Kävin ennustajalla ja hän kertoi, millainen on tuleva mieheni....
Kuvaili todella tarkasti ulkonäön ja luonteen.. Kuvaus vastasi täysin ihastustani. Haluaisin uskoa ennustukseen, mutta en tiedä.. Onko jollain kokemusta? Voisiko pitää paikkansa. Tämä ennustaja ei tunne minua, eikä todellakaan tiennyt mitään ihastuksestani..
Kommentit (38)
hei 17. Jos osaat ennustaa niin osaatko sanoa mun tilanteesta jotain? ap
Ja niitä on kertynyt useiden vuosien ajalta.
Mutta tänään en kykyäni koettele, oon nauttinut siideriä ja silloin en yritä yhtään mitään.
Mutta tsemppiä meille.. Ja toivon että kohdillemme on osuneet ne Oikeat Näkijät. Heitäkin on.
t. nro 17
Miten selität sen, että olen netin kautta onnistunut ennustamaan _sadoille_ minulle tuntemattomille ihmisille oikein? Asiat ovat tapahtuneet juuri kuten olen kertonut. Jopa he, jotka ovat "ennustuksen" saatuaan sanoneet etteivät usko, ovat myöhemmin tulleet kertomaan että asiat menivät juuri kuten sanoin. Miten selität tämän?
Miten selität sen, että olen itse henkilökohtaisesti tiennyt oman elämäni asioita juuri ennen kuin ne ovat tapahtuneet? Niin hyvä kuin huonot asiat. Ilman mitään vinkkiä tulevasta.
Miten selität sen, että esim. minä olen pystynyt kuvailemaan minulle täysin vieraan ihmisen täydellisesti oikein -netin kautta?
on helppo: sinä VALEHTELET tai OLET MIELISAIRAS.
Moinen väite on helppo esittää: onhan oma väitteesi vastaan kaikkia luonnontieteitä.
Eli: huijari olet! :)
En ikinä tule ymmärtämään näitä ihmisiä! Miten joku voi vaan täysin varmasti sanoa, etä kaikki on todistettu luonnontieteissä, ja mitään niiden ulkopuolista ei ole?
Noh, tätä asiaa on turha taas puida, kun näiden robotti-ihmisten päähän ei vaan mahdu omaa ajattelua. Kaikki uskotaan mitä matematiikka kertoo. Mitään muuta ei.
En ikinä tule ymmärtämään näitä ihmisiä! Miten joku voi vaan täysin varmasti sanoa, etä kaikki on todistettu luonnontieteissä, ja mitään niiden ulkopuolista ei ole?Noh, tätä asiaa on turha taas puida, kun näiden robotti-ihmisten päähän ei vaan mahdu omaa ajattelua. Kaikki uskotaan mitä matematiikka kertoo. Mitään muuta ei.
taas ymmärrän oikein hyvin että kaltaisiasi hölmöjä on olemassa ja ihmeen helppo teitä on huijata.
"On moraalitonta antaa hölmöjen pitää rahansa!"
On täysin varmaa että ennustaminen on mahdotonta -itseäni ei moisen kiistäminen enää harmita, huvittaa vaan.
Ja robotti-ihmiseksi ei olekaan ennen kehuttu!
Ja mitä omaan ajatteluun tulee, se on hallussa -sinulla ja hengenheimolaisillasi moista kykyä taa ei ole, koska uskotte satuihin.
Idiootit... hohhoijjaa....
En ikinä tule ymmärtämään näitä ihmisiä! Miten joku voi vaan täysin varmasti sanoa, etä kaikki on todistettu luonnontieteissä, ja mitään niiden ulkopuolista ei ole?Noh, tätä asiaa on turha taas puida, kun näiden robotti-ihmisten päähän ei vaan mahdu omaa ajattelua. Kaikki uskotaan mitä matematiikka kertoo. Mitään muuta ei.
taas ymmärrän oikein hyvin että kaltaisiasi hölmöjä on olemassa ja ihmeen helppo teitä on huijata.
"On moraalitonta antaa hölmöjen pitää rahansa!"On täysin varmaa että ennustaminen on mahdotonta -itseäni ei moisen kiistäminen enää harmita, huvittaa vaan.
Ja robotti-ihmiseksi ei olekaan ennen kehuttu!
Ja mitä omaan ajatteluun tulee, se on hallussa -sinulla ja hengenheimolaisillasi moista kykyä taa ei ole, koska uskotte satuihin.Idiootit... hohhoijjaa....
Tästä keskusteleminen on turhaa :)
Mutta en kuitenkaan ryhtyisi syyttämään näitä ihmisiä valehtelijoiksi, koska en katso heillä olevan mitään syytä siihen..
Jos sinä haluat uskoa, että he kaikki yksinkertaisesti valehtelevat, niin se on sinun asiasi.
Ja aika hienisti olet muuten täysin omilla aivoillasi selvittänyt kaikki universumin lait, jos kaikki tietosi perustuu vain omaan ajatteluun, etkä koskaan ole niistä keltään kuullut!
Täytyy nostaa hattua sille!
Ja aika hienisti olet muuten täysin omilla aivoillasi selvittänyt kaikki universumin lait, jos kaikki tietosi perustuu vain omaan ajatteluun, etkä koskaan ole niistä keltään kuullut!
Täytyy nostaa hattua sille!
en ole selvittänyt kaikkia universumin lakeja, esim: painovoiman tojminta kun mennään atomitasolle on suuri mysteeri edelleen.
Mutta ennustajien toiminta luuserien höynäyttämiseksi ei kovin kummoisia ponnisteluja vaadi.
Mukava kuulla että nostat hattua viisaammallesi!
tässä. Mäkään en oikein usko. En ole ollenkaan varma, päinvastoin erittäin epävarma. Tämä ihastukseni soitti äsken, on siis kai jonkin verran ainakin kiinnostunut. Mutta mä en olisi koskaan, ikinä uskonut tai en usko oikein vieläkään, että tämä ihminen voisi oikeasti tulla elämääni. Hän on liian ihana, liian suosittu, liian viisas, liian komea mulle:) Olen mäkin ihan ok, mutta tämä mies on noh. täydellinen mun mielestä. Jos hänestä tulee mu mieheni niin paljastan ennustajan. ap
jääkää odottamaan:) Ennustaja sanoi, että kaikki on jo "ihan lähellä". Ja että voin vain odottaa, kaikki tapahtuu. Mun ei tarvitse olla aktiivinen miehen suhteen. Hän on kohtaloni:) huh. Olisikin. Olisin maailman onnelliseín nainen. ap
että kukaan ei ole voinut todistaa sen puolesta.
Kaikki ennustusta puoltavat puheenvuorot ovat anonyymejä netissä, epämääräisiä kaverin kaverin kertomuksia, mutua, huomionhakuista tarinointia tms. Jos joku oikeasti olisi Näkijä, hän voisi helposti todistaa kaikille kykynsä ja tienata miljoonia siinä sivussa. Tämän lisäksi hän pystyisi auttamaan paitsi yksittäisiä ihmisiä, myös koko ihmiskuntaa huomattavasti! Toistaiseksi yhtäkään tällaista ihmistä ei ole löytynyt... Mistä se kertoo?
Kaikki ennustusta puoltavat puheenvuorot ovat anonyymejä netissä, epämääräisiä kaverin kaverin kertomuksia, mutua, huomionhakuista tarinointia tms. Jos joku oikeasti olisi Näkijä, hän voisi helposti todistaa kaikille kykynsä ja tienata miljoonia siinä sivussa. Tämän lisäksi hän pystyisi auttamaan paitsi yksittäisiä ihmisiä, myös koko ihmiskuntaa huomattavasti! Toistaiseksi yhtäkään tällaista ihmistä ei ole löytynyt... Mistä se kertoo?
sama kuin väittelisit hihhulin kanssa vs. pelaisit shakkia pulun kanssa: pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lentää voittajana tiehensä.
sama kuin väittelisit hihhulin kanssa vs. pelaisit shakkia pulun kanssa: pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lentää voittajana tiehensä.
En minä väitä, että olisin ehdottoman varmasiitä, että joku pystyy ennustamaan tulevaisuutta. Mutta jos joku kertoo näin tapahtuneen,niin en katso minulla olevan oikeutta tyrmätä tätä väitettä ja syyttää kertojaa valehtelijaksi.
Otan huomioon sen vaihtoehdon, että minun totuuteni ei ole se ainoa totuus. Se on muiden ihmisten kunnioittamista.
-se, joka aiemmin jo kirjoitti, että uskoo niitä ihmisiä, jotka tällaisia ennustuksia ovat kokeneet
Otan huomioon sen vaihtoehdon, että minun totuuteni ei ole se ainoa totuus. Se on muiden ihmisten kunnioittamista.
-se, joka aiemmin jo kirjoitti, että uskoo niitä ihmisiä, jotka tällaisia ennustuksia ovat kokeneet
tulevaisuuden ennustaminen se on ja pysyy mahdottomana.
Ja tähän pystyvät ihmiset -heh- ovat siis yksiä vitun valehtelijoita!
ennustaja kuvaili mieheni tunnuspiirteet (en ollut silloin vielä häntä tavannutkaan) ja että tulevaisuudessa meillä on 2-3 lasta. Ja niin meillä onkin, 2 elävää lasta ja yksi enkelilapsi (kuoli synnytyksessä). Mieheni sanoi olevan ulkomaalainen, mutta olikin suomalainen ja sai työkomennuksen ulkomaille kohta tavattuamme.
ennustaja kuvaili mieheni tunnuspiirteet (en ollut silloin vielä häntä tavannutkaan) ja että tulevaisuudessa meillä on 2-3 lasta. Ja niin meillä onkin, 2 elävää lasta ja yksi enkelilapsi (kuoli synnytyksessä). Mieheni sanoi olevan ulkomaalainen, mutta olikin suomalainen ja sai työkomennuksen ulkomaille kohta tavattuamme.
ihme fakiiri!
Tietenkään ei mitään tarkempaa kertonut tai jos kertoikin niin sen unohdat tahallasi.
Ja kas: olipa HYVÄ ennustaja.
Siis uskotko muka ihan oikeasti moiseen paskaan?
ei ottanut rahaa, enkä hakeutunut itse millekkään ennustajalle hakemaan tietoa tulevaisuudestani. olin sairaalassa, ja tämä nainen oli huonekaverinani ja kysyi haluanko tietää tulevaisuudestani jotain. olin silloin 19v ja tottakai rakkauasiat ja opiskeluasiat kiinnostivat. nainen kertoi myös, että kun olen hänen ikäisensä toimin opettajana. silloin olin ihan toiselle alalle opiskelemassa, mutta yllätys yllätys nyt opetan oman alani opiskeijoita =) että aika spesiaalia oli (ja tästä siis 20 v aikaa).
Sen verran uutta, että tapasin siis tämän miehen ja vietettiin yhdessä pari yötä. Nyt olen raskaana.
mutta kaverini kokeman voin jakaa. ennustaja ennusti parikymppiselle kaverilleni että tämä tulee menemään naimisiin miehen kanssa jolla on jo ennestään kaksi lasta ja että heidän perheensä kasvaa pojalla ennenkuin miehen uskottomuus vie suhteen eroon. kaverini nauroi räkäisesti.. kaikki ennustettu kuitenkin toteuti ja juuri hakivat eroa kun kaverillani on ikää 32v..
tuo eläimen "vaisto" niin päästään eteenpäin.