Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi katsoisi tv:tä klo 24-01 asti ja sinulla olisi herätys klo 6 aamulla töihin

Vierailija
30.08.2012 |

mies ei suostuisi laittamaan tv:n ääntä pienemmälle. Mitä sanoisit/tekisit?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisella osapuolella ole oikeutta määrätä väsyneemmän yöunien määrää. Todellakaan.

ja rajoitat hänen elämäänsä estämällä häneltä hyvän leffan katselun.

ap

multa saisi takaisin että hyviä elokuvia tulee aina uusia, niitä saa vuokrattua, ostettua kaupasta, ladattua netistä jne, mutta yöunta ei saa kaupasta ostettua. Meillä nukkuja saa nukkua, se kumpi valvookaan on hissukseen. Meillä on ohutseinäinen kaksio. Viimeisenä keinona, jos en saisi yörauhaa, katkaisisin antennipiuhan, muahahahaha O:)

Vierailija
22/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä voi käydä noin. Mies meillä menee nukkumaan ennen mua joka ilta. Minä menen nukkumaan aina puolen yön jälkeen ja herään töihin klo 5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisella osapuolella ole oikeutta määrätä väsyneemmän yöunien määrää. Todellakaan.

ja rajoitat hänen elämäänsä estämällä häneltä hyvän leffan katselun.

ap

että miehesi rajoittaa sinun elämääsi estämällä sinun yöunet ja parisuhteessa täytyy joustaa, muuten suhde on tuhoontuomittu!!

Vierailija
24/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin tyhmästi.

Vierailija
25/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olisin valinnut noin idiootin miehen.

Meillä kyllä menee toisin päin, minä katselen töllöä yömyöhään ja hiljaisella vaikka muut nukkuu eri kerroksessa.

Vierailija
26/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvatulpat ja/tai kuulosuojaimet ja nukkuisin.

Vierailija
27/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tv kuuluisi sinne ilman tulppiakaan, mutta en ottais sitä riskiä, että herään kun tulee nukkumaan.

Vierailija
28/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiössä. Mies katsoi telkkua klo 24-02 saakka, mulla herätys töihin lähtöön klo 5.15. Olen huonouninen. Onneksi sain nyt kesäkuussa kaksion, ja onpa ihanaa että on makuuhuone erikseen, sinne ei telkkaria tule ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi