Haluaisin työn, joka on helppoa ja kevyttä. Kk-palkka vähintään 2700 euroa
Ei asiakaspalvelua puhelimitse tai minkäänlaista myyntiä ja on oltava mahdollisuus etätöihin. Onko ideoita? En jaksa olla enää työtön.
Kommentit (72)
Varmaan joku puhelinmyynti, jos hermot kestää ja osaa myydä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku puhelinmyynti, jos hermot kestää ja osaa myydä
Lukutaito?
"Ei asiakaspalvelua puhelimitse tai minkäänlaista myyntiä"
Ap
Miettinyt samaa. Reuma ja krooninen migreeni estää lähes kaiken. Mutta en kelpaa sairaselääkkeellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi...
Ei kaikki halua istua tietokoneella koko päivää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset vaatimukset.
Miten niin?
Ap
On kokemusta. Palkka oli melkein tuplat parhaimmillaan mutta ei se jaksanut kiinnostaa. Ihminen tarvitsee jotain mistä voi kiinnostua.
Aina saa haluta, mutta on eri asia saatko🙄
Kerroit juuri syyn miksi olet työtön. Miksi kukaan palkkaisi työtöntä jolla ei selvästikään ole kykyjä kun et ole tähän mennessäkään saanut töitä mutta kuitenkin vaadit aivan järkyttävän paljon taitoihisi nähden. Pohjalta aletaan ja uralla edetään parempiin ja parempi palkkaisiin töihin. Varsinkaan työttömillä ei ole mitään mahdollisuutta oikoa suoraan hyviin töihin hyvällä palkalla.
Onko työttömistä nykypäivänä tullu oikeasti noin ahneita vai onko se vain teidän nuorten naisten tapa? Kai työttömät miehet on sentään vielä järkeviä että tietää miten työelämä toimii?
Mikä on koulutus ja mitä osaat tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset vaatimukset.
Miten niin?
Ap
Koulutuksesi?
Minäkin haluan miljoona tulot mutta en suostu juuri mitään tekemään ja kaiken pitää olla mahdollisimman helppoa enkä halua tuhlata töihin vapaa aikaani kuin korkeintaan pari päivää viikossa. Mistä alalta saisin töitä?
Oletko ollut pitkäänkin työtön ? Kun on noin suuret kuvitelmat työstä ja palkasta
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua istua tietokoneella koko päivää.
Ap
Ja silti haluat etätöihin? Suurin osa etänä tehtävistä töistä on kuitenkin nimenomaan koneen ääressä istumista.
Jos haluaa liikkua autolla ajaen maisemaa katsoen, joku paketin jako ja sovellus. Jos ei pysty liikkumaan siisti sisätyö. Oma bisnes tai tuotteita? Kirjan teko? Kaikissa aloissa on omat hankaluutensa, jos on toisen firmassa.
Mä haluisin fyysisen, vaihtelevan ja perusmukavan työn, palkkaa riittäs 2000 kieppeillä nettona.
Mut tarjolla on vaan.. Noh. Ei mitään. Ei mulle mitään tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin fyysisen, vaihtelevan ja perusmukavan työn, palkkaa riittäs 2000 kieppeillä nettona.
Mut tarjolla on vaan.. Noh. Ei mitään. Ei mulle mitään tarjota.
Kauppa, varasto jne. Minä haluaisin tehdä töitä silloin tällöin, kun jaksaisin ja palkkaa pitäisi saada myös ihan vain pari tonnia kuukaudessa, mutta en kyllä tekisi kuin 5-10 tuntia viikossa. Eikä saisi olla fyysistä eikä henkistä eikä edes tuntua työltä. Mutta ei löydy, pitää tehdä nykyistä
Aikamoiset vaatimukset.