Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoidut naiset ovat rumia?

Vierailija
28.08.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä kertaa Laasasen jutussa oli ihan aitoa sisältöä. Näin tatuoimattomana naisena en ymmärrä tatuointien estetiikkaa: minusta kun se todella on luonnollisen kauneuden tuhoamista. Ulkonäköään voi ja monesti on suotavaakin muuttaa, mutta tavalla joka ei ole niin "lopullinen" kuin tatuointi. Mieli muuttuu. Kasikymppisenä mummelina kun töpöttelet rollaattorilla kylän raitilla veltot käsivarret tribaalikuviioita täynnä, niin onhan se näky.

Kaikki jotka tekevät toisin kuin minä, tekevät lähtökohtaisesti väärin. Kaikki muut on ihan väärännäköisiä ja laasanen on oikeassa kaikessa. Minulla on laaja maailmankuva - minun maailmankuvani. Minä en haluakaan ymmärtää ketään muuta kuin itseäni, miten tuo naapurin lissu onkin noin onneton, kun pisti tänään ihan väärän värisen mekon ylleen ja kehtaa kulkea se päällä kylän raitilla, on se näky!

Vierailija
22/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tykkää mun miehenikään. Samoin on lävistysten kanssa. Ne on vielä pahemman näköisiä mun mielestäni.



Joku toinen taas tykkää noista. Makuja on niin monenlaisia. Ei niistä voi kiistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoidut naiset ja miehet ovat rumia. Mutta olkoon, ei se multa ole pois jos joku haluaa itseään rumentaa.

Vierailija
24/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lävistykset myös. Ei sitä käy kiistäminen.

Ja wt-tyypit tulee mieleen.

Vierailija
25/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.billboard.com/photos/stylus/502290-christina-perri-617-409.j…



Kyllä on niin paljon rumempi kuin tatuoimaton av-mamma.

Vierailija
26/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tatuoinnit wt, sitä ei voi kiistää. Samoin kuin kaikenlaiset värikkäät rakennekynnet, hiustenpidennykset jne. Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla herran henkinen ikä? Tuosta tekstistä päätellen ei kovin korkea.

Vierailija
28/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moent av-mammat voivat olla kauniimpia, ei mikään mahdottomuus todellakaan. Ei kaikki ole lihavia tursakkeita.

<a href="http://www.billboard.com/photos/stylus/502290-christina-perri-617-409.j…" alt="http://www.billboard.com/photos/stylus/502290-christina-perri-617-409.j…">http://www.billboard.com/photos/stylus/502290-christina-perri-617-409.j…; Kyllä on niin paljon rumempi kuin tatuoimaton av-mamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tatuoinnit wt, sitä ei voi kiistää. Samoin kuin kaikenlaiset värikkäät rakennekynnet, hiustenpidennykset jne. Sorry.

Vierailija
30/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylipainoinen, tukka värjätty valkoiseksi tai mustaksi, juurikasvu helottaa, joskus shokkivärillä - päällä narutoppi painuneena ihraan ja jalassa lantiofarkut, joiden päällä jenkkakahvat - reikiä korvissa useita, joskus naamassakin - tatuointi siinä ihrassa olkapäässä - röökiä poltetaan joka paikassa - mahdollisesti pari lasta alle kaksikymppisenä tehty ja mies vaihtunutkin jo. Uusi mies tatskattu, pilottitakkinen juntti - amisauto ja kaupungin vuokratalot

Saatat yllättyä ;)

Nuoremman polven joogeilla on paljon tatuointeja, myös niillä akateemisen koulutuksen saaneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tyhmä. Sorry. :D

Mielipiteen kertominen tekee minusta tyhmän? Tuon perusteella sinä vaikuttaisit noin objektiivisesti arvioiden ainakin koulutustason puolesta tyhmemmältä (eikös tätä termiä muuten käytä yleensä alle kouluikäiset lapset), sillä ainakin akateemisessa maailmassa on tapana saada esittää mielipiteensä ja vasta-argumentiksi ei käy nimittely.

Vierailija
32/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ajatella että ne ovat vain hänelle suunnattu merkki pysytellä kaukana, kun hän noin käy toisille markkina-arvoa määrittämään.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tyhmä. Sorry. :D

Mielipiteen kertominen tekee minusta tyhmän? Tuon perusteella sinä vaikuttaisit noin objektiivisesti arvioiden ainakin koulutustason puolesta tyhmemmältä (eikös tätä termiä muuten käytä yleensä alle kouluikäiset lapset), sillä ainakin akateemisessa maailmassa on tapana saada esittää mielipiteensä ja vasta-argumentiksi ei käy nimittely.

....on silloin pakko olla vähän tyhmä. Eikö? ;))

Jos ei ole tietoa, kannattaa vaikka aluksi ottaa avuksi se google.

Vierailija
34/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ajatella että ne ovat vain hänelle suunnattu merkki pysytellä kaukana, kun hän noin käy toisille markkina-arvoa määrittämään.

Pitääpä ottaa lisää tatuointeja. Pysyypä Laasasen kaltaiset miehet kaukana...=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tyhmä. Sorry. :D

Mielipiteen kertominen tekee minusta tyhmän? Tuon perusteella sinä vaikuttaisit noin objektiivisesti arvioiden ainakin koulutustason puolesta tyhmemmältä (eikös tätä termiä muuten käytä yleensä alle kouluikäiset lapset), sillä ainakin akateemisessa maailmassa on tapana saada esittää mielipiteensä ja vasta-argumentiksi ei käy nimittely.

Sellaisen mielipiteen sanominen ääneen, että tatuointi tekee wt:n, kertoo jotain möläyttäjän älykkyysosamäärästä sekä elämänkokemuksesta. Toki tämäkin on vain mielipide. Ehkä pelkäät salaa olevasi itse wt? Ainakin kommenttiesi perusteella äly ei asu sinunkaan päässäsi sivistyksestä puhumattakaan...

Ja ei, minulla ei ole tatuointeja. Seuraavaksi itket nimittäin aivan takuuvarmasti siitä.

Vierailija
36/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinneista, mutta jos kyseessa on varma keino karkottaa Laasasen kaltaiset miehet lahiymparistosta, niin lupaan harkita sellaisen ottamista vaikka otsaan.

Vierailija
38/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku haluaa itsensä rumentaa niin ihan vapaasti vaan

Vierailija
39/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Kournikova

Drew Barrymore

Heidi Klum

Eva Longoria

Lady Helen Mirren

Scarlett Johansson



ja mitä näitä nyt on

Vierailija
40/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sillä erotuksella että myös tatuoidut miehetkin ovat rumia. YÖKS.