Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän open tunnistaa siitä, että antaa kännynumeronsa. ov

Vierailija
30.08.2012 |

Ne ovat sellaisia jotka tosiaan välittävät oppilaistaan. Meillä on jokainen ope antanut kylläkin, joten siihen ollaan jo totuttu. Nyt tuli taas uus ope. Se sanoi vanhempainillassa, että soittaa saa milloin vaan, viikolla tai viikonloppuna. Todella ihana ihminen. Se on kokenut ope, opettanut jo 20 vuotta.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kivaa olla open lapsi, kun vanhemmat soittelevat kesken ruoka-aikaa, iltasatua tai surujen jakamaista.

T: open tytär

Vierailija
2/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huono, en antanu.

En kokemattomuuttani kai tiedä mikä asia on sellainen, että illalla/viikonloppuna pitää soittaa? Tapaamisaikoja kyllä on tarjolla, jos tulee asiaa. Myös iltaisin, jos niin on sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kätevää, kun saa kännykällä kiinni. Meilläkin ope on antanut numeronsa. Siihen voi myös laittaa aamulla poissaoloilmoituksen kätevästi.

Vierailija
4/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi mun mies osaa jo olla vastaamatta kaikkiin puheluihin.

Vierailija
5/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman yöllä soittelijan, läähättäjän ja avioeroa opelle tilittävän jälkeen sitä ryhtyy epäempaattiseksi opeksi.

Vierailija
6/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevää on myös vastata noihin poissaoloilmoituksiin omasta kukkarosta rahat repien.

Vierailija
7/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevää on myös vastata noihin poissaoloilmoituksiin omasta kukkarosta rahat repien.

Vierailija
8/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan kännykkänumeron vanhemmille, mutta nyt en enää anna. Syy miksi toimin näin: se ei ole työpuhelin eli maksan itse laskun omasta pussista. Vanhemmat lähettelivät tekstiviestejä, joihin oli vastattava. Koskaan ei kukaan soitellut työajan ulkopuolella, joten se ei ollut ongelma.

Vierailija
9/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy.

Vierailija
10/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina (heti koulun jälkeen soittaessa) ehtinyt vastata, mutta illalla sitten soitti vanhemmille, jos joku oli iltapäivällä yrittänyt soittaa.

Ei kai sitä kukaan huvikseen iltaisin soitakaan. Itse ainakin yritän katsoa, että olisi juuri koulun jälkeen tms. (Tosin en ole juuri koskaan joutunut soittamaankaan.)

Vierailija
11/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että eihän se nyt niin paljoa maksa. Kiva ope hänkin on.

Vierailija
12/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat ilmoittavat poissaolosta tekstiviestillä, kun Wilma-viesti tai sähköposti on ilmainen?

Vierailija
13/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope voisi sen vertaa maksaa omasta pussistaan. Varmaan jotain max 3 päivässä. Mitä tuo nyt on muuta kuin nipottamista, että ite joutuu maksamaan vastaukset.

Vierailija
14/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä etänä löytämään kadonneita kumisaappaita,

eikä edes selvittämään kiusaamistapausta.

Vierailija
15/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan myös kouluterkkarin ja -lääkärin numerot.

Vierailija
16/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkistan sen monta kertaa päivässä, vaikka olen vain osa-aikainen opettaja ja vaikka olisin kotona. En näe mitään tarvetta kännykkänumeron jakamiselle. Mulla on kotona pienet lapset ja oma elämä, ei mun tarvi päivystää vuorokauden ympäri vanhempia varten. Ja kuitenkin mun omalla perheellä ja sukulaisilla on oikeus tavoittaa minut myös iltaisin, joten en voi kännykkää pitää äänettömälläkään. Pitäisi olla kaksi kännykkää, mutta eipä ole koulu sitä toista kännykkää mulle tyrkyttänyt. Wilma toimii oikeasti ihan riittävän hyvin.

Vierailija
17/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta tavoitettavana olostakin kysymyksiä. Ihan oleellisen tärkeää saada kännykkänumero yhteydenpitoa varten nykypäivänä. Ei sovi opeksi, jos on niin tiukka reviiristään, ettei soittaa saa omaan puhelimeen.

Vierailija
18/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä tähän on mm.

a) "firma" ei maksa puhelinlaskuani

b) ei kiinnosta vastata vapaa-ajallani 28 oppilaan vanhempien soittoihin

Numeron antamattomuus ei kuitenkaan tee minusta huonoa opettajaa. Minulla on kuitenkin elämässä muitakin rooleja kuin opettajan, olen mm. äiti ja vaimo.

Oletteko muuten saaneet esim. lapsen lastentarhanopen henk.koht. puhelinnumeron?

Vierailija
19/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijat laittaa viestiä (ei haittaa vaikka tulee 24h/7), joskus (max. kerran viikossa ehkä) joku voi soittaakin illalla, vanhemmat tooooosi harvoin mutta mä oonkin toisen asteen ope.

Vierailija
20/65 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis edelleenkään tiedä, mikä on sellainen asia, että täytyy illalla soittaa.