Tatuoidut naiset ovat rumia?
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/115300-markkina-arvon-sab…
Uskomatonta soopaa heppu päästää suustaan.
Kommentit (70)
Taidanpa minäkin ottaa tatskan jos toisenkin mikäli sillä saa häiriintyneet ja heikkolahjaiset miesasiamiehet ym. markkinateoriauskovaiset pysymään kaukana. Sama koskee näitä wt-leimoja elämäntyönään jakelevia vanhoillissovinnaisia mammoja, jotka itse taitavat olla korkeintaan alempaan keskiluokkaan kohonneita ja omasta alaluokkaisuudestaan syystäkin alemmuuskomplekseja tuntevia. Molemmista on sivistys kaukana.
Oksennus.
niin miehet kuin naiset.
No ehkä sen postimerkin kokoisen tatskan sulattaa, jahka ei ole näkyvillä....
Taidanpa minäkin ottaa tatskan jos toisenkin mikäli sillä saa häiriintyneet ja heikkolahjaiset miesasiamiehet ym. markkinateoriauskovaiset pysymään kaukana. Sama koskee näitä wt-leimoja elämäntyönään jakelevia vanhoillissovinnaisia mammoja, jotka itse taitavat olla korkeintaan alempaan keskiluokkaan kohonneita ja omasta alaluokkaisuudestaan syystäkin alemmuuskomplekseja tuntevia. Molemmista on sivistys kaukana.
Oksennus.
Voisko "alempi"-sanan ängetä vielä johonkin väliin?? Kun ei tullut asia selväksi =)
Taidanpa minäkin ottaa tatskan jos toisenkin mikäli sillä saa häiriintyneet ja heikkolahjaiset miesasiamiehet ym. markkinateoriauskovaiset pysymään kaukana. Sama koskee näitä wt-leimoja elämäntyönään jakelevia vanhoillissovinnaisia mammoja, jotka itse taitavat olla korkeintaan alempaan keskiluokkaan kohonneita ja omasta alaluokkaisuudestaan syystäkin alemmuuskomplekseja tuntevia. Molemmista on sivistys kaukana.
Oksennus.
Leimaat siis heti minut alempaan keskiluokkaan ja alemmuuskompleksin omaavaksi, jos uskallan sanoa mielipiteeni, joka on se että tatuoinnit ovat MIELESTÄNI rumia. En sano sitä että se kertoisi jotain ihmisen koulutuksesta, siviilisäädystä, uskonnosta, älystä tai muusta. Minun mielestäni ne vain ovat rumia ja minulla on siihen mielipiteeseeni oikeus, ihan niinkuin sinullakin.
Suvaitsevaisuutta voi olla myös joskus toisinkin päin.. :)
http://newslite.tv/2012/08/21/tattoos-on-women-are-mens-bigg.html
Niin miehet ovat tuota mieltä, että tatuoitu nainen on vastenmielinen.
ja sattuukin olemaan vaikka lääkäri ja pelastaa henkesi taikka lapsesi hengen, hyi helevetti ku on wt...
taikka se pappi joka siunaa liittosi, taikka vanhempasi hautaan, hyi helevetti kun on wt.
se hoitaja joka auttaa vanhainkodissa, lainsäätäjä joka säätää lakeja.. jne.
Tatuoinnin saa pois mutta tyhmyyttä ei sitten millään!
Vihaavatkohan he naisia, kun haluavat tärvellä näiden markkina-arvon?
Haukutteko myös ihmisiä, joilla on leikkausarpia näkyvillä paikoilla? Leikkausarpihan on faktisesti ihan saman näköinen kuin arpitatuointi.
Eipä tuo mun yksi pieni kolibritatuointi toisella puolella lantiolla ole tuntunut "markkina-arvoa" laskevan tai saavan ihmisiä pitämään minua sen takia pelkkänä helppona lumppuna...
MOT:
"Miksi naiset eivät opi totuutta tatuoinneista?
Siksi, että miehet tykkäävät römpsästä sen kantajasta huolimatta. "Wau, sulla on hieno tatuointi!" (suom. "tatuoidulta saa helposti, varsinkin kun jaksaa kehua heidän typeriä ja rumia tatuointejaan".)"
mutta onhan tatuoinnit wt, sitä ei voi kiistää. Samoin kuin kaikenlaiset värikkäät rakennekynnet, hiustenpidennykset jne. Sorry.
Naiset kuvittelevat olevansa hotteja, kun ottavat tatuoinnin, mutta tosi-asiassa suurin osa miehistä pitää tatuoituja naisia jotenkin halpoina ja helppoina. En näe mitään hienoa, jossain perhosen kuvassa valkoiseen olkapäähän tatuoituna. Näyttää lähinnä likaläiskältä, eikä siinä ole mitään hottia. t mies
Saatat yllättyä ;)
Nuoremman polven joogeilla on paljon tatuointeja, myös niillä akateemisen koulutuksen saaneilla.
Siis niillä kahdella asialla ei ole mitään tekemistä keskenään. Duunariperheen lapsesta voi tulla akateeminen, mutta se ei muuta sitä ihmisen tapakasvatusta ja kasvatusta mihinkään suuntaan, siis se koulutus.
Haukutteko myös ihmisiä, joilla on leikkausarpia näkyvillä paikoilla? Leikkausarpihan on faktisesti ihan saman näköinen kuin arpitatuointi.
Itselläni se kuvaa omaa minäsuhdettani, ja jos se rumentaa minua niin voi voi...
Kaikessako pitäisi miettiä ulkonäköä ja markkina-arvoa? Kyllä minä saan elämäniloni ja -sisältöni jostain muusta kuin miesmassajen miellyttämisestä. Arvotan itseni muilla kriteereillä, kuin sillä miltä näytän.
Jos minua luullaan halvaksi, niin ei hetkauta. Itse tiedän kuka olen ja se on tärkeintä.
Olen siis 40-v nainen.
Ja pakko sanoa, että olen KIITOLLINEN, että tatuoinnit "keksittiin" peruskansalaiselle vasta sen jälkeen, kun olin ohittanut pahinnan teinisekoiluni vähän yli 20-kymppisenä. Huhuh, millainen tatuonti koristaisikaan minun ihoani, jos silloin olisin lähtenyt sitä ottamaan :D.
MUTTA jos joku muu haluaa ottaa tatuonnin, niin ei se minulta ole pois :)
Olen aina tiennyt, että ne on miesten mielestä suurin turn offi ja täten olen itse pitänyt ihoni puhtaana ja kauniina. On hienoa, että naiset ottaa tatuointeja, sillä silloin kilpailutilanne miehistä helpottuu minun kannaltani eli go go naiset, lisää vaan tatuointeja.
Laasanen itse todistaa, ettei seksimarkkinoilla ole mitään unversaalia markkina-arvoa. Osa naisista tykkää rikollisista, narkkareista ja muusta pohjasakasta niin kovasti, että pilaa oman ulkonäkönsä kelvatakseen sellaisille. Ylksilöillä on omat preferenssinsä.
Myös heidän markkina-arvonsa on minun silmissäni vähentynyt merkittävästi. Tulee mieleen joku esko eerikäinen -oksetus.
Suomessa on ihme villitys tatuointiin! En voi lakata ihmettelemästä. Vaikka kuinka olisivat jonkun hienon ajatuksen tai ihmisen takia laitetut, niin eipä se avaudu muille, vaan rumalta näyttää.
Oikein malliesimerkki on tämän videon nainen, 1.02 minuutin kohdalla: