Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Miehet pitää tatuointia naisessa suurimpana turn offina

Vierailija
28.08.2012 |

http://newslite.tv/2012/08/21/tattoos-on-women-are-mens-bigg.html

Olen kyllä samaa mieltä, eipä juuri mitään rumempaa ihminen voi itselleen tehdä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä elämääni sen mukaan, mistä muut ihmiset pitää. Jos ei kelpaa niin olkoon ilman.

Vierailija
2/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Megan Foxia?

Uskokoon ken haluaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski?

Vierailija
4/41 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski?

Vierailija
5/41 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin että voisiko pienen tatskan ottaa, mutta eipä ole mitään mitä haluaisin pysyvästi ihooni. Tatuointi myös tuntuu jotenkin ylimääräiseltä, kuin ottaisi pysyvän 'lian' tai arven iholle.

Se näyttää oudolta kun joillain on eri tyylisiä tatuointeja siellä täällä. Tai jotain 'jatkettuja' tatuointeja säärssä, missä on vaan tehty jotain uutta kuvaa vanhan viereen. Tulee vaan sellainen olo että voi ei, miten ne jaksavat niiden tatuointiensa kanssa vuodesta toiseen.

Vierailija
6/41 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2012 klo 16:21"]

esim. Megan Foxia?

[/quote]

Pyytää pitämään paidan päällä.

Vierailija
7/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmistöön naisista, jotka ei välitä tatuoiduista miehistä vaan pitää neitseellistä ihoa tämän päivän maailmassa huomattavasti viehättävämänä, joten ymmärrän kyllä noita miehiä, jotka ajattelevan samoin naisten tatskoista. Useampi vuosi sitten olin kaukosuhteessa brittimiehen kanssa, joka eriyisesti painotti inhoavansa niitä. Nythän niitä tuntuu esiintyvän ainakin joka toisella vastaantulevalla, niin naisilla kuin miehillä, joten pieneksi käy partnerivalikoima tätä menoa... Itse vedän rajan käsivarsiin - jos niissä on Becham-tyyliset töherrykset jää miekkonen armotta rannalla. Joku yksittäinen kuva ei vielä maailmaa kaada.

Vierailija
8/41 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tatuoinnit ovat hirveitä ja pienet mauttomia. Aina MENEE METSÄÄN.

Vierailija
9/41 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kyllä karmeamman näköistä, kuin nuori, muuten nätti nainen, jolla on hartioista ranteisiin asti ja selkä ja pohkeet täytetty tatskakukilla ja kirjainkoukeroilla. On todella vastenmielisen näköistä. Joku itselle merkityksellinen juttu paikassa, jota kaikki eivät näe, on ehkä vähän eri asia. Esimerkkinä se hartiaan tatuoitu oman lapsena kuolleen pojan kuva sillä yhdellä naisella Suomen Selviytyjissä. Siinä ehkä on jotain ideaakin eli pitää rakas aina mukanaan. Sääli, että nekin menee yleensä rumiksi esim. 10-20v. jälkeen. Kaikilla ei todellakaan säily se kropan malli ennallaan ja on aika säälittävän näköisiä ne roikkuvassa allissa tai suonikohjuisessa paksussa sääressä siintävät haalentuneet tribaalit tai venyneet tähdet ja enkelit... Ja ei sille oikein mitään voi, että kyllähän nuo tatskat tekee yleensä sellaisen halvan kapakkahoron vaikutelman, jos näkyvillä ovat. Jos haluaa kapinoida, pistää välillä sellaisen tarratatskan tai vaikka hennakuvion tms. Voi kapinoida vähän aikaa ja palata sitten taas ruotuun, kun alkaa villi elämä tympiä...

Vierailija
10/41 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2012 klo 16:52"]

Tuo mieleen todella epätoivoisen yrityksen olla jotenkin kapinallinen. Herää ajatus myöhästyneestä teini-iästä ja surkeasta itsetunnosta: pakko tehdä jotain mukaradikaalia nopeasti!

Tiedättekö, millaisessa maineessa tatuoidut naiset ovat nuorten miesten keskuudessa? Sellaisessa, että heiltä saa helposti.

Miettikääpä sitä ja vetäkää johtopäätös, onko tatuointi miesten mielestä viehättävä vai ei.

[/quote]

On jotenkin uskomattoman säälittävää, että vielä vuonna 2013 suomalaisen naisen tulisi olla kiinnostunut tuntemattomien nuorten miesten mielipiteistä. Ja kai nainenkin saa jo vuonna 2013 haluta seksiä? 

Multa ei saanut sinkkuaikoina helposti (en ollut kiinnostunut sen tyyppisistä jutuista) mutta en pidä sitä mitenkään pahana.

T. akateeminen, tatuoitu nainen

Vierailija
11/41 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyh.. mun mies ainaki pitää mua seksikkäänä just tälläsenä kun olen.. tatuointeja on kertyny jo 11kpl... :D mut tietysti maku asiahan se on :D

Vierailija
12/41 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% naisista taas pitää Laasaslaisuutta suurinpana turn-offina. Laasaslaisuus tekee miehestä säälittävän ja vammaisen psykopaatin, eikä kovan jätkän.

Vierailija
13/41 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei yhtään tatuointia eikä miestä!! Missä meni pieleen?

Vierailija
14/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Megan Foxia?

Megan käy koko ajan laserhoidoissa poistattamassa tatuointejaan. Megan pärjää onneksi muilla avuillaan, mutta 99 %:a tatuoideista naisista on muutenkin perseestä revityn näköisiä ja luonne on yleensä maximum avoid.

Vierailija
15/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mitä mä nyt teen?! Koko loppuelämä on ihan pilalla! Jonkun mielestä mun tatuointi on ruma! Mä en kestä, täytyy varmaan tehdä itsari. En voi elää jos mussa on mitään mistä kaikki maailman ihmiset ei pidä. Kaikkien täytyy pitää musta!

Vierailija
16/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi pieni tatuointi paikassa joka ei näy normaalivaatteiden alta vaan vasta kun alkaa niitä riisua. Se on ollut monesta kiinnostava yllätys koska en ole yhtään sen tyylinen että minulla odottaisi tatuointia olevan (olen sellainen virkanais-tyylinen hillitty).

Vierailija
17/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mitä mä nyt teen?! Koko loppuelämä on ihan pilalla! Jonkun mielestä mun tatuointi on ruma! Mä en kestä, täytyy varmaan tehdä itsari. En voi elää jos mussa on mitään mistä kaikki maailman ihmiset ei pidä. Kaikkien täytyy pitää musta!

Siksihän sä olet sen tatuoinnin ottanut, että joku näkisi sut ja pitäisi sua jotenkin erikoisena, ei vaan toimi vaan vaikutus ihan käänteinen. Tuliko yllärinä?

Vierailija
18/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut ovat pohjasakkaa!

T: me luonnontilaiset virttyneissä verkkareissa viihtyvät 120kg kaunottaret, jotka olemme miesten mieleen :)

Vierailija
19/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP linkittää sähkötupakkayhtiön teettämän kyselyn, jossa otos on ollut joku tuppukylä Englannissa :D Salli mun nauraa.

Tatuointeja on erilaisia ja on aivan turha yleistää, että tatuoidut naiset olisivat vähemmän viehättäviä. Kauneus on katsojan silmässä ja tunnen monta erittäin fiksua ja kaunista naista joilla on tatuointi.

Kyselyssä ei tosiaankaan otettu mitään kantaa itse tatuoinnin laatuun, vaan kysyttiin kumpi on pahempi turn-off, rööki vai tatska.

Mutta onhan se hyvä, että pullamössökotiäiditkin voivat jollain pönkittää omaa itsetuntoaan ;)

M33

Vierailija
20/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikka miehet ei niin pitäisikään tatuoinneista, niin eihän sen takia sentään kannata tarjolla olevasta p*sta kieltäytyä.

Minulle ei kyllä tule mieleen yhtään tatuointia, joka olisi kaunistanut kantajaansa, vain päinvastoin.

Ja oikeasti - hirveän epäuskottavaa, että ei muka yhtäääään kiinnosta mitä muut ulkonäöstä ajattelevat...

Mulla on yksi pieni tatuointi paikassa joka ei näy normaalivaatteiden alta vaan vasta kun alkaa niitä riisua. Se on ollut monesta kiinnostava yllätys koska en ole yhtään sen tyylinen että minulla odottaisi tatuointia olevan (olen sellainen virkanais-tyylinen hillitty).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi