Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua suututtaa juuri nyt, jos vähintään yksi asia pitää sanoa?

Vierailija
30.08.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin norwegianilta lennot pari viikkoa sitten ja nyt kun kävin katsomassa tuon mainoksen, olisin saanut lennot parikymppiä halvemmalla per naama.

Vierailija
2/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se että tulin kipeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja, että elämä ei ole oikeudenmukainen.

Vierailija
4/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jatkunu jo pari viikkoa, vois jo alkaa hellittää. Hyviä hartioidenrentoutusniksejä otetaan vastaan. Kokeiltuna on hieronta, kipugeeli, jatkuva särkylääkkeiden syönti, venyttely, kävely, kevyt lihastreeni, piikkimatto, uinti, lämpötyyny.

Vierailija
5/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puusilmäinen mieheni kaatoi ne kaikki mehut lattialle.

Oli jääkaapissa jäähtymässä isossa astiassa ja tarkoitukseni oli pullottaa tänään.

Miehen mielestä oma vikani kun säilytin sillä tavalla ja on äkäinen kun parketti oli mennä pilalle.

Minua ärsytää ettei voi sen vertaa kahdella terveellä silmällä katsoa ja minä en olisi halunnut keittiöön koko parkettia.

Vierailija
6/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin perusteellisesti ettei ole enää mitään toivoa paremmasta

Vierailija
7/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo ei halua olla lastenlastensa kanssa tekemisissä, koska ei voi/halua kunnioittaa lastensa kasvatusperiaatteita.

Vierailija
8/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luuseri kuten äitini. Mies pettää parikymppisen juuri lukiosta valmistuneen kanssa enkä saa edes itseäni lähtemään suhteesta, luottotiedottomana ja kouluttamattomana olen päätynyt samaan jamaan kuin äitini. Totaali luuseriksi

Vierailija
9/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lärvit peitossa iastuvat tuomiolla. Joutuisivat ISOON PASKAAN ja PAHAAN kanssa. VOI saatana.

Vierailija
10/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lähinnä kyllä itkettääkin

Vierailija
11/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puusilmäinen mieheni kaatoi ne kaikki mehut lattialle.

Oli jääkaapissa jäähtymässä isossa astiassa ja tarkoitukseni oli pullottaa tänään.

Miehen mielestä oma vikani kun säilytin sillä tavalla ja on äkäinen kun parketti oli mennä pilalle.

Minua ärsytää ettei voi sen vertaa kahdella terveellä silmällä katsoa ja minä en olisi halunnut keittiöön koko parkettia.

Vierailija
12/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ajassa kuin haluaisin ja pitäisi, on mahdotonta. Ei siis huvita tehdä mitään.

Vierailija
13/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ehdotti että tulee kylään, sitten kun piti jo olla meillä, ilmoitti myöhästyvänsä 1,5tuntia. Sitten kun oli tunnin (!) myöhässä tästä uudelleen ilmoittamastaan ajasta, tuli viesti, ettei hän pääsekään tulemaan ollenkaan. WTF?!

Mulla taitaa olla tästä eteenpäin vähän kiireitä aina jos se on meille tuppaamassa.

Vierailija
14/14 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ehdotti että tulee kylään, sitten kun piti jo olla meillä, ilmoitti myöhästyvänsä 1,5tuntia. Sitten kun oli tunnin (!) myöhässä tästä uudelleen ilmoittamastaan ajasta, tuli viesti, ettei hän pääsekään tulemaan ollenkaan. WTF?!

Mulla taitaa olla tästä eteenpäin vähän kiireitä aina jos se on meille tuppaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi