Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa flunssa muuttuu pitkäksi?

Vierailija
26.10.2022 |

Kuinka monta päivää pitää olla sairastanut, että flunssa on kestänyt pitkään? Ja kuinka ankaria oireiden on oltava?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttorille ei saa mennä, jos on pienimpiäkään flunssan oireita. Silloin työskennellään etänä.

Vierailija
2/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konttorille ei saa mennä, jos on pienimpiäkään flunssan oireita. Silloin työskennellään etänä.

Viikon jälkeen pomo alkaa aina hämmästellä miten sairastaminen voi kestää niin pitkään, vaikka oireet olisivatkin todella lieviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut ettei esimerkiksi tukkoinen olo syksyllä joitain viikkoja ole mitenkään kovin poikkeuksellista. Pomon reaktioiden perusteella se vaikuttaisi olevan.

Vierailija
4/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun flunssani kestänyt jo 2 viikkoa ja edelleen lääkärin määräyksellä olen sairaslomalla.

Vierailija
5/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun flunssani kestänyt jo 2 viikkoa ja edelleen lääkärin määräyksellä olen sairaslomalla.

Hyvä että pääset kunnolla lepäämään. Pikaista paranemista!

Vierailija
6/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut reilun kuukauden kurkkukipu ja viimeisen viikon päänsärky. Eilen sain antibiootti kuurin.

Vierailija
7/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvitellut ettei esimerkiksi tukkoinen olo syksyllä joitain viikkoja ole mitenkään kovin poikkeuksellista. Pomon reaktioiden perusteella se vaikuttaisi olevan.

En oikein tiedä mitä pitäisi todeta vastaukseksi, kun pomo ihmettelee miksei flunssa vieläkään ole kokonaan ohi. Ehkä hän ei sitten juuri koskaan sairasta.

Vierailija
8/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut reilun kuukauden kurkkukipu ja viimeisen viikon päänsärky. Eilen sain antibiootti kuurin.

Auts. Toivottavasti antibiootit auttaisivat nopeasti.

Vierailija
9/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan työnantajalle helpointa jos kaikki olisivat koko ajan terveinä, mutta eihän se ole mahdollista.

Vierailija
10/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin ajatellut flunssan kestävän silloin pitkään, jos se ei ole vielä kuukaudessakaan kokonaan ohi.

Vierailija
11/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan useammasta viikosta, ei missään tapauksessa päivistä.

Vierailija
12/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan useammasta viikosta, ei missään tapauksessa päivistä.

Kuittaan pomolle noin, kun seuraavan kerran ihmetellään miten vieläkin voi olla flunssan oireita.

Vierailija
13/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta viikkoa niistelen. Kahden viikon jälkeen takaisin töissä maskin kanssa. Ei pitäisi enää tässä kohtaa tarttua. Tarttuu herkimmin muutaman ensimmäisen päivän ja juuri ennen puhkeamista.

Vierailija
14/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmatta viikkoa niistelen. Kahden viikon jälkeen takaisin töissä maskin kanssa. Ei pitäisi enää tässä kohtaa tarttua. Tarttuu herkimmin muutaman ensimmäisen päivän ja juuri ennen puhkeamista.

Eikö teillä töitä pysty hoitamaan etänä?

Vierailija
15/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskin kanssa on hirveän tukalaa olla nuhaisena, kun nenä alkaa valua entistä pahemmin.

Vierailija
16/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskukseen moni varaa aikaa "pitkittyneen flunssan vuoksi". Sitten kun tarkemmin kysellään vastaanotolla, niin se on kestänyt kolme päivää...

Vierailija
17/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskukseen moni varaa aikaa "pitkittyneen flunssan vuoksi". Sitten kun tarkemmin kysellään vastaanotolla, niin se on kestänyt kolme päivää...

Ihan totta? Tuossa väärinkäytetään niukkoja resursseja pahasti.

Vierailija
18/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun se määrää, mitä elokuvia katsotaan.

Vierailija
19/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun se määrää, mitä elokuvia katsotaan.

Ai siis kaikki vähänkään kiinnostava on jo sairastamisen aikana ehditty kahlata läpi ja lopulta katsotaan vain randomisti jotain?

Vierailija
20/22 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä töitä pysty hoitamaan etänä?

Olen opettaja. Joudun kuitenkin tekemään sijaiselle ohjeet, eikä sijaisia edes saa, niin helpompi mennä itse. Johan tossa pari vuotta on maski päässä menty, niin ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi