Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rikos, jos psykoterapeutilla ja potilaalla on suhde?

Vierailija
27.08.2012 |

Siis sen jälkeen, kun hoitosuhde on päättynyt? Onko ns. poliisiasia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei potilas nosta syytettä ja syytä potilas-hoitajasuhteen väärinkäytöksestä.



Mielikuvan tasolla toi kuulostaa todella etovalta tilanteelta, mutta ei se kuitenkaan rikos ole lähtökohtaisesti.

Vierailija
2/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa ollut jo 10 vuotta entisen terapeuttini kanssa ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että molemmat osapuolet ovat suhteessa vapaaehtoisesti eli omasta halustaan ja hoitosuhde on päättynyt eli ollaan suhteessa niin sanotusti yksityishenkilöinä: miksi ihmeessä se olisi rikos? Kaikki suhteet on nykyään vissiin rikollisia, jos kumppanit ovat tavanneet toisensa jotain muuta kautta kuin perjantai-iltana baarissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä