Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanoin lapseni kiusaajalle "mä tapan sut"

Vierailija
28.08.2012 |

kyseessä 5.luokkalainen poika, joka nyt syksyllä usein kiusannut 2.luokkalaista tyttöäni. Tyttöni pitänyt puoliaan, mutta mitä hän nyt itseään puolta isommalle pojalle mahtaisi.

Tänään menin sitten ruokavälkällä kouluun katselemaan ja kun näin pojan hyökkäävän tyttöni kimppuun niin riuhtaisin poikaa ja sanoin, että tapan sut jos vielä ikinä kosket tyttöäni, että jättää hänet rauhaan. Poika säikähti ja juoksi karkuun, itse toivotin tytölle hauskaa koulupäivän jatkoa ja lähdin.

Kukaan välkkävalvoja ei kuullut/nähnyt tapahtumaa ja vaikka tiedän, että menin liian pitkälle niin en kadu tippaakaan

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kuvaan, että kiusaajapoika keksii vielä valheitakin.

Ei tuo ole pojan kiusaamista, mistä sinä tuon keksit?!?

Vierailija
82/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa mallia näytätte kyllä lapsillenne... Tee mitä haluat ja kun asia tulee ilmi, älä myönnä mitään.... Hienoa.... Mitäpä jos ap tytär on jo ottanut opikseen ja jättää aina oman osuutensa kertomatta? Kuka tietää? Ja kuinka niin?

Ap kertoi nähneensä, miten poika aloitti tönimisen. Ihan samahan se nyt on, sanoiko tyttö ensin jotain ärsyttävää. Ei kai nyt 11-vuotias poika saa missään tilanteessa käydä 8-vuotiaan tytön kimppuun! Jotain rajaa teille kiusaajien vanhemmillekin. Asia nyt on niin, että teidän takianne kiusaamista ei saada koulun avulla ja järkevillä keskusteluilla loppumaan. Juuri kaltaistenne saamattomuudesta ja välinpitämättömyydestä (tyttö valehtelee, pojat on poikia, mitä nyt jostain tönimisestä, ei saa sanoa pahasti minun kullalleni) johtuvat nuorten masennus, epäusko yhteiskuntaan ja aikuisiin, itsemurhat yms. Jos ette saa lastanne kuriin, on se nyt aika helvetin selvää, että joku saa. Turha inistä, kun oma kasvatus on mennyt päin mäntyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sanoa samoin, jos omalla kohdalla olisi vastaava tilanne. Luulen ettei kiusaaja uskalla kertoa vanhemmilleen, mutta saahan sentään muutaman unettoman yön ja hyvä jos kiusa loppuu.

Vierailija
84/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inger Frimanssonin kirja: Hyvää yötä rakkaani, niin saatta ekämyksen siitä, mitä kolukiusaajalle voipi sattua.

Vierailija
85/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi tuli koulusta niin sanoin, ettei ketään saa kiusata, eikä kukaan saa kiusata sua. Että äiti puolustaa sua ja tekee kaikkensa, että saat olla rauhassa. Kyllä äidin kuuluu suojella lastaan.

Tilanne ei ole jatkunut vuotta vaan nyt tänä syksynä. Opettajaan otettu yhteyttä ja luvattu keskustella. Missä oli välituntivalvoja eilen kun kävin? Jossain seisomassa.

Mutta en enää avaa tätä ketjua. Tiedän toimineeni täysin oikein, kuten rakastavan äidin kuuluukin.

Poika ei ollut pahasti kiusannut, mutta sellaista aina välitunnilla kampitetaan, tönitään yms.ja minä tein siitä kertakaikkisen lopun.

Ei ole mitään kuulunut mistään ja antaa kuulua vaan, minä pyysin jättämään tyttöni rauhaan, mitäs laitonta siinä on?

Jos joku urputtaa, niin tee rikosilmoitus pahoinpitelystä, niin kyllä se vasturputus sitten loppuu.

Vierailija
86/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä 5.luokkalainen poika, joka nyt syksyllä usein kiusannut 2.luokkalaista tyttöäni. Tyttöni pitänyt puoliaan, mutta mitä hän nyt itseään puolta isommalle pojalle mahtaisi. Tänään menin sitten ruokavälkällä kouluun katselemaan ja kun näin pojan hyökkäävän tyttöni kimppuun niin riuhtaisin poikaa ja sanoin, että tapan sut jos vielä ikinä kosket tyttöäni, että jättää hänet rauhaan. Poika säikähti ja juoksi karkuun, itse toivotin tytölle hauskaa koulupäivän jatkoa ja lähdin. Kukaan välkkävalvoja ei kuullut/nähnyt tapahtumaa ja vaikka tiedän, että menin liian pitkälle niin en kadu tippaakaan

Yritä tehdä tuo parin vuoden päästä uudestaan. Niin poika vetää sua turpaan. On säälittävää uhkailla lasta. Varsinkin kun ei ole kanttia toteuttaa uhkausta. Tunnetko olevasi kova? Sitä paitsi ei 5 luokkalaisen pidä enää juosta äidin luokse. Sen pitää itse tapella tappelunsa tuon ikäisenä.

Vierailija
87/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko poliisien uskovan kaikenmaailman räkänokkien valheita

AP kysyi: Ei ole mitään kuulunut mistään ja antaa kuulua vaan, minä pyysin jättämään tyttöni rauhaan, mitäs laitonta siinä on? Laiton uhkaus. Ei ole mitenkään aikuista käydä sanomassa jollekin keskenkasvuiselle räkänokalle: mä tapan sut. Jos se olisi ollut mun lapsi, sä olisit kusessa ennenkuin olisit sanonut kissa. Asioita ei hoideta näin. Lapset hoitaa ne uhkailemalla, aikuisilla on aikuisten keinot.

Viranomaiset uskovat kyllä lasta. AP tässä on rikollinen. Muista että tuon ikäinen ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa. Mutta AP on. Jos olisin nähnyt tilanteen niin olisin tehnyt rikosilmoituksen AP:stä. Säälittää tuo tyttö. Häntä kiusataan ja sitten on vielä AP:n kaltainen mielipuoli äitinä.

Vierailija
88/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaajat kiusatut sivustakatsojat = suuri joukko surkimuksia, jotka hyväksyvät tilanteen kaikessa hiljaisuudessa mutta tiukan paikan tullen kääntyvät kiusaajan puolelle välttyäkseen itse joutu masta kiusatuiksi tai muuten arveluttavaan asemaan (myös täällä) = se kaikkein säälittävin osa ihmiskuntaa

Mitä se niille kuuluu? Hyvä että ihmiset eivät puutu asioihin jotka eivät niille kuulu. JOkainen hoitakoot omat asiansa

Vierailija
89/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan viidesluokkalainen poika ei "hyökkää" tokaluokkalaisen tytön kimppuun.

Vierailija
90/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko poliisien uskovan kaikenmaailman räkänokkien valheita

AP kysyi: Ei ole mitään kuulunut mistään ja antaa kuulua vaan, minä pyysin jättämään tyttöni rauhaan, mitäs laitonta siinä on? Laiton uhkaus. Ei ole mitenkään aikuista käydä sanomassa jollekin keskenkasvuiselle räkänokalle: mä tapan sut. Jos se olisi ollut mun lapsi, sä olisit kusessa ennenkuin olisit sanonut kissa. Asioita ei hoideta näin. Lapset hoitaa ne uhkailemalla, aikuisilla on aikuisten keinot.

Viranomaiset uskovat kyllä lasta. AP tässä on rikollinen. Muista että tuon ikäinen ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa. Mutta AP on. Jos olisin nähnyt tilanteen niin olisin tehnyt rikosilmoituksen AP:stä. Säälittää tuo tyttö. Häntä kiusataan ja sitten on vielä AP:n kaltainen mielipuoli äitinä.

mutta siihen ei saa puuttua.

Siinähän ei ole mitään uutta.

Niinhän se on aina mennyt.

Mitäpä siitäkään kun koulun kellarikerros palaa,

asia voidaan painaa villaisella kun pikku pyromaaniksi paljastuu pankinjohtajan poika.

Mitempä selittäisit kantasi naamatusten kiusatulle lapselle jota kenties on rääkätty sekä henkisesti että fyysisesti jo useiden vuosien ajan?

Vierailija
91/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusaajat kiusatut sivustakatsojat = suuri joukko surkimuksia, jotka hyväksyvät tilanteen kaikessa hiljaisuudessa mutta tiukan paikan tullen kääntyvät kiusaajan puolelle välttyäkseen itse joutu masta kiusatuiksi tai muuten arveluttavaan asemaan (myös täällä) = se kaikkein säälittävin osa ihmiskuntaa

Mitä se niille kuuluu? Hyvä että ihmiset eivät puutu asioihin jotka eivät niille kuulu. JOkainen hoitakoot omat asiansa

a lukihäiriö

b ongelmia luetun ymmärtämisessä

c äo alle 70

d nämä kaikki

e vielä jotain muuta

?????????????????????

Vierailija
92/93 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme ulkomailla ja lapsemme suorittaa oppivelvollisuutensa kotona.

Vierailija
93/93 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan kun lastentarhan aidan yli huutelivat pojat läski ym.. Pari päivää kuuntelin, kolmantena päivänä käännyin ympäri, juoksin kohti ja huusin nyt tuli turpiin. Pojat säikähtivät, kääntyivät ja hävisivät. Eivät sen jälkeen aidan yli huudelleet. Ei se ystävällisesti puhuminen mitään auta. Joskus vain uhkaileva käytös auttaa huonosti kasvatettuihin lapsiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi