Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäreilua, että kun ei ole töissä, ei voi saada sairaslomaa uupumuksen takia.

Vierailija
27.08.2012 |

Mun on vaan pakko jaksaa hoitaa lapset joka päivä, jos olisin töissä näin väsynyt, hakisin heti sairaslomaa. Mitä sitten tapahtuu kun mulla loppuu viimeisetkin voimat, kuka hoitaa lapset, jos mies jää kotiin, ei riitä rahat elämiseen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi