Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisen naisen meikin pohjustus?

Vierailija
17.08.2012 |

Ja kyllä, olen aika huono meikkaamaan, tunnustan heti näin aluksi.

Mutta tässä kysymys: Miten pohjustatte ihon ennen meikkiä niin, etteivät rypyt ja ihon epätasaisuudet korostu?

Itse olen aina kosteusvoiteen päälle laittanut peitepuikkoa (tummat silmänaluset, näpyt) jonka päälle puuteri (tavallinen Lumenen kivipuuteri), mutta rypyt oikein huutavat sen jälkeen olemassaoloaan.

Äsken meikkasin niin, että kosteusvoiteen päältä jätin puikon ja puuterin pois ja meikkasin vain silmät normaaliin tapaan. Lopputulos on mielestäni paljon siistimpi, tasaisempi ja yleisilme jopa himpun verran nuorempi vaikkei ihon väri ilman puuteria tasainen olekaan.

Miten siis meikata oikeaoppisesti myös ihon epätasaisuudet piiloon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on kaikissa hintaluokissa..mutta tasoittavat pienet rypyt ja epätasaisuudet jolloin meikkivoide levittyy paremmin..muista myös kuoria ja kosteuttaa ihoa riittävästi. oletko kokeillut joe blascon tuotteitta ovat juuri 40+ ikäisen naisen unelma. ovat aika kalliita mutta esim meikkivoide n 50e kestää melkein vuoden..

terv kosmetologi

Vierailija
2/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä puuteri ei ole riittävä meikkipohja.

Satsaisin sinuna hyvälaatuiseen meikkivoiteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nelikymppinen ja käytän pohjana vain ja ainoastaan mineraalimeikkipuuterita, tulee sopivan luonnollinen mutta tasaisen heleä pohja.

Vierailija
4/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan tarpeetonta, kunhan on kunnon tuotteet. Eli siis laadukas ryppyihin paakkuuntumaton silmänympärysten peitevoide ja riittävän peittävä ja tasoittava meikkivoide.

Peitepuikot ei yleensä ole kovin hyviä, ja jos ostaa jotain tyyliä Lumene, ne on täysin kelvottomia ainakin silmänympärysten peitttoon, ja varsinkin jos on juonteita. Parhaat löytyy kemppareista, oma suosikkini on Diorin silmänympärysten peitevoide. Mutta yllättäen marketeistä löytyvä värillinen silmänympärystvoide Garnierilta on myös varsin hyvää eikä ainakaan korosta ryppyjä yhään.

Pelkkää puuteria ei kannata varsinkinaan vanhemman käyttää. Sen sijaan jos ei ole kovin rasvainen iho, koko puuterin voi jättää pois ja näyttää heti nuoremmalta. Tai laittaa vain rasvoittuviin kohtiin kuten otsa ja nenä. Mä en ole 35 vuoden jälkeen enää käyttänyt puuteria lainkaan vaan vain silmänympärysten peitevoide ja sitten kunnon meikkivoide muualle kasvoille. Hyvin toimii.