Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin toisen lapsen, mutta pelottaa.

Vierailija
14.07.2012 |

Miten jaksan taasen kaiken sen väsyn, onko hänkin yhtä hankala lapsi kun ensimmäinen.

Mitä jos taasen on pahoinvoitia alusta synnärille asti, niin että joudun 6 kk makaamaan tipassa, pari päivää vikkossa sai käydä kotona ja silloinkin vain levätä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi antaa olettaa kaikkea muuta. Jos kiintymyssuhteesi esikoiseen on tuota luokkaa, niin käytä energiasi sen suhteen parantamiseen äläkä tuota toista säälittävää orpoa tähän maailmaan.

Vierailija
2/4 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinene ensimmäinen lapsesi on? Meillä kaksi lasta 1v 11kk ikäerolla. ja valewhtelisin jos väittäisin että ei ole rankkaa ollut, mutta toisaalta koin vieläkin rankemmaksi sen, kun tulin esikoisen kanssa sairaalasta kotiin. Kaikki oli niiiiin uutta. Nyt en stressannut turhasta. :) Ja tuli ulkoiltua ainakin niin pirusti ja raskauskilotkin lähti vauhdilla. ;) Nyt lapset 3v ja 1v. Parempia ja hyviä öitä meillä alkoi kuopuksella tulla tossa vähän alle 1v ikää. Minun mies on osallsitunut kyllä aktiivisesti ja samoin äidistäni on ollut tarv.apua. Ilman sitä en kyllä tähän olisi lähtenyt. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koko raskausaika on mitoitettu niin että lapselle on tarvittaessa hoitaja ja voit olla esim sairaslomalla töistä.. niin kyllähän sen kai vielä kestää kerran? kuulostaa kyllä aika pahalta

Mulla vähän sama.. oksensin viikolle 25 asti... sitten vähän aikaa ok..sitten vk31 jouduin loppuajaksi vuodelepoon..sain kyllä olla kotona mutta..aika tylsää silti

Vierailija
4/4 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli vaikea ensimmäinen raskaus, mutta toinen kuudennelle kuulle saakka on ollut ihan kohtuullinen. Saa nähdä miten loppuraskaudessa käy, mutta entäs sitten? 9 kuukautta on lyhyt aika kitua. Itse uskon, että ongelmat yleensä raskauksissa uusivat. Lapsi voi sen sijaan olla helppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi