Emmerdalen juhlat
Kommentit (559)
Mie käyn kyl kahtomassa, en ehken innostu lissäämään mittää linkkilöit
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa mitä? 🤔
Mikä???
Otsikko vai?
Oon eri, mut kommentoin tähän: Miksi Emmerdale? ketjussa haluttiin linkkejä, reseptejä, videoita ym juhlajuttuja, toiset ei tahtonu, joten joku fiksu avasi Juhla Emmen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa mitä? 🤔
Mikä???
Otsikko vai?
Oon eri, mut kommentoin tähän: Miksi Emmerdale? ketjussa haluttiin linkkejä, reseptejä, videoita ym juhlajuttuja, toiset ei tahtonu, joten joku fiksu avasi Juhla Emmen..
Juu, just tämä kun "viralliseen" Emmerdalen ketjuun ei haluttu höpö-höpö -juttuja. Siksi uusi ketju.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä käy, mutta kuinka saada porukat mukaan?
Aletaan peukuttaa ja kannustaa. Laitetaan kaikkea kivaa...
Hyvä, helppo puolukkapiirakan resepti pikkujouluun?
Oon tehny yleensä perus piimä-sooda pohjaisen, on tosi helppo hyvä varma, jospa vaihteeks joku muu versio?
En osaa tehdä piirakkaa puolukoilla enkä ilman, mutta voisin opetella kun pakastin on täynnä puolukoita enkä tiedä mitä helvattia niillä tehdä kun kenellekään ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
En osaa tehdä piirakkaa puolukoilla enkä ilman, mutta voisin opetella kun pakastin on täynnä puolukoita enkä tiedä mitä helvattia niillä tehdä kun kenellekään ei maistu.
Itse olen tehnyt puolukkapiirakkaa Maisemakahvilan raparperipiirakan ohjeella ja kyllä ainakin meille maistuu!
https://kotiliesi.fi/resepti/maisemakahvilan-raparperipiirakka/
Hiljaista on. Pitäisikö sittenkin kirjoitella varsinaisessa Emmerdalen ketjussa myös satunnaisia ohiksia silläkin uhalla että jotkut neitinillinalliot polkee jalkaa?
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista on. Pitäisikö sittenkin kirjoitella varsinaisessa Emmerdalen ketjussa myös satunnaisia ohiksia silläkin uhalla että jotkut neitinillinalliot polkee jalkaa?
Ei! En taho sinne nillitystä ohiksista, yritetää vielä täällä:
Kerrohan mieluisin joululaulusi :}
Ja ei niin mieluisa :{
Itsellä :} Sylvian Joululaulu, varalla Taas kaikki kauniit muistot ja yks aivan ihana uusi: Tänä Jouluna toiv8n aikaa
:{ en osaa sanoa, perinteiset kaikki on alkanu miellyttää vuosien myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt puolukkapiirakkaa Maisemakahvilan raparperipiirakan ohjeella ja kyllä ainakin meille maistuu!
https://kotiliesi.fi/resepti/maisemakahvilan-raparperipiirakka/
Kiitos tästä. Ei onnistu ex tempore, kaikki ainekset ei oo kotona. Siinä mielessä tuo mainitsemani piimäpohjainen piirakka on mulle helppo, piimän sijaa käy luonnonjugurtti, sitä on aina kotona.
Maustan myös peruspiimäkakun vuodenaikojen mukaan, tietysti kanelia jouluisin... tai luumunpaloja joukkoon
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää mikä ideana. Kinostelee.
Ei kinostele vielä, ainakaan etelässä. Toivottavasti saadaan kuitenkin valkea Joulu
Ostatko joulukalenterin itsellesi tai lapsillesi?
Jos, niin suklaa vai muu?
Kerro lisää mikä ideana. Kinostelee.