Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoidut naiset ovat rumia?

Vierailija
28.08.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa minäkin ottaa tatskan jos toisenkin mikäli sillä saa häiriintyneet ja heikkolahjaiset miesasiamiehet ym. markkinateoriauskovaiset pysymään kaukana. Sama koskee näitä wt-leimoja elämäntyönään jakelevia vanhoillissovinnaisia mammoja, jotka itse taitavat olla korkeintaan alempaan keskiluokkaan kohonneita ja omasta alaluokkaisuudestaan syystäkin alemmuuskomplekseja tuntevia. Molemmista on sivistys kaukana.

Oksennus.


Leimaat siis heti minut alempaan keskiluokkaan ja alemmuuskompleksin omaavaksi, jos uskallan sanoa mielipiteeni, joka on se että tatuoinnit ovat MIELESTÄNI rumia. En sano sitä että se kertoisi jotain ihmisen koulutuksesta, siviilisäädystä, uskonnosta, älystä tai muusta. Minun mielestäni ne vain ovat rumia ja minulla on siihen mielipiteeseeni oikeus, ihan niinkuin sinullakin.

Suvaitsevaisuutta voi olla myös joskus toisinkin päin.. :)

Se on ihan ok pitää jotain omasta mielestään rumana, epäesteettisenä tai jopa vastenmielisenä. En minä tätä kritisoi, joskin toisinaan ehkä kannattaisi miettiä miten ja missä yhteydessä tämän mielipiteensä tuo julki. Ei välttämättä tuo sanojastaan kovin fiksua kuvaa. Kuitenkin se mihin tässä puutuin oli tämä ääliömäinen "tatuoitu = wt" -hokema, mikä on aivan eri asia kuin sanoa että en pidä tatuoinneista.

Vierailija
62/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men’s turn-offs:



1. Tattoos – 37%

2. Bad breath – 28%

3. Smoker – 17%

4. Excessive piercings – 10%

5. Biting fingernails – 8%



Women’s turn-offs:



1. Beards – 33%

2. Bad Breath – 27%

3. Excessive piercings – 16%

4. Tattoos – 13%

5. Smoking – 11%





Tosin otanta oli käsittääkseni 500 ihmistä, joista varmaan puolet miehiä, puolet naisia. Suppea otanta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, huomaa, että osui arkaan paikkaan. Mahtaa harmittaa kun on hölmöyksissään ihonsa tuhrinut. Vaikka kuinka pukeutuisi kauniiseen juhla-asuun niin näyttää silti merimieheltä. Ja yhdelle aikaisemmalle kommentoijalle, jos 37 % mielestä tatuoinnit ovat PAHIN turn-off naisessa, se ei todellakaan tarkoita, että 63 % pitäisi tatuoinneista. Todennäköisemmin se vain tarkoittaa sitä, että vaikka 20 % mielestä se on toiseksi pahin turn-off ja 20 % mielestä kolmanneksi pahin. Uskokaa nyt vain, että tatuoinnit saavat ihmisen näyttämään halvalta.

Vierailija
64/70 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt sanoa että minulle henk.koht. on aina ollut ja tulee aina olemaan herttaisen yhdentekevää yhdenkään satunnaisen miehen tai paheksuvan kukkahattutädin mielipide tatuoinneista. Ne on otettu oman mieltymyksen takia, ei miellyttämään ketään muuta. Minusta on lähinnä huvittavia ja hellyttäviä nämä tämänkin palstan jokapäiväiset tatuointeja paheksuvat avaukset. Mutta jatkakaa toki, hyvä että harrastuksia löytyy! :)

Vierailija
65/70 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tatuointeja vastaan, jotkut ovat hienoja ja jotkut eivät.

Tatuointi yleensä kertoo jotain henkilöstä, yleensä kuvalle löytyy joku henkilökohtainen syy.



Se että kaikki eivät tykkää tatuoinneista, ei tarkoita sitä, että ihminen olisi jotenkin "wt"(ihan ihme käsitys!)

Jos leimaa toisen tuntematta toista, niin se kyllä kertaa leimaajasta paljon enemmän.



Minulla on tuttavia paljon eri aloilta, on lähihoitajasta lakimieheen ja kaikkea siltä väliltä. Ja lähes kaikilla on tatuointi. Eikä se todellakaan huononna heitä ihmisinä, eikä edes rumenna.



Itselläkin löytyy tietysti tatuointi(muutamakin), enkä siltikään koe olevani merimies tai wt-edustaja, enkä ole edes lihava, eikä minulta löydy edes hiusten pidennystä(vaikka en ole niitäkään vastaan((hyvin yleisiä, voisin veikata, että suurella osalla naisista on, niitä ei vaan aina näy)) :D

Ja omalle miehelleni kelpaan mainiosti. -> Tosin hänelläkin on tatuointi...



Mutta niin, ei tatuoinnit automaattisesti tee ihmisestä huonompaa! Väitämpä, että löytyy niitä todellisia "wt" kansaa myös ilman tatuointeja! Niin kuin löytyy myös narkkareita, rikollisia ym.



Tatuointi ei kerro mitään sosiaali luokasta nykypäivänä!



Kiitos.

Vierailija
66/70 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi kolumni oli aika onnistunut provosointi. Eiköhän se ole itsestään selvää jokaiselle, että osa inhoaa tatuointeja, osa tykkää niistä... Siinä tuo mies on kyllä ihan väärässä, että nainen kuvittelisi olevansa kauniimpi miesten silmissä tatuoituna. Uskon että jokainen (minä ainakin) ottaa tatuointeja henkilökohtaisista syistä ja miellyttääkseen itseään. Oma on nahkani, omat on kuvani. En välitä mitä toiset ajattelevat. Kiva jos joku kehuu, samallalailla ilahdutttaa kun joku kehuu hiuksia/vaatteita. Jos joku ei tykkää niin so?



T. Ilmeisesti litran "happoa kasvoilleen heittänyt" nainen. Kauttaaltaan tatuointien peitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/70 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nelivitoset naiset elävät uutta nuoruutta ja hankkivat tatuointeja ja ripsienpidennystä =D

Vierailija
68/70 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, varsinkin nuorille, tuntuu nykyään olevan jotenkin hirveän tärkeää todistaa itsensä rohkeaksi ja uniikiksi yksilöksi. Jostain syystä tähän tarkoitukseen moni käyttää tatuointien ottamista. Siinä voi sitten itse kukin tuntea itsensä uniikiksi lumihiutaleeksi, kun on uskaltanut oikein taipua muotioikkujen orjaksi.



Miehet taas ajattelevat tatuoidusta naisesta, että "hei tuoltahan ainakin saa helposti". Syy lienee siinä, että tatuoinnin ottaneen narsismiin ja heikkoakin heikompaan itsetuntoon on niin paljon helpompi vedota, että koettamaan kannattaa aina lähteä. Baareissa seilanneet miehet tämän kyllä tietävät, kysykää vaikka.



Eli naiset, ilmaiskaa itseänne kehomusteilla niin paljon kuin sielunne ikinä sietävät. Mutta tietäkää samalla, että halvalta te silloin näytätte ja miehet kohtelevat sen mukaan.



Mutta hei, ainakin irtoseksiehdotusten määrän luulisi lisääntyvän räjähdysmäisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/70 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, varsinkin nuorille, tuntuu nykyään olevan jotenkin hirveän tärkeää todistaa itsensä rohkeaksi ja uniikiksi yksilöksi. Jostain syystä tähän tarkoitukseen moni käyttää tatuointien ottamista. Siinä voi sitten itse kukin tuntea itsensä uniikiksi lumihiutaleeksi, kun on uskaltanut oikein taipua muotioikkujen orjaksi.

Miehet taas ajattelevat tatuoidusta naisesta, että "hei tuoltahan ainakin saa helposti". Syy lienee siinä, että tatuoinnin ottaneen narsismiin ja heikkoakin heikompaan itsetuntoon on niin paljon helpompi vedota, että koettamaan kannattaa aina lähteä. Baareissa seilanneet miehet tämän kyllä tietävät, kysykää vaikka.

Eli naiset, ilmaiskaa itseänne kehomusteilla niin paljon kuin sielunne ikinä sietävät. Mutta tietäkää samalla, että halvalta te silloin näytätte ja miehet kohtelevat sen mukaan.

Mutta hei, ainakin irtoseksiehdotusten määrän luulisi lisääntyvän räjähdysmäisesti?

Millä vuosituhannella/sadalla sinä oikein elät? Kai tiedät, ettei enää eletä keskiajalla? Vuosiluku 2012, sanooko mitään? Huvittavaa kun joku esittää omia asiantuntevia tietojaan siitä, mitä miehet ajattelevat, miksi nainen tekee, miksi nuoret tekee jne.

Ja kuvaus on kuin jostain vuodelta 1901 :D.

Vierailija
70/70 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosituhannella/sadalla sinä oikein elät? Kai tiedät, ettei enää eletä keskiajalla? Vuosiluku 2012, sanooko mitään? Huvittavaa kun joku esittää omia asiantuntevia tietojaan siitä, mitä miehet ajattelevat, miksi nainen tekee, miksi nuoret tekee jne.

Ja kuvaus on kuin jostain vuodelta 1901 :D.

Ja olen nähnyt tarpeeksi elämää tietääkseni, että nuorten naisten turhamaisuutta (esim. tatuoinnit) osaavat miehet käyttää todella hyvin hyväkseen saadakseen haluamansa. Joka yleensä ei kestä yhtä iltaa pidempään.

Eri mieltä voi toki olla, mutta minä ihan oikeasti haluan kertoa teille rehellisesti, miten hommat menevät. Voitte tietysti uskoa tai olla uskomatta.

Älkää ottako tatuointia, vaan ilmaiskaa itseänne muuten. Säilytätte paljon paremmin arvonne niiden oikeasti hyvien miesten silmissä.