Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pistäneet merkille, kuinka väsähtäneitä yli 30vuotiaat taaperoiden äidit ovat?

Vierailija
28.08.2012 |

Olen pistänyt merkille kun olen ollut lastenlasten kanssa ulkoilemassa, esim tänään leikkipuistossa. Nuoret äidit leikkivät energisesti lastensa kanssa, vanhat istuivat penkeillä ynseän näköisinä ja karjuivat lapsilleen. Kyllä ne lapset kannattaa tehdä nuorena :)

t. Mummeli 45v

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun palleronsa ulkoili? Ei ainakaan lastaan leikittämässä.

Vierailija
2/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta päälle 30v taaperoiden äidit on pirteitä ja iloisia nuoria naisia. Minä pidän heitä vielä nuorina,koska ikää itselläni on 52v.

Toisaalta, en ole kyllä sellaisia naisia koskaan ymmärtänyt, jotka haukkuvat muita naisia. Juuri näitä kotkia, jotka kyttäävät koko ajan muita naisia ja miettivät, mitä pahaa heistä voisi sanoa. Saati sitten tulla jonnekin nettifoorumille kirjoittamaan.

Mutta hyvää jatkoa sinulle vain ap valitsemallasi tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt merkille, kun olen ollut lastenlasten kanssa ulkoilemassa, esim tänään leikkipuistossa. Vanhat äidit leikkivät energisesti lastensa kanssa, nuoret istuivat penkeillä ynseän näköisinä tekokynsissäään, merkkivaatteissaan ja meikeissään ja karjuivat lapsilleen. Kyllä ne lapset kannattaa tehdä vanhana :) t. Mummeli 45v

Vierailija
4/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap huoannut myös se, että perhekerhoissa, muskareissa ja vauvauinneissa äidit ovat 30-40-vuotiaita, niissä ei nuoria äitejä näy. Eli kannattaa tehdä lapset vähän vanhempana, että viitsii ja on varaa antaa lapselle kodin ulkopuolisia virikkeitä.

Minä kyllä tiedän, etten ole väitteeni kanssa sataprosenttisen oikeassa. Varmaan sinäkin tiedät, ettei sinun väitteesi ole absoluuttinen totuus.

Vierailija
5/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttäresi liiteli jossain menoissaan.

Tosi hyvä lähtökohta tällekin avaukselle.

Vierailija
6/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumma kyllä mun huomion mukaan sinne puistoihin, kuntopoluille yms jaksoivat raahautua enemmänkin vanhemmat isät ja äidit. Nuorempia näki lähinnä kauppakeskuksissa, jossa taas mä pyrin nopsaan käymään ilman lasta :-)

ja lapsen kasvaessa huomaan ettei kovin nuoret ole mukana lapsen harrstuksissa tai koulun tapahtumissa....

Vierailija
7/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret äidit on kivoja ja mukavaa puistoseuraa. Omanikäiset, lapset jo aikuiseksi saaneet akat piikittelee ja vittuilee.

Veikkaanpa että ynseä akka puistossa olit sinä.

Vierailija
8/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein lapseni suht koht nuorena, mutta jos ei miestä olisi ollut rinnalla, en todellakaan olisi alkanut vääntämään kersoja joillekin satunnaisille treffikavereille. : D

Aika harva löytää sen koko elämän kestävän suhteen parikymppisinä. Ehdotatko siis, että lapsia tehtäisiin nuorena, vaikkei miestäkään olisi?

Vierailija
9/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuore äiti" kuin mummeli...

Vierailija
10/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riidan kylväminen?

Vierailija
11/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 30 ihan pian. Kamalaa.

Vierailija
12/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan lapsenlastani, kun tämän vanhemmat käy työssä.

Vierailija
13/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko syrjääntynyt työelämästä liian nuorena tehtyjen lasten vuoksi?

hoidan lapsenlastani, kun tämän vanhemmat käy työssä.

Vierailija
14/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummelit 45v. hoitaa nuorten äitien lapset. Puistoissa tosiian harvoin näkee nuoria äitejä lapsineen. Viime sunnuntaina puistoissa ei ollut yhtään, vain nuoria isejä ja teitä mummeleita.

Vierailija
15/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin huomannut, että osa äideistä tai isistä on joskus väsyneitä, osa pirteitä ja toisena päivänä taas toiset on väsyneitä ja toiset pirteitä. Joskus sama äiti on pidempään väsynyt ja joskus taas joku äiti on tuntunut olevan aina vaan kadehdittavan pirteä. Sen sijaan en ole koskaan kuvitellut tietäväni heidän väsyneisyyden tai pirteyden taustoja, joten en ole alkanu edes heidän ikiään tai elämäntilanteita arvailemaan. Minulla on sitäpaitsi ihan tarpeeksi tekemistä omien lasten kanssa siellä puistossa, että ehtisin niin tarkkaan ketään muita äitejä edes katsella.

Vierailija
16/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä aloituksella muuta tarkoitusta kun riidan kylväminen?

Tylsää, kun niin moni lähti tylsään provoon.

Vierailija
17/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mummeli 42vhoidan lapsenlastani, kun tämän vanhemmat käy työssä.

Syrjäytynyt jo nuorenakin työelämästä?!

Vierailija
18/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 44-vuotias 2- ja nelivuotiaiden äiti eikä ole kyllä missään vaiheessa erityisemmin väsyttänyt. Ei vaikka itsekin vähän pelkäsin vauva-ajan yövalvomisten jaksamista, kun se on monelle nuorellekin rankkaa. Vaan ei ole ollut jaksamisongelmia.

Ja jotenkin minusta on kyllä kivampi olla pienten äiti tässä iässä kuin joku vanha ja väsynyt mummeli ;)

Vierailija
19/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein lapseni suht koht nuorena, mutta jos ei miestä olisi ollut rinnalla, en todellakaan olisi alkanut vääntämään kersoja joillekin satunnaisille treffikavereille. : D

Aika harva löytää sen koko elämän kestävän suhteen parikymppisinä. Ehdotatko siis, että lapsia tehtäisiin nuorena, vaikkei miestäkään olisi?

Mua kans hiukan nyppii tämä 'lapset kannattaa tehdä nuorena/kakskymppisenä'. Itse sain esikoisen liki 27-vuotiaana, lasteni isän olin 'löytänyt' tasan kaksi vuotta aiemmin. En sitten ymmärtänyt ruveta parikymppisenä väsäämään muksuja joidenkin yhden yön suhteiden kanssa, voi voi..

Vierailija
20/33 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä ihan hirveetä olla mummeli 42-vuotiaana! nelikymppiset naisethan tekee vielä itsekin lapsia nykyään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän