Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoidut naiset ovat rumia?

Vierailija
28.08.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mun yksi pieni kolibritatuointi toisella puolella lantiolla ole tuntunut "markkina-arvoa" laskevan tai saavan ihmisiä pitämään minua sen takia pelkkänä helppona lumppuna...

Vierailija
2/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä silti uskon, että heillekin ihailijoita riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään väliä mitä mieltä joku ventovieras mun ulkonäöstä on.

Vierailija
4/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tatuoinnit wt, sitä ei voi kiistää. Samoin kuin kaikenlaiset värikkäät rakennekynnet, hiustenpidennykset jne. Sorry.

Vierailija
5/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lävärit on kammottavia!

Vierailija
6/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään väliä mitä mieltä joku ventovieras mun ulkonäöstä on.

Varsinkin jos sanoja on joku Laasanen. Mies, joka innoitti keksimään käsitteen ad hominem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin hän kirjoittaa heti aluksi, että 37% miehistä. Eli 63% miehistä pitää tatuoinneista tuon tutkimuksen mukaan. Jo tämä tyrmää tuon kaverin höpötykset.



Ja toinen asian on se, että tauoinneilla ja tatuoinneilla on eroja. Mikä tatuoinnit on tehty hyvin ja ne sopivat kantajalleen, ovat ne erittäin hienoja. Joskus näkee jotain epätöivoisia tuherroksia ja voi olla melko varma ettei kantaja niitä ainakaan ylpeänä esittele.



No kun yhteen suuntaan kurmartaa, niin toiseen pyllistää. Ei kaikkia voi miellyttää ei missään nimessä pidäkkään.



M33

Vierailija
8/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tatuoinnit wt, sitä ei voi kiistää. Samoin kuin kaikenlaiset värikkäät rakennekynnet, hiustenpidennykset jne. Sorry.

Siis millä tavalla wt? Tiedätkö nyt ihan mitä wt tarkoittaa?? :D Selitäppä nyt hiukan tota näkökantaas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylipainoinen, tukka värjätty valkoiseksi tai mustaksi, juurikasvu helottaa, joskus shokkivärillä

- päällä narutoppi painuneena ihraan ja jalassa lantiofarkut, joiden päällä jenkkakahvat

- reikiä korvissa useita, joskus naamassakin

- tatuointi siinä ihrassa olkapäässä

- röökiä poltetaan joka paikassa

- mahdollisesti pari lasta alle kaksikymppisenä tehty ja mies vaihtunutkin jo. Uusi mies tatskattu, pilottitakkinen juntti

- amisauto ja kaupungin vuokratalot

Vierailija
10/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikeesti?

ja toi yllä kirjoittaman prototyyppi varmaankin vastaa pienintä osaa siitä kellä se tatuointi on.

Hankkikaa nyt elämä, jos ei oo tatuointi, ni jo häiritsee kynnet jos ei kynnet ni hiukset, jos ei hiukset ni tissit jne.

ei oo ihme että suomalaisia kutsutaan kateellikeksi ja umpimieliseksi kansaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mitäköhän tuollaiset ala-arvoiset kirjoitukset tekee sen markkina-arvolle, jos se joskus joutuu etsimään itselleen uuden työpaikan. Sa

Vierailija
12/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tatuoinnit wt, sitä ei voi kiistää. Samoin kuin kaikenlaiset värikkäät rakennekynnet, hiustenpidennykset jne. Sorry.

Siis millä tavalla wt? Tiedätkö nyt ihan mitä wt tarkoittaa?? :D Selitäppä nyt hiukan tota näkökantaas?

Eli valkoisen roskasakin juttuja. Tai jos kyseessä ei varsinaisesti ole valkoisen roskasakin edustaja, niin tatuoinnilla saa hyvin annettua sitä tukevaa vaikutelmaa. Millä tavalla en tajua ao. termiä? 10. kirjoittaja tuossa aika hyvin toikin esille noita tatuointeihin liittyviä mielleyhtimiä. T: 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitähän katukuvassa riittää.

Vierailija
14/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiustenpidennys (tai oikeastaan tuuhennos, oma tukka kun lasten jälkeen muuten pitkänä turhan ohut). Niin ja sit mulla on tatuointi. Oon wt!



n40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin tosiaan lävistykset, tekokynnet ja -ripset, feikkirastat ja tummat purkkirusketukset. Myös valkoiseksi blondattu tukka näyttää karseelta.

Vierailija
16/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Miksi naiset pilaavat kauniin ihonsa tatuoinneilla, jotka ovat kuin lokin oksennuksia lumihangessa?

Vierailija
17/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään väliä mitä mieltä joku ventovieras mun ulkonäöstä on.

En ole koskaan piitannut siitä, mitä muut ovat minusta mieltä. En minä muita varten elä vaan itseäni.

Vierailija
18/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylipainoinen, tukka värjätty valkoiseksi tai mustaksi, juurikasvu helottaa, joskus shokkivärillä



Hmmm...omat hiukseni ovat kyllä mustat, mutta se on ihan oma hiusvärini.



- päällä narutoppi painuneena ihraan ja jalassa lantiofarkut, joiden päällä jenkkakahvat



Harvemmin käytän housuja. Hameet ovat paljon mukavampia.



- reikiä korvissa useita, joskus naamassakin



Minulla ei ole edes korvissa reikiä.



- tatuointi siinä ihrassa olkapäässä



Nou. Muutamassa muussa paikassa on mutta ei olkapäässä (joka ei muuten ole edes ihrainen). Yksi tatskoista on näkyvällä paikalla (kyynärvarressa).



- röökiä poltetaan joka paikassa



Sori, en polta.



- mahdollisesti pari lasta alle kaksikymppisenä tehty ja mies vaihtunutkin jo. Uusi mies tatskattu, pilottitakkinen juntti



Lapset tehty 21v. ja 25v. Mies ihan sama edelleen. Ei omista pilottitakkia mutta yksi pieni tatska löytyy.



- amisauto ja kaupungin vuokratalot



Mikä on amisauto? Ihan oma ok-talo meren rannalta.



Mä olen kovin pahoillani kun en sovi sun mielikuviisi =)

Vierailija
19/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä kertaa Laasasen jutussa oli ihan aitoa sisältöä. Näin tatuoimattomana naisena en ymmärrä tatuointien estetiikkaa: minusta kun se todella on luonnollisen kauneuden tuhoamista. Ulkonäköään voi ja monesti on suotavaakin muuttaa, mutta tavalla joka ei ole niin "lopullinen" kuin tatuointi. Mieli muuttuu. Kasikymppisenä mummelina kun töpöttelet rollaattorilla kylän raitilla veltot käsivarret tribaalikuviioita täynnä, niin onhan se näky.

Vierailija
20/70 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuvat olevan niin yleisiä nykyään, että harvoin näkee luonnollista töhräämätöntä ihoa enää. Mutta mikäs minä olen sanomaan muille mitä ulkonäölleen tekevät tai minkä kauniiksi mieltävät. Miesystäväkin suunnittelee itselleen uutta tatuointia, hankalapa häntä on estellä. ;) Ja rakastan häntä, oli niitä tatuointeja tai ei.