Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni käynyt Nykissä? Mä olen kerran ja oli ihanaa. Haluaisin uudelleenkin mutta ei ole enää rahaa.

Vierailija
27.11.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kiva kokemus ja voi sanoa, että oonpas käynny siellä...mut ei mua sinne enää mikään vedä...

Vierailija
2/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että mieluummin palaan yhä uudelleen Lontooseen, suosikkikaupunkiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran -87 (olin 12 v. :)), sit -96, -99 ja 2005.

Viimeisen kerran jälkeen totesin että se on ainoa kaupunkikohde mihin minun kannattaa enää matkustaa, siellä on KAIKKI! Rakastan sitä kaupunkia!

Vierailija
4/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on sentää ica max ja innala. ei taida nykistä löytyä niitä

Vierailija
5/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leffojen vakiokuvat Keskuspuistosta joulukuusineen on vähän harhaanjohtavia..

Vierailija
6/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta NY taitaa olla että sitä joko rakastaa ensi henkäyksellä tai ei pidä ollenkaan, itse kuulun tuohon jälkimmäiseen kastiin

Vierailija
7/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni matkusti sinne kuusivuotiaana ja nyt vielä kolmen vuoden päästäkin haaveilee uudesta matkasta. Kunpa olisi varaa antaa hänen taas matkustaa.

Vierailija
8/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Jerseyssä asuin Princetonin liepeillä jonkin aikaa, kyllä siellä ihanan joulun varmaan voisi viettää, jos sellaisesta tykkää. Minuun ei USA kovasti iskenyt, vaikka vuoden siellä vietin eri puolilla. Kanadassa sanoisin, että on ihanampia paikkoja ja edullisempiakin :P New York ei toiminut mulle, eikä Torontokaan. Mutta Vancouver ja Niagara Falls upeita mestoja. Sisämaassa USAssa kanssa omalla tavallaan mielenkiintoista. Ottaa vaan auto vuokraukseen ja ajella sieltä Nykistä Pemmsylvanian ihanan vehreiden kukkuloiden ohitse jonnekin, vaikka tutustumaan Amisheihin Ohiossa.

Jos ite saisin päättää, viettäisin aikaa Lontoossa. Jo kuukausi mennyt siitä kun viimeksi sain siellä olla. Camden town on ihana. Samoten SoHo. *huokaus*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi