Tunnetteko todella kaunista ihmistä?
...mielenkiinnosta kyselen :) Ja jos tunnette minkälainen hän/he on/ovat? Oletko itse kateellinen vai satutko kenties olemaan se todella kaunis?
Kommentit (15)
naisen. mutta yksi heistä on ehdottomasti ylitse muiden. syy siihen on se, että hän on ainoa heistä joka on todella aidosti mukava ihminen. hänen silmistään puuttuu se kova, kylmä ylpeys mitä näillä muilla on. se tekee hänestä superkauniin!
Kateellinen en ole sillä tuo nainen on niin mukava, että haluan mieluummin olla hänen kaveri kuin kateellinen sivusta vahtaaja.
Lisäksi minulla on hyvä itsetunto ja pidän itseänikin suht kivannäköisenä.
"todella kaunis" tietty vähän epämääräinen ja subjektiivinen käsite, mutta joitakin yleisillä mittareilla lähes täydellisiä tunnen. (siis pituus 173-180, painoa hyvin vähän, mittasuhteet kohdillaan, tietynlaiset kasvonpiirteet, hyvä iho, hampaat, hiukset ym)
esim. eräs lapsuudenystäväni joka on todella kiltti, ihana, hyväsydäminen ja luotettava ihminen ja hauska kuin mikä. en ole koskaan kuullut puhuvan paskaa, haukkuvan kenenkään ulkonäköä/vaatteita tai katsellen arvostelevasti, edes teininä. toki on tietoinen ulkonäöstään mutta ei ylenkatso muita sen vuoksi.
tunnen myös monia kauniita ja vähemmän kauniita jotka ovat lähes vastakohtia hänelle.
Mitä se kateus siinä asiassa auttaisi?
Hän on edelleen sädehtivä, iloinen, kaunis ja mukava. Toivoisin, että voisin itse olla edes vähän samantyyppinen hänen ikäisenään. Hän on varmaan ollut todellinen kaunotar nuorempana.
ja silmiä on hankala saada hänestä irti, jos sattuu näköpiiriin osumaan.
He ovat kaikki ulkomaalaisia: viro, bulgaria, espanja, belgia. He ovat vaan niin täydellisen kauniita, että silmää ei meinaa saada pois.
Yleisesti ottaen ihmiset, jotka ovat sinuja itsensä kanssa ja nauttivat elämästä, onnistuvat myös näyttämään kauniilta.
Itse taidan olla stressantunut tavis, vaikka on mua yksi ihminen joskus kauniiksikin sanonut.
ihan vain saadakseni selvää käsittikö kukaan tätä kysymyksenä henkisestä kauneudesta. Ilmeisesti olin ainoa, jolla kävi edes mielessä.
Mistähän johtuu että kauniita/komeita ihmisiä on mielestäni aika paljonkin.
ihan vain saadakseni selvää käsittikö kukaan tätä kysymyksenä henkisestä kauneudesta. Ilmeisesti olin ainoa, jolla kävi edes mielessä.
että oot hieno ihminen! Ja niin KAUNIS!
olen joskus ollut kateellinenkin ja yrittänyt olla samanlainen kuin hän. Mutta nykyään hän elää sellaisessa elämäntilanteessa (itse valitsemassaan) jota ei voi kukaan kadehtia. Hän on paitsi kaunis, myös todella taitava ja luova ja hauska ihminen.
että oot hieno ihminen! Ja niin KAUNIS!
jotenkin uituttavaa jeesustelua. :)
onko jopa liiankin? Aina löytyy näitä sisäinenkauneus on todellinen kauneus päläpälä, mutta kyllä kaunis ihminen on kaunis.
on sellainen. Hän ei ilmeisesti halua heidän olevan missään tekemisissä kanssani, vaikka eksä ja minä oltiin ennen hyviä kavereita, joten en tiedä hänestä muuta kuin että on tosi nätti ja viehättävä ja täydellinen, ja kaikki sanoo, että eksäni löysi hänet kohtalon johdatuksesta ja on onnen mies kun älysi jättää minut ja kohtasi sitten unelmiensa prinsessan.
Terkkuja jos luet tätä. Joo, kyllä kyrpii, tunnustan huonommuuteni nyt tässä ihan suoraan!
Aina kun näen häntä ajattelen ettei tuonnäköisiä ihmisiä ole olemassakaan tosielämässä. Hän on jotenkin äärimmäisen arvokkaalla tavalla klassisen kaunis: hoikka mutta kurvikas kroppa, selkeät klassiset kasvonpiirteet, mantelinmuotoiset tummanvihreät silmät, tumma paksu tukka joka usein on jotenkin tyylikkäästi ja hieman erikoisesti kiinni.
Vähän kyllä käy kateeksi, kun itse olen maantienharmaa perunanenäinen pallonaama. Olisi jännää tietää miltä tuntuu kun ihmiset tuijottaa kun kulkee jossain ja kun saa paljon huomiota. Toisaalta hän itse ei taida sitä huomiota edes huomata tai sitten ei ole huomaavinaan, on semmoinen sisäänpäinkääntyneempi ihminen.