muuten kun baarissa notkuen ja viihdytään kotona. Meillä käy kavereita kylässä ja iltaa istumassa toisinaan.

Vierailija
38/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v. oltu yhdessä ja parikertaa on sinä aikana ollut jossain baarissa kavereittensa kanssa.

Vierailija
39/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin kavereidensa kanssa jossain ja joka viikonloppu ryyppäämässä, ikää 25.

Ja minä nuija aina kotona...

Vierailija
40/42 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lähde ryypisekelemään koskaan kavereiden aknssa, ainoastaan kerran-pari vuodessa jos on joku työpaikan juhla tai erityistapahtuma (kaverin varpajaiset, polttarit, tms). Ei siis muuten käy koskaan baareissa. Minä käyn useammin illanvietoissa, meillä on silloin tällöin tyttöjen ilta jolloin käydään leffassa tai jonkun bändin keikalla, syömässä, tms. Kumpikin saa mennä jos haluaa.