Tatuoidut naiset ovat rumia?
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/115300-markkina-arvon-sab…
Uskomatonta soopaa heppu päästää suustaan.
Kommentit (70)
Men’s turn-offs:
1. Tattoos – 37%
2. Bad breath – 28%
3. Smoker – 17%
4. Excessive piercings – 10%
5. Biting fingernails – 8%
Women’s turn-offs:
1. Beards – 33%
2. Bad Breath – 27%
3. Excessive piercings – 16%
4. Tattoos – 13%
5. Smoking – 11%
Tosin otanta oli käsittääkseni 500 ihmistä, joista varmaan puolet miehiä, puolet naisia. Suppea otanta.
Hahhah, huomaa, että osui arkaan paikkaan. Mahtaa harmittaa kun on hölmöyksissään ihonsa tuhrinut. Vaikka kuinka pukeutuisi kauniiseen juhla-asuun niin näyttää silti merimieheltä. Ja yhdelle aikaisemmalle kommentoijalle, jos 37 % mielestä tatuoinnit ovat PAHIN turn-off naisessa, se ei todellakaan tarkoita, että 63 % pitäisi tatuoinneista. Todennäköisemmin se vain tarkoittaa sitä, että vaikka 20 % mielestä se on toiseksi pahin turn-off ja 20 % mielestä kolmanneksi pahin. Uskokaa nyt vain, että tatuoinnit saavat ihmisen näyttämään halvalta.
Pakko nyt sanoa että minulle henk.koht. on aina ollut ja tulee aina olemaan herttaisen yhdentekevää yhdenkään satunnaisen miehen tai paheksuvan kukkahattutädin mielipide tatuoinneista. Ne on otettu oman mieltymyksen takia, ei miellyttämään ketään muuta. Minusta on lähinnä huvittavia ja hellyttäviä nämä tämänkin palstan jokapäiväiset tatuointeja paheksuvat avaukset. Mutta jatkakaa toki, hyvä että harrastuksia löytyy! :)
Minulla ei ole mitään tatuointeja vastaan, jotkut ovat hienoja ja jotkut eivät.
Tatuointi yleensä kertoo jotain henkilöstä, yleensä kuvalle löytyy joku henkilökohtainen syy.
Se että kaikki eivät tykkää tatuoinneista, ei tarkoita sitä, että ihminen olisi jotenkin "wt"(ihan ihme käsitys!)
Jos leimaa toisen tuntematta toista, niin se kyllä kertaa leimaajasta paljon enemmän.
Minulla on tuttavia paljon eri aloilta, on lähihoitajasta lakimieheen ja kaikkea siltä väliltä. Ja lähes kaikilla on tatuointi. Eikä se todellakaan huononna heitä ihmisinä, eikä edes rumenna.
Itselläkin löytyy tietysti tatuointi(muutamakin), enkä siltikään koe olevani merimies tai wt-edustaja, enkä ole edes lihava, eikä minulta löydy edes hiusten pidennystä(vaikka en ole niitäkään vastaan((hyvin yleisiä, voisin veikata, että suurella osalla naisista on, niitä ei vaan aina näy)) :D
Ja omalle miehelleni kelpaan mainiosti. -> Tosin hänelläkin on tatuointi...
Mutta niin, ei tatuoinnit automaattisesti tee ihmisestä huonompaa! Väitämpä, että löytyy niitä todellisia "wt" kansaa myös ilman tatuointeja! Niin kuin löytyy myös narkkareita, rikollisia ym.
Tatuointi ei kerro mitään sosiaali luokasta nykypäivänä!
Kiitos.
Mun mielestä toi kolumni oli aika onnistunut provosointi. Eiköhän se ole itsestään selvää jokaiselle, että osa inhoaa tatuointeja, osa tykkää niistä... Siinä tuo mies on kyllä ihan väärässä, että nainen kuvittelisi olevansa kauniimpi miesten silmissä tatuoituna. Uskon että jokainen (minä ainakin) ottaa tatuointeja henkilökohtaisista syistä ja miellyttääkseen itseään. Oma on nahkani, omat on kuvani. En välitä mitä toiset ajattelevat. Kiva jos joku kehuu, samallalailla ilahdutttaa kun joku kehuu hiuksia/vaatteita. Jos joku ei tykkää niin so?
T. Ilmeisesti litran "happoa kasvoilleen heittänyt" nainen. Kauttaaltaan tatuointien peitossa.
kun nelivitoset naiset elävät uutta nuoruutta ja hankkivat tatuointeja ja ripsienpidennystä =D
Naisille, varsinkin nuorille, tuntuu nykyään olevan jotenkin hirveän tärkeää todistaa itsensä rohkeaksi ja uniikiksi yksilöksi. Jostain syystä tähän tarkoitukseen moni käyttää tatuointien ottamista. Siinä voi sitten itse kukin tuntea itsensä uniikiksi lumihiutaleeksi, kun on uskaltanut oikein taipua muotioikkujen orjaksi.
Miehet taas ajattelevat tatuoidusta naisesta, että "hei tuoltahan ainakin saa helposti". Syy lienee siinä, että tatuoinnin ottaneen narsismiin ja heikkoakin heikompaan itsetuntoon on niin paljon helpompi vedota, että koettamaan kannattaa aina lähteä. Baareissa seilanneet miehet tämän kyllä tietävät, kysykää vaikka.
Eli naiset, ilmaiskaa itseänne kehomusteilla niin paljon kuin sielunne ikinä sietävät. Mutta tietäkää samalla, että halvalta te silloin näytätte ja miehet kohtelevat sen mukaan.
Mutta hei, ainakin irtoseksiehdotusten määrän luulisi lisääntyvän räjähdysmäisesti?
Naisille, varsinkin nuorille, tuntuu nykyään olevan jotenkin hirveän tärkeää todistaa itsensä rohkeaksi ja uniikiksi yksilöksi. Jostain syystä tähän tarkoitukseen moni käyttää tatuointien ottamista. Siinä voi sitten itse kukin tuntea itsensä uniikiksi lumihiutaleeksi, kun on uskaltanut oikein taipua muotioikkujen orjaksi.
Miehet taas ajattelevat tatuoidusta naisesta, että "hei tuoltahan ainakin saa helposti". Syy lienee siinä, että tatuoinnin ottaneen narsismiin ja heikkoakin heikompaan itsetuntoon on niin paljon helpompi vedota, että koettamaan kannattaa aina lähteä. Baareissa seilanneet miehet tämän kyllä tietävät, kysykää vaikka.
Eli naiset, ilmaiskaa itseänne kehomusteilla niin paljon kuin sielunne ikinä sietävät. Mutta tietäkää samalla, että halvalta te silloin näytätte ja miehet kohtelevat sen mukaan.
Mutta hei, ainakin irtoseksiehdotusten määrän luulisi lisääntyvän räjähdysmäisesti?
Millä vuosituhannella/sadalla sinä oikein elät? Kai tiedät, ettei enää eletä keskiajalla? Vuosiluku 2012, sanooko mitään? Huvittavaa kun joku esittää omia asiantuntevia tietojaan siitä, mitä miehet ajattelevat, miksi nainen tekee, miksi nuoret tekee jne.
Ja kuvaus on kuin jostain vuodelta 1901 :D.
Millä vuosituhannella/sadalla sinä oikein elät? Kai tiedät, ettei enää eletä keskiajalla? Vuosiluku 2012, sanooko mitään? Huvittavaa kun joku esittää omia asiantuntevia tietojaan siitä, mitä miehet ajattelevat, miksi nainen tekee, miksi nuoret tekee jne.
Ja kuvaus on kuin jostain vuodelta 1901 :D.
Ja olen nähnyt tarpeeksi elämää tietääkseni, että nuorten naisten turhamaisuutta (esim. tatuoinnit) osaavat miehet käyttää todella hyvin hyväkseen saadakseen haluamansa. Joka yleensä ei kestä yhtä iltaa pidempään.
Eri mieltä voi toki olla, mutta minä ihan oikeasti haluan kertoa teille rehellisesti, miten hommat menevät. Voitte tietysti uskoa tai olla uskomatta.
Älkää ottako tatuointia, vaan ilmaiskaa itseänne muuten. Säilytätte paljon paremmin arvonne niiden oikeasti hyvien miesten silmissä.
Se on ihan ok pitää jotain omasta mielestään rumana, epäesteettisenä tai jopa vastenmielisenä. En minä tätä kritisoi, joskin toisinaan ehkä kannattaisi miettiä miten ja missä yhteydessä tämän mielipiteensä tuo julki. Ei välttämättä tuo sanojastaan kovin fiksua kuvaa. Kuitenkin se mihin tässä puutuin oli tämä ääliömäinen "tatuoitu = wt" -hokema, mikä on aivan eri asia kuin sanoa että en pidä tatuoinneista.