Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko ulkomaisia viinirypäleitä pitää keittää

Vierailija
26.08.2012 |

ennenkuin ne ovat turvallisia?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tosissaan, onko martoilla noihin. Joku ohje? eikö niien huuhtelu lämpösellä vedellä enää riitä vai mitä vittua?!

Vierailija
42/49 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanoliin 24 h!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ihan oikeasti liotan niitä pari tuntia vedessä, olen jostain lukenut että niissä on paljon kasvinsuojeluaineita ja liottaminen auttaa siihen.

Vierailija
44/49 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riittää että keittää siinä käsidesissä. Ihme hysteerikkoja nämä muut täällä.

En tosiaankaan ymmärrä miksi sen jälkeen pitäisi vielä pakastaa?

Vierailija
45/49 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:37"]

Ensin painekattilassa n. neljä tuntia suolavedessä. Sitten käsidesillä huuhtelu. Anna kuivaa yön yli talouspaperin päällä. Sitten vielä normaalia keittämistä 45 minuuttia. Kuivaa. Heitä roskiin, kun eihän niitä kuitenkaan uskalla syödä ja mene ostamaan teholannoitettuja suomalaisia perunoita ja järsi niitä. Muista vielä kirjoittaa vaikka hommafoorumiin miten saastaisia ne mustat ovat jotka ovat poimineet ne pirun rypäleet.

[/quote]

Lisäänpä nyt vielä tähän sanomaani vielä ihan tosissani että pikku huuhtaisu riittää. En ole vielä kuollut kuten ehkä joku tarkaavainen huomaa. Kyllä ne suomen metsissäkin ketut ja jänikset ja karhut sun muut eläväiset kuseksii niitten marjojen päälle, että jos nyt sitä pelkää niin kannatta sitten vaan syödä pelkkää teollisuusprosessoitua einestä. On täällä pärjätty kymmeniä tuhansia vuosia syömällä ruokaa jota ei ole antibakteerisesti käsitelty.

Vierailija
46/49 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta irtosi illan naurut..kiitos!!

Vierailija
47/49 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosikko mut mun mielest tää oli kuiva.

Vierailija
48/49 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keittää 100-asteisessa vedessä pari tuntia. Sitten 200-asteiseen uuniin 2 tunniksi. Lopuksi 3 tunniksi autoklaaviin. Eläkkeellä jäänyt hammaslääkäri voi myydä muutamalla tonnille sinulle hyvän autoklaavin.

....

Kauanko täsmälleen viinirypäleet säilyvät jääkaapissa, jos ostan vaikka Alepan tarjousrypäleitä 1,49€/500g?

Myös viinirypäleen siemenet ovat terveellisiä pureskella, mutta viinirypäleen siemenuutetta eli Grape Seed Extract myydään edullisena lisäravinteena, jonka vaikutus on samankaltainen kuin Pycnogenolilla, mutta paljon halvempaa ostaa.

https://fi.iherb.com/c/grape-seed-extract?rcode=mop737

Viinirypäle = Grape. (Greippi = Grapefruit).

Vierailija
49/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita valurautahellalle kiehumaan yön yli, kuutoselle säädä lämpötila. Muista kytkeä palovaroitin pois jotta ei turhaan se herätä sinua makoisilta unilta.

Hyviä rypälehetkiä!

https://fi.iherb.com/?rcode=mop737