Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos en saa tätämiestä, en halua enää ketään KOSKAAN..

Vierailija
31.08.2012 |

Olen rakastunut. Haluan vain tämän yhden miehen. Jos en häntä saa, en halua enää ketään. En oikeastaan halua edes elää tai tarvitsen pitkän terapian. Siltä ainakin nyt tuntuu. Voi miksi mun täytyy tuntea näin voimakkaasti, miksi elämä ei voi olla kevyttä ja helppoa. Kaipaan niin, että oksettaa. Odotan, odotan, odotan, että kuulisin hänestä jotain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen yrittänyt plokata häntä ulos ajatuksista. Mutta jotkut kappaleet laukaisee niin vahvana miehen mieleen että voin tuntea hänen tuoksun lähelläni. Niin monet asiat tuovat hänet ajatuksiini.

Yöllä näen unta että olen hänen kanssaan, viime yönä uneksin että nukun hänen vierellään. Tunsin aivan selvästi hänen ihonsa käteni alla. Aamulla herään ja kaipaan takaisin uneen.

Toivon että meillä on toivoa

Mies on elämäni rakkaus, mutta minä en ehkä hänen. Olimme parisuhteessa ja mies vain sanoi: tästä ei tule mitään!

T.2

Vierailija
2/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson miehen valokuvia ja itken.

Mutta tiedän myös järjellä, selviän vaikka en saisikaan häntä. Tarvin vain aikaa toipumiseen. Minun täytyy hyväksyä että kukaan ei käskien rakasta, haluan että mies on kanssani siksi että h ä n haluaa, ei siksi että minä haluan.

Koska olen itse ollut suhteessa jossa mies halusi olla minun kanssa, mutta minä en hänen kanssaan. Ja en edes sietänyt miehen kosketusta, vaikka kuinka yritin hänen mielikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä. Lohduttavaa, että joku muukin vastaavassa tilanteessa. Mä myös katson miehen kuvia ja itken. Kuuntelen musiikkia, joka muistuttaa hänestä ja itken. Öisin olen unissani hänen kanssaaan ja aamulla herään ankeaan todellisuuteen ja epätietoisuuteen. Kyllä mäkin selviän, varmasti ajan kanssa. Mutta ajattelen vielä, että jos meistä kuitenkin tulisi jotain, en halua edes yrittää unohtaa, ainakaan vielä.

Miten sulla 2, onko toivoa, että teillä tulisi suhde? Millainen on suhteesi mieheen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi