Mikä sinua suututtaa juuri nyt, jos vähintään yksi asia pitää sanoa?
Kommentit (14)
ja, että elämä ei ole oikeudenmukainen.
Tätä on jatkunu jo pari viikkoa, vois jo alkaa hellittää. Hyviä hartioidenrentoutusniksejä otetaan vastaan. Kokeiltuna on hieronta, kipugeeli, jatkuva särkylääkkeiden syönti, venyttely, kävely, kevyt lihastreeni, piikkimatto, uinti, lämpötyyny.
ja puusilmäinen mieheni kaatoi ne kaikki mehut lattialle.
Oli jääkaapissa jäähtymässä isossa astiassa ja tarkoitukseni oli pullottaa tänään.
Miehen mielestä oma vikani kun säilytin sillä tavalla ja on äkäinen kun parketti oli mennä pilalle.
Minua ärsytää ettei voi sen vertaa kahdella terveellä silmällä katsoa ja minä en olisi halunnut keittiöön koko parkettia.
niin perusteellisesti ettei ole enää mitään toivoa paremmasta
mummo ei halua olla lastenlastensa kanssa tekemisissä, koska ei voi/halua kunnioittaa lastensa kasvatusperiaatteita.
olen luuseri kuten äitini. Mies pettää parikymppisen juuri lukiosta valmistuneen kanssa enkä saa edes itseäni lähtemään suhteesta, luottotiedottomana ja kouluttamattomana olen päätynyt samaan jamaan kuin äitini. Totaali luuseriksi
nyt lärvit peitossa iastuvat tuomiolla. Joutuisivat ISOON PASKAAN ja PAHAAN kanssa. VOI saatana.
ja puusilmäinen mieheni kaatoi ne kaikki mehut lattialle.
Oli jääkaapissa jäähtymässä isossa astiassa ja tarkoitukseni oli pullottaa tänään.Miehen mielestä oma vikani kun säilytin sillä tavalla ja on äkäinen kun parketti oli mennä pilalle.
Minua ärsytää ettei voi sen vertaa kahdella terveellä silmällä katsoa ja minä en olisi halunnut keittiöön koko parkettia.
siinä ajassa kuin haluaisin ja pitäisi, on mahdotonta. Ei siis huvita tehdä mitään.
joka ehdotti että tulee kylään, sitten kun piti jo olla meillä, ilmoitti myöhästyvänsä 1,5tuntia. Sitten kun oli tunnin (!) myöhässä tästä uudelleen ilmoittamastaan ajasta, tuli viesti, ettei hän pääsekään tulemaan ollenkaan. WTF?!
Mulla taitaa olla tästä eteenpäin vähän kiireitä aina jos se on meille tuppaamassa.
joka ehdotti että tulee kylään, sitten kun piti jo olla meillä, ilmoitti myöhästyvänsä 1,5tuntia. Sitten kun oli tunnin (!) myöhässä tästä uudelleen ilmoittamastaan ajasta, tuli viesti, ettei hän pääsekään tulemaan ollenkaan. WTF?!
Mulla taitaa olla tästä eteenpäin vähän kiireitä aina jos se on meille tuppaamassa.
tilasin norwegianilta lennot pari viikkoa sitten ja nyt kun kävin katsomassa tuon mainoksen, olisin saanut lennot parikymppiä halvemmalla per naama.