Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi blogissa on niin vähän kävijöitä, muita samassa tilanteessa?

Vierailija
30.08.2012 |

Harmittaa, toivoisin saavani enemmän lukijoita mutta en tiedä miten.

Millainen blogi tänä päivänä ihmisiä kiinostaa? Kun itse en halua sellaista valkoisella pohjalla olevaa samanlaista perus-sisustusblogia pitää, enkä osaisikaan... mutta kaipaisin silti kommentteja ja lukijoita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin ärsyttävät nuo valkopohjaiset blogit, joita on 13 tusinassa.

Valkoinen on kuitenkin helppo väri, sillä se ei (yleensä!) ärsytä ketään. ;)

Katso kriittisesti blogiasi: ovatko kuvat kunnossa? Eivät suttuisia/hämäriä tai epätarkkoja? Korjaa myös isoimmat kielimokat (jos sellaisia on).

Onhan blogisi blogilistalla, mahdollisimman monen otsikon alla? Ja sitten vaan kommentoimaan kaikkialle samantyyppisiin blogeihin. Tätä kautta mahdolliset lukijat löytävät blogiasi. Linkittele omaa blogiasi harkiten esim. keskustelupalstoille ja linkittele omaasi muiden blogeja.

Mutta jos tosiaan kommentteja haluat, niin keskeisintä on ahkera kommentointi muiden blogeihin, olivat ne sitten isoja tai pieniä.

Vierailija
2/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan onkin minulla, että en ole ehtinyt lukemaan paljoa muiden blogeja.

On blogilistalla oma blogini, täytyy alkaa kommentoida muita. Ja jos saan itseäni kehua, niin kuvat ovat selviä ja hyvässä valossa otettuja, eikä niin että yhdestä asiasta on sata kuvaa tai tosi omituisista kuvakulmista otettuja. Yritän vähän taiteellisuutta kyllä, mutten mielestäni liikaa.

Kirjoitusvirheet täytyy lukea läpi, onko niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee klikkauksia sun blogiin.

Tai tee rohkeasti: laita linkki tänne ja toivo parasta ;) mä laitoin ja sain oikeastikin hyviä vinkkejä. Tosin bloggaan anonyymisti joten vaikka olisi haukuiksi mennyt, niin eipä olisi ainakaan ovella ollut ketään :D

Mutta ilman sisältöä ja huonoilla kuvilla et saa vakituisia lukijoita.

Vierailija
4/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla tänne laittaa linkkiä...

Vierailija
5/5 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut yhtään kävijää, eräänlainen ennätys kai sekin. En tosin ole sitä missään mainostanutkaan, olen ajatellut että alkuun kirjoittelen itsekseni ja sitten vasta kun siellä on enemmän sisältöä, alan kertoa blogista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi