Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi katsoisi tv:tä klo 24-01 asti ja sinulla olisi herätys klo 6 aamulla töihin

Vierailija
30.08.2012 |

mies ei suostuisi laittamaan tv:n ääntä pienemmälle. Mitä sanoisit/tekisit?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulle korvatulpat ja korvalaput

- mies kuulostelee yöllä lapset, koska sähän et voi niitä sitten kuulla.

: )

Vierailija
2/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes osaisi nukkua ilman jotakin taustamölyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelisin onko se tullut hulluksi vai tyhmäksi, kun ei enää ymmärrä puhetta.

Vierailija
4/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välistä saa oven kiinni. Ei haittaa telkan äänet.

Vierailija
5/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muistaisi jonkin aikaa olla hissuksiin. Meillä on kyllä ihan tavallista, että toinen katsoo telkkaa ja toinen jo nukkuu. Mutta kyllä meillä aina telkkari on ihan mahdollisimman hiljaisella, jos joku on jo nukkumassa - vaikka lapsetkin.

Vierailija
6/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehen peti ja töllö on kaksi kerrosta alempana kuin mun peti ja töllö

Vierailija
7/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän niitä nytkin. mieheni valvoo aina myöhempään kuin minä. olen aika herkkäuninen ja herään helposti, vaikka mies ei kummemmin mesoaisikaan.

Vierailija
8/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisella osapuolella ole oikeutta määrätä väsyneemmän yöunien määrää. Todellakaan.

Vierailija
9/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos untani ei arvosteta, se saa minut kiukkuiseksi kuin tuhat miljoonaa turkinpippuria!

Vierailija
11/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En edes osaisi nukkua ilman jotakin taustamölyä.

Mies katsoo aina telkkaa reilusti yli puolen yön ja minulla on herätys arkena klo 6. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen. Minusta on kiva nukahtaa kun on jotain taustamelua. En osaa nukahtaa jos mies jostain kumman syystä menee yhtä aikaa nukkumaan kuin minä.

Vierailija
12/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisella osapuolella ole oikeutta määrätä väsyneemmän yöunien määrää. Todellakaan.

ja rajoitat hänen elämäänsä estämällä häneltä hyvän leffan katselun.

ap

Vierailija
13/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En edes osaisi nukkua ilman jotakin taustamölyä.

Mies katsoo aina telkkaa reilusti yli puolen yön ja minulla on herätys arkena klo 6. Olen tilanteeseen oikein tyytyväinen. Minusta on kiva nukahtaa kun on jotain taustamelua. En osaa nukahtaa jos mies jostain kumman syystä menee yhtä aikaa nukkumaan kuin minä.

Vierailija
14/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-katseltaisiin yhdessä televisioa loppuun asti

-laittaisin korvatulpat

-kävisin nukkumaan ilman ihmeempiä

-saattaisin huomauttaa ja manata,että haluan nukkua. Saattaisi sammuttaa television.

-houkuttelisin petipuuhiin, jonka jälkeen nukkumaan

Vierailija
15/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi monta muutakin telkkaa ja kolme sohvaa eri huoneissa mihin mies ystävällisesti siirtyykin silloin kun mä haluan katsella makkarissa telkkaa =D

Vierailija
16/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin miehelle, että herättää lapset aamulla ja menisin hotelliin yöksi. Meillä tehosi uskomattoman hyvin: mies tietää nyt, että minä ihan oikeasti lähden, jos hän ei kuuntele.

Vierailija
17/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin menen nukkumaan ennen klo 24 ja herätys on välillä 2-5 aamuna viikossa klo 5.15.

Vierailija
18/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa silmälaput. Telkkari ei ole samassa huoneessa missä nukun. Olen äärimmäisen herkkäuninen, häiriinnyn pienimmästäkin äänestä tai ylimääräisestä valosta.

Vierailija
19/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei selvää toivetta uskoisi (onneksi uskoo, samaten minä, jos tilanne olisi toisin päin), niin hommaisin korvakuulokkeet. Jos ei suostuisi käyttämään, niin repisin digiboxin ja ottaisin omaan kainaloon nukkumaan. Minä olen television ja boxin hankkinutkin, niin minä niistä loppupeleissä päätänkin. Jos ei viitsi katsella hiljempaa, niin ei tarvi katsoa sitten ollenkaan. Onneksi meillä riittää pieni pyyntö tarpeen tullen, niin ongelmia ei ole :) ja tooooodella pienessä kaksiossa asutaan yhdessä :)

Vierailija
20/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varten on kuulokkeet miehellä, olempa nämä viimeisimmät vielä itse ostanut lahjaksi miehelle. :)

Pistäsin ulkoruokintaan tommosen ukon joka ei osaa ajtella muita kun itseään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi