Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Miehet pitää tatuointia naisessa suurimpana turn offina

Vierailija
28.08.2012 |

http://newslite.tv/2012/08/21/tattoos-on-women-are-mens-bigg.html

Olen kyllä samaa mieltä, eipä juuri mitään rumempaa ihminen voi itselleen tehdä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Otanta "tutkimuksessa" 500 henkilöä.)

Mutta tämän perusteella Angelina Jolie ja Brad Pitt on siinä mielessä hyvä pari että kumpikin kuuluu näiden markkina-arvoltaan heikkojen joukkoon. (Bradillä melko usein karvoja naamassa.)

Vierailija
22/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mieleen todella epätoivoisen yrityksen olla jotenkin kapinallinen. Herää ajatus myöhästyneestä teini-iästä ja surkeasta itsetunnosta: pakko tehdä jotain mukaradikaalia nopeasti!

Tiedättekö, millaisessa maineessa tatuoidut naiset ovat nuorten miesten keskuudessa? Sellaisessa, että heiltä saa helposti.

Miettikääpä sitä ja vetäkää johtopäätös, onko tatuointi miesten mielestä viehättävä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaanko naiselta, jolla on

tatuointi

+paha hengitys

+ polttaa

+lävistyskoruja

pilutsua vai elämänkummpanuutta noin lähtökohtaisesti.

Niin, miettikääpä sitä siskot.

ja tietysti on toinen asia, mitä tuolla setillä varustettu nainen hakee miehestä.

Vierailija
24/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissit, botoxnaamat, feikkirusketus, hiustenpidennykset, rakennekynnet... mun miehen mielestä noi taas on kamalia.

Vierailija
25/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mieleen todella epätoivoisen yrityksen olla jotenkin kapinallinen. Herää ajatus myöhästyneestä teini-iästä ja surkeasta itsetunnosta: pakko tehdä jotain mukaradikaalia nopeasti!

Tiedättekö, millaisessa maineessa tatuoidut naiset ovat nuorten miesten keskuudessa? Sellaisessa, että heiltä saa helposti.

Miettikääpä sitä ja vetäkää johtopäätös, onko tatuointi miesten mielestä viehättävä vai ei.

Se, mikä sinusta ei ole viehättävää, on taasen minusta. Kauneus on katsojan silmissä.

Joten tulen jatkossakin ottamaan tatuointeja (nyt niitä on kaksi ja kuukauden päästä kolme), koska ne ovat minusta kauniita.

Minua kun ei himpunkaan vertaa kiinnostaa, mitä joku ajattelee minusta.

Vierailija
26/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

They forgot "empty wallet" in women's turnoffs about men...

Vierailija
27/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tatskasi ovat näkyvillä paikoilla, tulet kyllä saamaan huomiota lähinnä niiltä miehiltä, jotka etsivät ns. huolimatonta yhdenyön naista. Odota yhteydenottoja monilta kaljupäisiltä nahkatakkimiehiltä.

Vierailija
28/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh kumpa vaan miehet ymmärtäisivät, että tatuoitu nainen on yleensä "helpompi". Ei aina... mutta yleensä. Etenkin tatuointi alaselässä merkkaa sitä.

Ja huomatkaa sana yleensä ennen kuin tulette avautumaan että "mä ainakin oon päästä varpaisiin sotkettu ja silti neitsyt"

Vierailija
29/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Megan Foxia?

Uskokoon ken haluaa. :D

Hahhah.. Megan Fox on vähän eri asia kuin keskiverto nainen. Ja jos laitettaisiin Megan Fox tatuoinneilla ja Megan Fox ilman tatuointeja vierekkäin ja molemmat peppu pystyyn niin kummanko suurin osa miehistä valitsisivat?

Täytyy ihailla naisen logiikkaa: koska hotilla naisella on tatuointi, täytyy sen tarkoittaa, että tatuoinnit on hot.

Vierailija
30/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen painolla ei olekaan merkitystä.

Vierailija
31/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh... Kukaan noista miehistä ei suostuis panemaan

esim. Megan Foxia?

Tuo on muuten hyvä esimerkki siitä, miten tatuoinnit rumentavat naista.

Vielä kymmenen vuotta kun piikittää tuohon malliin itseään, niin todella voi sanoa, että mies joka tuon huolii ottaa sen rakkaudesta eikä kauneudesta.

Laittakaa silmät kiinni ja miettikääpä nuo tatskat normisuomineidon ei niin timmiin vartaloon, niin voitte kuvitella, ettei kaikilla miehillä enää ota eteen...

Vierailija
32/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavat ja karmean näköiset. Todellakin olisi parempi ilman.

Terveisin M27

Vierailija
33/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen painolla ei olekaan merkitystä.

Suurin turn-off ei olekaan paino = painolla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
34/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Megan Foxia?

Hahhah.. Megan Fox on vähän eri asia kuin keskiverto nainen. Ja jos laitettaisiin Megan Fox tatuoinneilla ja Megan Fox ilman tatuointeja vierekkäin ja molemmat peppu pystyyn niin kummanko suurin osa miehistä valitsisivat?

Täytyy ihailla naisen logiikkaa: koska hotilla naisella on tatuointi, täytyy sen tarkoittaa, että tatuoinnit on hot.

Vierailija
35/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalle tatuoinnin ottaminen on mitään kapinallista, jotkut vaan tykkää koristaa kehoaan niillä ja pitää niistä kuvista. Ei kait se sen ihmeellisempää ole?

Vierailija
36/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sulla on vielä a-kupin tissitkin niin olet menetetty.

Naisella pitää olla D-kupin rinnat, nypittu kalkkuna alapäässä ja ei tatutointeja. Näin hän saa miehen itselleen ja nainen voi olla onnellinen.

Voi ei, mitä mä nyt teen?! Koko loppuelämä on ihan pilalla! Jonkun mielestä mun tatuointi on ruma! Mä en kestä, täytyy varmaan tehdä itsari. En voi elää jos mussa on mitään mistä kaikki maailman ihmiset ei pidä. Kaikkien täytyy pitää musta!

Vierailija
37/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tatskasi ovat näkyvillä paikoilla, tulet kyllä saamaan huomiota lähinnä niiltä miehiltä, jotka etsivät ns. huolimatonta yhdenyön naista. Odota yhteydenottoja monilta kaljupäisiltä nahkatakkimiehiltä.

Vierailija
38/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpolla sitä baarista on löytynyt seksiseuraa ja yhdelläkään näistä neideistä ei ole ollut tatuointia. Ensi kerralla täytyykin sitten bongata tarkasti tällainen koristeltu yksilö ja testata kuinka helposti irtoaa.

Vierailija
39/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki me naisethan tehdään kaikki vaan miellyttääksemme miehiä. Jotkut meistä ottaa tatuointeja vaan siksi, että ne luulee sen olevan hot. Samasta syystä jotkut on lihavia ja pienitissisiä ja lyhyttukkasia. Ne tekee sen kun ne luulee et se on turn-on. Mä valitsin alankin silleen et miehet tykkäis mahdollisimman paljon. Jossain vaiheessa halusin ottaa koiran, mutta miehethän ei tykkäis sit... Haluisin opiskella, mut ei jää aikaa kun kehoo pitää pumpata salilla kuntoon, ja liika tietokin on kuiteski turn-off.

Vierailija
40/41 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydenottoja kaljupäisiltä nahkatakkimiehiltä. Tatuointeja ollut viimeiset 27 vuotta.

Muunlaisilta miehiltä yhteydenottoja kyllä riittänyt. Mutta kun olen yhden miehen nainen, niin en noista piittaa.

Rehellisesti sanottuna, ei ole tatuoinnit menoa koskaan haitanneet, ei lapsentekoa, kouluttautumista, työn saamista, rakastamista, hauskanpitoa, matkustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi