Belenderi käyttöön, tee Starbucksin Frozen Frappuccino kotona
2 dl voimakasta kahvia jäähtyneenä. (2 X norm. vahvuus)
3 rkl sokeria
2,5 dl 1-2 % maitoa
1/2 l jäitä
Kaikki blenderiin ja tee hieno tasainen seos.
Voit lisätä joukkoon karamellikastiketta 3 rkl.
Tai moccaversioon vaihtoehtoisesti 3 rkl maustamatonta kaakaota.
Päälle tietty vatkattua kuohukermaa.
Nauti!
Tuosta annoksesta tulee 2 isoa tai 3 pienempää annosta.
Kommentit (16)
Rakastan Starbucksin kahveja, kunpa noita kahviloita leviäisi muuallekin kuin Hki-Vantaalle...
Oih nämä oli tosi hyviä! Espressolla tein. :)
Mistä löytäisin edullisen maidonvaahdotusvispilän?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 19:39"]
Mistä löytäisin edullisen maidonvaahdotusvispilän?
[/quote]
Ikeasta.
Tosi hyvää!♡ Mansikka hillo on hyvää tuossa♡
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:07"]Tosi hyvää!♡ Mansikka hillo on hyvää tuossa♡
[/quote]
Tai ketsuppi <3
[quote author="Vierailija" time="30.08.2012 klo 23:01"]Tuskin noista tulee niin paljoa, kun kotona tekee. Annoksesta tuli 2-3 lasia. Maidon voi korvata soijamaidollakin jos tavallinen maito ei käy.
Lihavien juoma
3 rkl sokeria
2,5 dl 1-2 % maitoa
Yhden kokonaisen aterian verran kaloreita (tuossa alkup. siis) yhdessä kahvissa..:O Toki voi joskus nauttia..:)
Jos tahdot että mukavaa on, ostat mulle frabucciinon, ostat mulle frabucciinon, karamel, choclate, laktoositon, jos tahdot että mukavaa on....
Alkaa nykyään aina soimaan päässä kun joku mainitsee starbucksin.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 15:07"]Tosi hyvää!♡ Mansikka hillo on hyvää tuossa♡
[/quote]
Tai ketsuppi <3
[/quote]
Tai sinappi <333
Itsekin olen kotona frappucinoa tehnyt ja lisäsin vielä yhden pallon vaniljajäätelöä :)
Lihavien juoma
tilaan yleensä frapuccinon rasvattomana. Hyvää on.
Pitää tosiaan tehdä vahva kahvi, eli ohjeessa oleva 2X vahvuus ainakin.
Tuskin noista tulee niin paljoa, kun kotona tekee. Annoksesta tuli 2-3 lasia. Maidon voi korvata soijamaidollakin jos tavallinen maito ei käy.
Lihavien juoma
3 rkl sokeria
2,5 dl 1-2 % maitoa
kokeilla tätä kotiversiota. Tietääkseni aito tehdään espressoon, eli sen verran vois reseptiä viilata. Täytyyki kysyä tästä huomenna paikallisessa Starbucksissani. Jenkeissä siis asustelen.
Jääkuutioita on onneksi pari muotillista valmiina.